NaprawTelefon.pl

Nowy Targ

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 3 ocen.

Opinie o NaprawTelefon.pl

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie NaprawTelefon.pl

Łukasz

Zdecydowanie przestrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy. 6 kwietnia zleciłem wymianę rozbitego wyświetlacza i diagnostykę telefonu w Samsungu A5 2016 i do tej pory nie został naprawiony. Ale po kolei: 11 kwietnia 2017 otrzymałem maila z potwierdzeniem, iż telefon został przyjęty na serwis. 14 kwietnia otrzymałem maila o dokonaniu wymiany wyświetlacza i prośbę o udostępnienie danych logowania do maila, aby sprawdzić działania telefonu. Mail ten wymagany jest po resecie telefonu do ustawień fabrycznych. Z przyczyn bezpieczeństwa i zachowania prywatności danych odmówiłem. 19 kwietnia mailowo zapytałem kiedy zostanie naprawiony telefon. 20 kwietnia dostałem odpowiedź, iż nastąpi to dnia następnego. Tego samego dnia otrzymałem maila, że telefon ma problemy z ładowaniem i serwis zostawi go na kilka dni. 28 kwietnia zniecierpliwiony napisałem ponownie maila z zapytaniem o termin naprawy. W odpowiedzi usłyszałem, że telefon się nie ładuję i jest to wynik zalania. ( nie ma takiej możliwości - poza upadkiem, który zniszczył wyświetlacz bardzo dbałem o ten telefon). Tu nastąpiła mała przepychanka mailowa - firma twierdziła, że sie telefon nie łąduje, U mnie w domu ładował się i byłem w stanie podłączyć go do komputera ( byłem w stanie to sprawdzić mimo pęknietego wyświetlacza). 22 maja nastąpił telefoniczny kontakt z mojej strony. W międzyczasie firma po prostu milczała. Ponownie poinformowano mnie o tym razem nie była to wina zamoczenia a upadku.. Dowiedziałem, się również, że potrwa to kilka dni. Od tego czasu nastapila cisza. Mało tego firma nie odbierała telefonu. Próbowałem zarówno ja, jak i moja siostra. 5 lipca ponownie interweniowałem mailowo ze względu na ciszę ze strony firmy Naprawtelefon.pl. po raz kolejny nastąpiło przerzucanie winy. 19 lipca firma poinformowała mnie,iż telefon ładuje się i jest gotowy do wysyłki 24 lipca telefon został wysłany do mnie ( kilkudniowe opóźnienie tym razm z omjej winy - byłem na urlopie i nie odebrałbym go od razu) Telefon dotarł do mnie i 2 stwierdzenia - serwisant uszkodził róg telefonu otwierając go. Widać od razu, że nie zachował ostrożności przy otwieraniu telefonu. Dodatkowo niechlujnie wypełnione zlecenie serwisowe. Doszedłem do wniosku - trudno - odzyskałem telefon i działa. Niestety szczęście nie trwało długo. 29 lipca telefon przestał reagować na podpięcie kabla ( nie łądował, nie łączył się z komputerem). Napisałem maila do firmy w celu uzyskania wyjaśnienia. 31 lipca otrzymałem odpowiedź, iż serwis bez mojej zgody i wiedzy podjął próbę naprawy ładowania poprzez lutowanie. Ta prowizorka wytrzymała kilka dni. Uzyskałem informację, iż muszę wysłać telefon do serwisu, aby mogli stwierdzić w czym tkwi problem. W żaden sposób nie odniesiono się do sprawy uszkodzenia mechanicznego przy otwarciu telefonu. ( do dziś wszelkie pytania na ten temat są ignorowane) 3 sierpnia odebrano telefon 21 sierpnia dostałem maila, iż to ten sam problem co poprzednio oraz iż firma nie poczuwa się do winy w żaden sposób. Na moje pytania odpowiadano z kilkudniową zwłoką. Dowiedziałem się również, iż mam być wdzięczny za tą naprawę ( a w zasadzie prowizorkę). Prawda jest taka, ze podejmując ingerencje w telefon poprzez lutowanie bez mojej zgody uniemożliwili stwierdzenie, gdzie leży przyczyna problemu z ładowaniem. Jednoczesnie nie chcą uznać gwarancji na usługę wykonaną bez mojej zgody. A zgodnie z regulaminem takową dają na 3 miesiące. Na Niezamawianą usługę nie chca wydąć żadnego poświadczenia w formie pisemnej. propozycje firmy są następujące: a) naprawią mi telefon odpłatnie - nie odpowiada mi ta opcja, ponieważ uważam, że firma jest zobowiązana do uznania włąsnego regulaminu, oraz informowania o niemożliwych do cofnięcia naprawach przed ich wykonaniem. b) odeslą w stanie takim jak jest - jak wyżej c) oddadzą mi telefon bez wyświetlacza i zwrócą koszt naprawy - to już śmieszne - poszli na ugodę z oddaniem pieniedzy za wyswetlacz. Niemniej stary zutylizowalno. Dostałbym więc samą ramkę telefonu do tego uszkodzoną z podzespołami. Telefon był ubezpieczony i żaden ubezpieczyciel nie odda mi pieniędzy jeśli nie będe w stanie udokumentować znisczeń. A firma naprawtelefon. pl nie chce wystawić poprawnych dokumentów potwierdzających uszkodzenia telefonu. Wręcz jakby chcieli ukryć swoją ingerencje w telefon. Dowiedziałem sie od menadżera firmy, iż nie będą uczestniczyć w moich szemranych praktykach. Faktycznie - szemranym praktykami nazywają chęć wyegzekwowania swoich praw wobec serwisu jak i ubezpieczyciela. Przez brak kompetenecji serwisu oraz opieszałość nie mam telefonu już pół roku. Warość komórki spadła przez upływ czasu oraz uszkodzenia z winy serwisu. Wciąż nie chcą uznać swojej winy czy gwarancji. Nie chcą wystawić poprawnych dokumentów potwierdzających swoje usługi. Prawdopodobnie sprawa skończy sie w sądzie. Koszt naprawy d

Kamil

wszystko ok :) polecam

WLADYSŁAW

NIEPROFESJONALNI KRĘTACZE, NIE POLECAM NIKOMU KORZYSTANIE Z ICH USŁUG.

mercek

Świetna robota. Wyświetlacz jest jak nowy.

Zostaw opinię o NaprawTelefon.pl - Nowy Targ

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie NaprawTelefon.pl