Czy trzeba się mocno znać na elektronice żeby tu pracować?
8 listopada – złożenie zamówienia 9 listopada – wysyłka telefonu kurierem 17 listopada – po telefonie zdawkowy mail, że urządzenia ciągle w naprawie, planowana wysyłka na koniec tygodnia – takich maili dostałem potem ze 3 jeśli nie więcej za każdym razem po rozmowie telefonicznej prosiłem, żeby informowano mnie co się dzieje z telefonem i dlaczego tyle to trwa – wiadomość dostawałem jak wyżej. 10 grudnia – po kolejnym telefonie wiadomość o tym, że technicy wciąż pracują nad urządzeniem. Po kolejnych telefonach w końcu dowiedziałem się, że nie robią nic, bo czekają na części (coś się nie udało w trakcie naprawy) – co jest zrozumiałe, niezrozumiałe jest, czemu nie mogli podać tej informacji od razu. 29 stycznia – zakończenie naprawy – po oczekiwaniu przez prawie 3 miesiące, zaoferowano mi 50 zł rekompensaty, które miało wpłynąć na konto w okresie 2 tyg od wydania telefonu, po mailach przypominających i jednym telefonie pieniądze zwrócono 13 marca. Nieco ponad 2 tyg prawidłowego działania telefonu 22 luty – zgłoszenie reklamacji odnośnie ekranu, na którym pojawiły się znienacka kolorowe paski 25 luty - wysyłka do serwisu 12 marca – odpowiedź, że nie należy się żadna naprawa ze względu na mechaniczny upadek z wysokości – nic takiego się nie stało, ale wystarczy mi już ‘współpracy’ z tą firmą – zaoferowali naprawę wyświetlacza za 699 zł. Prościej będzie kupić nowy telefon. W ciągu 4 miesięcy używałem swojego telefonu 2 tyg. Omijać firmę szerokim łukiem i tyle, po co się reklamować, że są w stanie naprawić telefon w ciągu kilku dni skoro trzeba czekać na efekt 3 miesiące, a potem i tak jest konieczność kupna nowego sprzętu.
Polecam! Bardzo szybko został naprawiony mój telefon. :)
Bardziej nieogarniętej firmy nie ma w Polsce... NIE POLECAM!
Moje sugestie dla NaprawTelefon.pl: szkoda na nich kasy , !!! odradzam zdecydownie .
10.08.2018 oddałem apple watch na wymianę baterii oszacowali koszt 215 zł ( zawsze taniej niż nowy) po wielu telefonach ( tu nie można zrzucić, że ciężko je z kontaktem. kotakt jest, ale kompletnie żadnej merytoryki obsługujących) po miesiącu odesłali mi apple watcha twierdząc, że próbowali i testowali zegarek na 3 różnych producentach baterii i efekt ten sam ( trzyma bateria tylko 12h). Po odebraniu przesyłki zauważyłem od razu, że włącza mi się tryb blokady nadgarstka i nie działa pulsometr. REKLAMOWAŁEM - próbowano mi zarzucić, że nie mieli kodu odblokowywanie i nie wszystkie funkcje sprawdzono. Gdy zapytałem: w jaki sposób testowali baterię nie znając kodu otrzymałem odpowiedź, że nie trzeba testować barteri znając kod do użytkowania sprzętu. To dało mi jasną odpowiedź. Pozwolili odesłać mi zegarek.... dzwonię, piszę co tydziń i tak mija 3 miesiąc a ja nie mam zegarka.. Reasumując, ta firma ma dobre zamiary, ale teoretycznie. W praktyce kompletnie fikcja. Na dzień dzisiejszy oceniam to za garażowy serwis w ekxtra internetowej oprace jakości. P.S. To moja pierwsza ocena jakiegokolwiek serwisu - spójrzcie jak muszę być zdeterminowany negatywnie !
odradzam korzystania z jakich kolwiek usług. przy montażu tylko szkła ochronnego tak zalepili telefon ze nie nadaje sie do użytkowania.
Zdecydowanie przestrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy. 6 kwietnia zleciłem wymianę rozbitego wyświetlacza i diagnostykę telefonu w Samsungu A5 2016 i do tej pory nie został naprawiony. Ale po kolei: 11 kwietnia 2017 otrzymałem maila z potwierdzeniem, iż telefon został przyjęty na serwis. 14 kwietnia otrzymałem maila o dokonaniu wymiany wyświetlacza i prośbę o udostępnienie danych logowania do maila, aby sprawdzić działania telefonu. Mail ten wymagany jest po resecie telefonu do ustawień fabrycznych. Z przyczyn bezpieczeństwa i zachowania prywatności danych odmówiłem. 19 kwietnia mailowo zapytałem kiedy zostanie naprawiony telefon. 20 kwietnia dostałem odpowiedź, iż nastąpi to dnia następnego. Tego samego dnia otrzymałem maila, że telefon ma problemy z ładowaniem i serwis zostawi go na kilka dni. 28 kwietnia zniecierpliwiony napisałem ponownie maila z zapytaniem o termin naprawy. W odpowiedzi usłyszałem, że telefon się nie ładuję i jest to wynik zalania. ( nie ma takiej możliwości - poza upadkiem, który zniszczył wyświetlacz bardzo dbałem o ten telefon). Tu nastąpiła mała przepychanka mailowa - firma twierdziła, że sie telefon nie łąduje, U mnie w domu ładował się i byłem w stanie podłączyć go do komputera ( byłem w stanie to sprawdzić mimo pęknietego wyświetlacza). 22 maja nastąpił telefoniczny kontakt z mojej strony. W międzyczasie firma po prostu milczała. Ponownie poinformowano mnie o tym razem nie była to wina zamoczenia a upadku.. Dowiedziałem, się również, że potrwa to kilka dni. Od tego czasu nastapila cisza. Mało tego firma nie odbierała telefonu. Próbowałem zarówno ja, jak i moja siostra. 5 lipca ponownie interweniowałem mailowo ze względu na ciszę ze strony firmy Naprawtelefon.pl. po raz kolejny nastąpiło przerzucanie winy. 19 lipca firma poinformowała mnie,iż telefon ładuje się i jest gotowy do wysyłki 24 lipca telefon został wysłany do mnie ( kilkudniowe opóźnienie tym razm z omjej winy - byłem na urlopie i nie odebrałbym go od razu) Telefon dotarł do mnie i 2 stwierdzenia - serwisant uszkodził róg telefonu otwierając go. Widać od razu, że nie zachował ostrożności przy otwieraniu telefonu. Dodatkowo niechlujnie wypełnione zlecenie serwisowe. Doszedłem do wniosku - trudno - odzyskałem telefon i działa. Niestety szczęście nie trwało długo. 29 lipca telefon przestał reagować na podpięcie kabla ( nie łądował, nie łączył się z komputerem). Napisałem maila do firmy w celu uzyskania wyjaśnienia. 31 lipca otrzymałem odpowiedź, iż serwis bez mojej zgody i wiedzy podjął próbę naprawy ładowania poprzez lutowanie. Ta prowizorka wytrzymała kilka dni. Uzyskałem informację, iż muszę wysłać telefon do serwisu, aby mogli stwierdzić w czym tkwi problem. W żaden sposób nie odniesiono się do sprawy uszkodzenia mechanicznego przy otwarciu telefonu. ( do dziś wszelkie pytania na ten temat są ignorowane) 3 sierpnia odebrano telefon 21 sierpnia dostałem maila, iż to ten sam problem co poprzednio oraz iż firma nie poczuwa się do winy w żaden sposób. Na moje pytania odpowiadano z kilkudniową zwłoką. Dowiedziałem się również, iż mam być wdzięczny za tą naprawę ( a w zasadzie prowizorkę). Prawda jest taka, ze podejmując ingerencje w telefon poprzez lutowanie bez mojej zgody uniemożliwili stwierdzenie, gdzie leży przyczyna problemu z ładowaniem. Jednoczesnie nie chcą uznać gwarancji na usługę wykonaną bez mojej zgody. A zgodnie z regulaminem takową dają na 3 miesiące. Na Niezamawianą usługę nie chca wydąć żadnego poświadczenia w formie pisemnej. propozycje firmy są następujące: a) naprawią mi telefon odpłatnie - nie odpowiada mi ta opcja, ponieważ uważam, że firma jest zobowiązana do uznania włąsnego regulaminu, oraz informowania o niemożliwych do cofnięcia naprawach przed ich wykonaniem. b) odeslą w stanie takim jak jest - jak wyżej c) oddadzą mi telefon bez wyświetlacza i zwrócą koszt naprawy - to już śmieszne - poszli na ugodę z oddaniem pieniedzy za wyswetlacz. Niemniej stary zutylizowalno. Dostałbym więc samą ramkę telefonu do tego uszkodzoną z podzespołami. Telefon był ubezpieczony i żaden ubezpieczyciel nie odda mi pieniędzy jeśli nie będe w stanie udokumentować znisczeń. A firma naprawtelefon. pl nie chce wystawić poprawnych dokumentów potwierdzających uszkodzenia telefonu. Wręcz jakby chcieli ukryć swoją ingerencje w telefon. Dowiedziałem sie od menadżera firmy, iż nie będą uczestniczyć w moich szemranych praktykach. Faktycznie - szemranym praktykami nazywają chęć wyegzekwowania swoich praw wobec serwisu jak i ubezpieczyciela. Przez brak kompetenecji serwisu oraz opieszałość nie mam telefonu już pół roku. Warość komórki spadła przez upływ czasu oraz uszkodzenia z winy serwisu. Wciąż nie chcą uznać swojej winy czy gwarancji. Nie chcą wystawić poprawnych dokumentów potwierdzających swoje usługi. Prawdopodobnie sprawa skończy sie w sądzie. Koszt naprawy d
wszystko ok :) polecam
NIEPROFESJONALNI KRĘTACZE, NIE POLECAM NIKOMU KORZYSTANIE Z ICH USŁUG.
Świetna robota. Wyświetlacz jest jak nowy.