Opinie o Koma-Tel Michał Balara w Nowy Targ

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Koma-Tel Michał Balara. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Koma-Tel Michał Balara o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Telekomunikacja - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Koma-Tel Michał Balara w Nowy Targ

Darek Nowy wpis
Inne

Czy trzeba się mocno znać na elektronice żeby tu pracować?

oristo Nowy wpis

8 listopada – złożenie zamówienia 9 listopada – wysyłka telefonu kurierem 17 listopada – po telefonie zdawkowy mail, że urządzenia ciągle w naprawie, planowana wysyłka na koniec tygodnia – takich maili dostałem potem ze 3 jeśli nie więcej za każdym razem po rozmowie telefonicznej prosiłem, żeby informowano mnie co się dzieje z telefonem i dlaczego tyle to trwa – wiadomość dostawałem jak wyżej. 10 grudnia – po kolejnym telefonie wiadomość o tym, że technicy wciąż pracują nad urządzeniem. Po kolejnych telefonach w końcu dowiedziałem się, że nie robią nic, bo czekają na części (coś się nie udało w trakcie naprawy) – co jest zrozumiałe, niezrozumiałe jest, czemu nie mogli podać tej informacji od razu. 29 stycznia – zakończenie naprawy – po oczekiwaniu przez prawie 3 miesiące, zaoferowano mi 50 zł rekompensaty, które miało wpłynąć na konto w okresie 2 tyg od wydania telefonu, po mailach przypominających i jednym telefonie pieniądze zwrócono 13 marca. Nieco ponad 2 tyg prawidłowego działania telefonu 22 luty – zgłoszenie reklamacji odnośnie ekranu, na którym pojawiły się znienacka kolorowe paski 25 luty - wysyłka do serwisu 12 marca – odpowiedź, że nie należy się żadna naprawa ze względu na mechaniczny upadek z wysokości – nic takiego się nie stało, ale wystarczy mi już ‘współpracy’ z tą firmą – zaoferowali naprawę wyświetlacza za 699 zł. Prościej będzie kupić nowy telefon. W ciągu 4 miesięcy używałem swojego telefonu 2 tyg. Omijać firmę szerokim łukiem i tyle, po co się reklamować, że są w stanie naprawić telefon w ciągu kilku dni skoro trzeba czekać na efekt 3 miesiące, a potem i tak jest konieczność kupna nowego sprzętu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mari Nowy wpis

Polecam! Bardzo szybko został naprawiony mój telefon. :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Cukier Nowy wpis

Bardziej nieogarniętej firmy nie ma w Polsce... NIE POLECAM!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na [stanowisko] w firmie Koma-Tel Michał Balara? Podziel się swoimi wrażeniami! Jak długo czekałeś na odpowiedź rekrutera po wysłaniu CV? Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny?
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
AW

Moje sugestie dla NaprawTelefon.pl: szkoda na nich kasy , !!! odradzam zdecydownie .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mariusz

10.08.2018 oddałem apple watch na wymianę baterii oszacowali koszt 215 zł ( zawsze taniej niż nowy) po wielu telefonach ( tu nie można zrzucić, że ciężko je z kontaktem. kotakt jest, ale kompletnie żadnej merytoryki obsługujących) po miesiącu odesłali mi apple watcha twierdząc, że próbowali i testowali zegarek na 3 różnych producentach baterii i efekt ten sam ( trzyma bateria tylko 12h). Po odebraniu przesyłki zauważyłem od razu, że włącza mi się tryb blokady nadgarstka i nie działa pulsometr. REKLAMOWAŁEM - próbowano mi zarzucić, że nie mieli kodu odblokowywanie i nie wszystkie funkcje sprawdzono. Gdy zapytałem: w jaki sposób testowali baterię nie znając kodu otrzymałem odpowiedź, że nie trzeba testować barteri znając kod do użytkowania sprzętu. To dało mi jasną odpowiedź. Pozwolili odesłać mi zegarek.... dzwonię, piszę co tydziń i tak mija 3 miesiąc a ja nie mam zegarka.. Reasumując, ta firma ma dobre zamiary, ale teoretycznie. W praktyce kompletnie fikcja. Na dzień dzisiejszy oceniam to za garażowy serwis w ekxtra internetowej oprace jakości. P.S. To moja pierwsza ocena jakiegokolwiek serwisu - spójrzcie jak muszę być zdeterminowany negatywnie !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marcinmis

odradzam korzystania z jakich kolwiek usług. przy montażu tylko szkła ochronnego tak zalepili telefon ze nie nadaje sie do użytkowania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Łukasz

Zdecydowanie przestrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy. 6 kwietnia zleciłem wymianę rozbitego wyświetlacza i diagnostykę telefonu w Samsungu A5 2016 i do tej pory nie został naprawiony. Ale po kolei: 11 kwietnia 2017 otrzymałem maila z potwierdzeniem, iż telefon został przyjęty na serwis. 14 kwietnia otrzymałem maila o dokonaniu wymiany wyświetlacza i prośbę o udostępnienie danych logowania do maila, aby sprawdzić działania telefonu. Mail ten wymagany jest po resecie telefonu do ustawień fabrycznych. Z przyczyn bezpieczeństwa i zachowania prywatności danych odmówiłem. 19 kwietnia mailowo zapytałem kiedy zostanie naprawiony telefon. 20 kwietnia dostałem odpowiedź, iż nastąpi to dnia następnego. Tego samego dnia otrzymałem maila, że telefon ma problemy z ładowaniem i serwis zostawi go na kilka dni. 28 kwietnia zniecierpliwiony napisałem ponownie maila z zapytaniem o termin naprawy. W odpowiedzi usłyszałem, że telefon się nie ładuję i jest to wynik zalania. ( nie ma takiej możliwości - poza upadkiem, który zniszczył wyświetlacz bardzo dbałem o ten telefon). Tu nastąpiła mała przepychanka mailowa - firma twierdziła, że sie telefon nie łąduje, U mnie w domu ładował się i byłem w stanie podłączyć go do komputera ( byłem w stanie to sprawdzić mimo pęknietego wyświetlacza). 22 maja nastąpił telefoniczny kontakt z mojej strony. W międzyczasie firma po prostu milczała. Ponownie poinformowano mnie o tym razem nie była to wina zamoczenia a upadku.. Dowiedziałem, się również, że potrwa to kilka dni. Od tego czasu nastapila cisza. Mało tego firma nie odbierała telefonu. Próbowałem zarówno ja, jak i moja siostra. 5 lipca ponownie interweniowałem mailowo ze względu na ciszę ze strony firmy Naprawtelefon.pl. po raz kolejny nastąpiło przerzucanie winy. 19 lipca firma poinformowała mnie,iż telefon ładuje się i jest gotowy do wysyłki 24 lipca telefon został wysłany do mnie ( kilkudniowe opóźnienie tym razm z omjej winy - byłem na urlopie i nie odebrałbym go od razu) Telefon dotarł do mnie i 2 stwierdzenia - serwisant uszkodził róg telefonu otwierając go. Widać od razu, że nie zachował ostrożności przy otwieraniu telefonu. Dodatkowo niechlujnie wypełnione zlecenie serwisowe. Doszedłem do wniosku - trudno - odzyskałem telefon i działa. Niestety szczęście nie trwało długo. 29 lipca telefon przestał reagować na podpięcie kabla ( nie łądował, nie łączył się z komputerem). Napisałem maila do firmy w celu uzyskania wyjaśnienia. 31 lipca otrzymałem odpowiedź, iż serwis bez mojej zgody i wiedzy podjął próbę naprawy ładowania poprzez lutowanie. Ta prowizorka wytrzymała kilka dni. Uzyskałem informację, iż muszę wysłać telefon do serwisu, aby mogli stwierdzić w czym tkwi problem. W żaden sposób nie odniesiono się do sprawy uszkodzenia mechanicznego przy otwarciu telefonu. ( do dziś wszelkie pytania na ten temat są ignorowane) 3 sierpnia odebrano telefon 21 sierpnia dostałem maila, iż to ten sam problem co poprzednio oraz iż firma nie poczuwa się do winy w żaden sposób. Na moje pytania odpowiadano z kilkudniową zwłoką. Dowiedziałem się również, iż mam być wdzięczny za tą naprawę ( a w zasadzie prowizorkę). Prawda jest taka, ze podejmując ingerencje w telefon poprzez lutowanie bez mojej zgody uniemożliwili stwierdzenie, gdzie leży przyczyna problemu z ładowaniem. Jednoczesnie nie chcą uznać gwarancji na usługę wykonaną bez mojej zgody. A zgodnie z regulaminem takową dają na 3 miesiące. Na Niezamawianą usługę nie chca wydąć żadnego poświadczenia w formie pisemnej. propozycje firmy są następujące: a) naprawią mi telefon odpłatnie - nie odpowiada mi ta opcja, ponieważ uważam, że firma jest zobowiązana do uznania włąsnego regulaminu, oraz informowania o niemożliwych do cofnięcia naprawach przed ich wykonaniem. b) odeslą w stanie takim jak jest - jak wyżej c) oddadzą mi telefon bez wyświetlacza i zwrócą koszt naprawy - to już śmieszne - poszli na ugodę z oddaniem pieniedzy za wyswetlacz. Niemniej stary zutylizowalno. Dostałbym więc samą ramkę telefonu do tego uszkodzoną z podzespołami. Telefon był ubezpieczony i żaden ubezpieczyciel nie odda mi pieniędzy jeśli nie będe w stanie udokumentować znisczeń. A firma naprawtelefon. pl nie chce wystawić poprawnych dokumentów potwierdzających uszkodzenia telefonu. Wręcz jakby chcieli ukryć swoją ingerencje w telefon. Dowiedziałem sie od menadżera firmy, iż nie będą uczestniczyć w moich szemranych praktykach. Faktycznie - szemranym praktykami nazywają chęć wyegzekwowania swoich praw wobec serwisu jak i ubezpieczyciela. Przez brak kompetenecji serwisu oraz opieszałość nie mam telefonu już pół roku. Warość komórki spadła przez upływ czasu oraz uszkodzenia z winy serwisu. Wciąż nie chcą uznać swojej winy czy gwarancji. Nie chcą wystawić poprawnych dokumentów potwierdzających swoje usługi. Prawdopodobnie sprawa skończy sie w sądzie. Koszt naprawy d

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kamil

wszystko ok :) polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
WLADYSŁAW

NIEPROFESJONALNI KRĘTACZE, NIE POLECAM NIKOMU KORZYSTANIE Z ICH USŁUG.

mercek

Świetna robota. Wyświetlacz jest jak nowy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Koma-Tel Michał Balara - Nowy Targ

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Koma-Tel Michał Balara
2/5 Na podstawie 5 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Podtatrzańska 19
    34-400 Nowy Targ
  • NIP: 7352537903 REGON: 492946670
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Koma-Tel Michał Balara
Przejdź do nowych opinii