Na każdego zwolnionego Polaka przypada dwóch zatrudnionych Ukraincow
SoftServe jest firmą międzynarodową i takie też są nasze interdyscyplinarne zespoły, które zasilają specjaliści różnych narodowości, w zależności od tego, jakiego zestawu umiejętności potrzebuje dany projekt. Posiadamy oddziały w 14 krajach, co oznacza, że zatrudniamy równolegle w różnych państwach. Taka struktura organizacji przekłada się na to, jak działają nasze zespoły. Nie zastępujemy pracowników z Polski osobami zatrudnionymi w innych krajach, a projekty nie są tworzone w oparciu o narodowość specjalistów, lecz ich umiejętności, dostępność i potrzeby biznesowe klientów. Rynek obecnie zmienia się dość dynamicznie. W SoftServe staramy się być przygotowani na każdą sytuację, mając na uwadze dobro członków naszego zespołu i klientów. Zdarza się, że udział pracownika w projekcie dobiega końca, a na horyzoncie nie ma nowych projektów w danej technologii, to wówczas rozważamy różne rozwiązania. Niestety czasami zmuszeni jesteśmy rozwiązać współpracę nawet z bardziej doświadczonym pracownikiem. Jeżeli zaś chodzi o wynagrodzenia, to na ich wysokość wpływają takie czynniki jak: ocena kompetencji, chęć rozwoju, wyniki i jakość wykonywanej pracy, jak również stosunek wynagrodzenia do aktualnych stawek rynkowych, wykazanych w raportach płacowych.
Czy ktoś wie co obecnie dzieje się w SoftServe? Podobno ludzie dostają wypowiedzenia. Czyżby klienci się wycofywali ze współpracy?
SoftServe jest firmą międzynarodową i takie też są nasze interdyscyplinarne zespoły, które zasilają specjaliści różnych narodowości, w zależności od tego, jakiego zestawu umiejętności potrzebuje dany projekt. Posiadamy oddziały w 14 krajach, w tym właśnie w Rumunii, co oznacza, że zatrudniamy równolegle w różnych państwach, a każde z nich ma swoją własną strategię rozwoju. Taka struktura organizacji przekłada się na to, jak działają nasze zespoły. Nie zastępujemy pracowników z Polski osobami zatrudnionymi w innych krajach, a projekty nie są tworzone w oparciu o narodowość specjalistów, lecz ich umiejętności, dostępność i potrzeby biznesowe klientów.
Pełna ławka, a projektów przychodzących do firmy jak na lekarstwo. W tej chwili firma zwalnia - nie tylko osoby siedzące na ławce.
Bzdury, osoby są zwalniane od razu, bez żadnych możliwości "naprawczych" czy doszkolenia się. Nawet nikt mnie nie zapytał o chęć doszkolenia się, zmiany technologii wiodącej czy poszerzeniu kompetencji. Wypowiedzenie zostało mi wręczone ostatniego dnia listopada, pomimo bycia w projekcie i bez żadnego ostrzeżenia czy powiedzenia ze taka możliwość się szykuje. Zaledwie miesiąc na znalezienie nowej pracy, jeszcze w okresie świątecznym, gdzie wiadomo większość pracowników ma wolne graniczy z cudem. Wszystko to przeczy ze stwierdzeniem że decyzja nie jest podejmowana z dnia na dzień. Firma ani trochę nie dba o dobro pracownika.
Rozmowa rekrutacyjna była dobra, sama praca już mniej. Po wskoczeniu na "bencha" osoba która miała mi szukać nowego projektu nawet nie pytała się co potrafię robić tylko starała się mnie olać.
Jak to dalej się rozwiązało? Nie rozumiem trochę podejścia w takiej sytuacji skoro jednak chcieli wziąć. piszesz w zasadzie o nowym projekcie, czyli przed tym jeden już się zakończył czy źle rozumiem? Zastanawiam się czy nie można poprosić o inna osobę kontaktową
Czy SoftServe Poland Sp. z o.o. organizuje staże dla studentów?
Tak dla jasności tylko to czy rekrutującego można sobie zmienić? zastanowiła mnie ta ostatnia opinia względem tego, że ktoś chyba po prostu się nie dogadał a nawet czuł się bagatelizowany. Jeśli tak to co można z tym zrobić? Jest z kim gadać czy jednak trzeba zrezygnować i starać się ponownie od nowa?
W ostatniej opinii ktoś zasugerował mniejsze pole na rozwój niż u konkurencji, czy faktycznie tak jest, że osoby o dłuższym stażu mogą wykazywać kompetencje juniorskie? Zastanawiam się co należy przez to rozumieć? Opiszecie jakie są teraz wymogi i jak wygląda praca juniora testera?
Jako pracownik innej firmy mający kontakt z osobami, które rozpoczynały swoją karierę testera w tej firmie(często to ich pierwsze i ostatnie doświadczenie nabyte na rynku IT) niestety, poziom wiedzy, umiejętności i radzenia sobie z problemami pozostawia wiele do życzenia. Ludzie spędzają tu kilka lat, a następnie przenoszą się do innych firm, gdzie napotykają rzeczywiste wyzwania związane z trudnymi projektami. Czasem spotyka się jednostki, które mimo długiego stażu wydają się być na poziomie juniorskim. SS, niestety, staje się miejscem hodowania testerów manualnych o niskiej produktywności. Poznałem kilka osób, które pracowały długo w SS, i chociaż firma ta jest software house'em i oczekiwania co do super projektów i zdobywania ciekawych umiejętności w tej firmie przez ex pracowników, to ten ostatni Element się nie spełnia.. Rzeczywiste umiejętności tych pracowników często sprowadzają się do sztuki unikania trudności, braku zdolności łączenia faktów i logicznego myślenia. Nie polecam testerów manualnych z tej firmy, choć oczywiście nie dotyczy to wszystkich. Zalecam jednak dokładne przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej.
Skoro pojawił się taki opis względem warunków zwianych z sytuacja na rynku w 2023 to czego można spodziewać się teraz w 2024? Jeśli projektów jest tu jak na lekarstwo to jakich możliwości można się spodziewać teraz dla samych juniorów? Z których technologii będą najbardziej potrzebni?
W SS jestem już od 4 lat. Byłem w 3 projektach. Rozmowa rekrutacyjna była bardzo w porządku, nie było jakiś wydziwianych pytań. Typowe pytania związane z tym co masz w CV. Praca tutaj również jest ciekawa. Naprawdę zdarzają się ciekawe projekty, można się rozwijać. Podwyżki zależą głównie od managera i oczywiście Twojej pracy. Na początku miałem podwyżki typu 1000 zł, natomiast moja ostatnia to 3000zł. Niestety teraz troche minusow. Często zdarzają się managerowie zza wschodniej granicy z zupełnie innym mindsetem i chcą, aby pracować wieczorami, w weekendy albo święta tłumacząc się tym, że mamy opóźnienia, a projekt to fix price, który jest zupełnym black boxem i bardzo często nie wiadomo co jest faktycznie do zrobienia nawet na planningu. Wprowadzono teraz "coroczne" lub nawet "półroczne" ewaluacje wiedzy. Jest to też jedyna opcja jeśli chce się dostać podwyżkę, bądź awans. Od początku 2023 roku rynek pracy się nieco zmienił, a przynajmniej widać to w SS. Projektów jak na lekarstwo. Ludzie są często zwalniani z ławki po 2-3 miesiącach. Ogólna ocena: Było fajnie, niestety teraz jest gorzej.
Jestem w procesie rekrutacji i mocno zastanawiam sie skad tu na portalu taka opinia firmy skoro na Glassdoor maja 4.5 co nie zdaza sie czesto.
Może zależy to od stanowisk które wydają ocenę? A na co teraz lecisz? Jesteś w trakcie procesu? Dopiero po złożeniu dokumentów? Opiszesz na bieżąco jak to wygląda? ja od nowego roku może będę próbować o ile dam rade
(usunięte przez administratora)
A jakie padały przez te cala godzinę pytania? Sprawdzali wiarygodność informacji z Twojego CV czy były także zapytania wysoko ponad nie? Ciekawi mnie co dodatkowego mogło podlegać weryfikacji, możliwe ze jakieś predyspozycje jednak by tak wycenili, że poświecili na to czas?
Bardzo niestabilna i specyficzna firma. Perspektyw na rozwój - brak, zainteresowania co do satysfakcji z wykonywania pracy również. To totalnie nieporozumienie, że na poważnym stanowisku TSL pracują tak niepoważne, niekompetentne i nierzetelne osoby bez klasy i wartości moralnych. Z dnia na dzień diametralnie zmiana ustaleń z absurdalną i bezczelną "argumentacją"?? Szanujmy się... Klasyczny przypadek prawa dżungli - własny interes ważniejszy niż klasa. Niestety czas pracy w tej firmie został przeze mnie stracony ze względu na rażące niewywiązywanie się przez osobę reprezentującą firmę z ustaleń sprzed podpisania umowy oraz nieczyste zagrywki z jej strony. Polityka awansowania - na maxa skomplikowana (w dużo większym korpo było łatwiej o awans). Nie polecam
Jaka jest kultura pracy w SoftServe Poland Sp. z o.o.?
Kultura pracy bardzo mocno zależy od zespołu, do którego trafisz. Menedżerowie z Polski w większości pracują w stylu nowoczesnym i że tak to ujmę "zachodnim", natomiast jeśli trafisz na kierownictwo z Ukrainy - przygotuj się na wyścig szczurów, bezpłatne nadgodziny i postsowiecką mentalność części przełożonych.
To tak na oko ile jest zespołów i jaki procent z nich to PL? tym samym nie masz żadnego wpływu na to, na który natrafisz? I tak pzt., z czego wynikają te rozbieżności? ciekawi mnie także jak to wpływa na wyniki ogółu, gdzie jest mimo wszystko wydajniej?
Odpowiedz dotyczy osób rekrutowanych? A co ze strukturą organizacji? Ciekawią mnie aktualne warunki pracy dla rekrutujących. Gdzie teraz można odszukać poglądową ofertę?
Dzień dobry, czy firma będzie jeszcze oferowała "SoftServe Academy" na testera manualnego? Pozdrawiam
Jak wygląda ścieżka kariery w SoftServe Poland Sp. z o.o.? Czy trudno jest zdobyć awans?
W SoftServe staramy się tworzyć takie środowisko pracy, które wspiera i motywuje do rozwoju zawodowego, jak również osobistego. Chcemy, by to właśnie chęć rozwoju była motorem napędowym kariery naszych pracowników, dlatego każdy może korzystać z rozbudowanej oferty edukacyjnej SoftServe University, aby nabywać nowe umiejętności lub poszerzać te już posiadane. Jednym z benefitów oferowanych przez SoftServe są jasno rozpisane ścieżki kariery oraz wsparcie zespołu Talent Success Leaderów, którzy czuwają nad rozwojem i ciągłością kariery, wyszukują projekty najlepiej odpowiadające profilowi pracownika, a w niektórych przypadkach pomagają zmienić ścieżkę kariery. Natomiast o awansie decydują takie czynniki jak: ocena kompetencji, chęć rozwoju, wyniki i jakość wykonywanej pracy. Naszym celem jest stworzenie takich możliwości rozwoju, które będą realnym wsparciem zarówno dla tych, którzy mają na siebie pomysł i wiedzą, co chcą osiągnąć, jak i tych, którzy wciąż szukają miejsca dla siebie.
Na każdego zwolnionego Polaka przypada dwóch zatrudnionych Ukraincow
Jak o niby ma się do zarobków? i z czego wynikają te statystyki? jaki poziom rotacji? jeszcze w tamtym roku ktoś pisał, że występuje lecz niewielka
SoftServe jest firmą międzynarodową i takie też są nasze interdyscyplinarne zespoły, które zasilają specjaliści różnych narodowości, w zależności od tego, jakiego zestawu umiejętności potrzebuje dany projekt. Posiadamy oddziały w 14 krajach, co oznacza, że zatrudniamy równolegle w różnych państwach. Taka struktura organizacji przekłada się na to, jak działają nasze zespoły. Nie zastępujemy pracowników z Polski osobami zatrudnionymi w innych krajach, a projekty nie są tworzone w oparciu o narodowość specjalistów, lecz ich umiejętności, dostępność i potrzeby biznesowe klientów. Rynek obecnie zmienia się dość dynamicznie. W SoftServe staramy się być przygotowani na każdą sytuację, mając na uwadze dobro członków naszego zespołu i klientów. Zdarza się, że udział pracownika w projekcie dobiega końca, a na horyzoncie nie ma nowych projektów w danej technologii, to wówczas rozważamy różne rozwiązania. Niestety czasami zmuszeni jesteśmy rozwiązać współpracę nawet z bardziej doświadczonym pracownikiem. Jeżeli zaś chodzi o wynagrodzenia, to na ich wysokość wpływają takie czynniki jak: ocena kompetencji, chęć rozwoju, wyniki i jakość wykonywanej pracy, jak również stosunek wynagrodzenia do aktualnych stawek rynkowych, wykazanych w raportach płacowych.
Pełna ławka, a projektów przychodzących do firmy jak na lekarstwo. W tej chwili firma zwalnia - nie tylko osoby siedzące na ławce.
Po prostu mówiąc krótko nie ma pracy? A jakie są konkretnie tego powody? Padają wzmianki o jakichś redukcjach... Ile osób było zatrudnionych wraz z początkiem lutego a ile jest ich na dzień dzisiejszy? O jakieś konkretne stanowiska wam chodzi?
Do firmy w ogóle nie trafiają nowe projekty, a starsi klienci powoli się wycofują. Zarząd oczywiście ładnie się uśmiecha i twierdzi, że wszystko jest w porządku, ale od stycznia co miesiąc zwalniani są ludzie.
Rynek obecnie zmienia się dość dynamicznie. W SoftServe staramy się być przygotowani na każdą sytuację, mając na uwadze dobro członków naszego zespołu i klientów. Naszym rozwiązaniem jest właśnie tzw. rezerwa, w skład której wchodzą pracownicy czekający na nowe wyzwania i projekty od klientów. W przerwie od pracy projektowej mogą oni zająć się rozwojem własnym, zdobywać certyfikaty, czy szkolić się w obszarze umiejętności miękkich. Za rezerwę odpowiada zespół Talent Success Liderów, którzy czuwają nad rozwojem i ciągłością kariery, wyszukują projekty najlepiej odpowiadające profilowi pracownika, a w niektórych przypadkach pomagają zmienić ścieżkę kariery. Czy zdarzają się zwolnienia? Regularnie oceniamy nasze zespoły, jakość ich pracy, chęć do poszerzania kompetencji – jeżeli wyniki nie są zadowalające, wtedy proponujemy plan naprawczy i szkolenia, a jeżeli to nie pomoże – wówczas podejmujemy bardzo trudną decyzję o zakończeniu współpracy. Zdarza się również, że projekty dla danej technologii zostały zakończone, a na horyzoncie nie ma nowych. W takich sytuacjach analizujemy różne rozwiązania, w tym zmianę ścieżki zawodowej przez pracownika. Czasami jednak, mimo naszych usilnych starań, dochodzi do zakończenia współpracy. Za każdym razem jest to bardzo trudna decyzja, poprzedzona wieloma analizami i nie jest podejmowana z dnia na dzień. Dokładamy wszelkich starań, by mimo obecnej sytuacji na rynku, nasi pracownicy mieli poczucie stabilności i mogli rozwijać się w przyjaznym środowisku pracy.
Bzdury, osoby są zwalniane od razu, bez żadnych możliwości "naprawczych" czy doszkolenia się. Nawet nikt mnie nie zapytał o chęć doszkolenia się, zmiany technologii wiodącej czy poszerzeniu kompetencji. Wypowiedzenie zostało mi wręczone ostatniego dnia listopada, pomimo bycia w projekcie i bez żadnego ostrzeżenia czy powiedzenia ze taka możliwość się szykuje. Zaledwie miesiąc na znalezienie nowej pracy, jeszcze w okresie świątecznym, gdzie wiadomo większość pracowników ma wolne graniczy z cudem. Wszystko to przeczy ze stwierdzeniem że decyzja nie jest podejmowana z dnia na dzień. Firma ani trochę nie dba o dobro pracownika.
Czy ktoś wie co obecnie dzieje się w SoftServe? Podobno ludzie dostają wypowiedzenia. Czyżby klienci się wycofywali ze współpracy?
Płacą w tej firmie za grzanie ławki i bycie w gotowości? I czy firma podsyła, jakieś projekty do wyboru?
Jak napisałem - już nie płacą :D Projektów jak na lekarstwo i nie licz na wybór, bierz co jest bo Cię zwolnią.
Rynek obecnie zmienia się dość dynamicznie. W SoftServe staramy się być przygotowani na każdą sytuację, mając na uwadze dobro członków naszego zespołu i klientów. Jeżeli w danym momencie nie mamy projektu w wybranej technologii, to wówczas pracownik zasila tzw. Ławkę. Czekając na nowy projekt, może on zająć się rozwojem własnym, zdobywać certyfikaty, czy szkolić się w obszarze umiejętności miękkich. Za rezerwę odpowiada zespół Talent Success Liderów, którzy czuwają nad rozwojem i ciągłością kariery, wyszukują projekty najlepiej odpowiadające profilowi pracownika, a w niektórych przypadkach pomagają zmienić ścieżkę kariery. Czy zdarzają się zwolnienia? Regularnie oceniamy nasze zespoły, jakość ich pracy, chęć do poszerzania kompetencji – jeżeli wyniki nie są zadowalające, wtedy proponujemy plan naprawczy i szkolenia, a jeżeli to nie pomoże – wówczas podejmujemy bardzo trudną decyzję o zakończeniu współpracy. Zdarza się również, że projekty dla danej technologii zostały zakończone, a na horyzoncie nie ma nowych. W takich sytuacjach analizujemy różne rozwiązania, w tym zmianę ścieżki zawodowej przez pracownika. Czasami jednak, mimo naszych usilnych starań, dochodzi do zakończenia współpracy. Za każdym razem jest to bardzo trudna decyzja, poprzedzona wieloma analizami i nie jest podejmowana z dnia na dzień. Dokładamy wszelkich starań, by mimo obecnej sytuacji na rynku, nasi pracownicy mieli poczucie stabilności i mogli rozwijać się w przyjaznym środowisku pracy.
(usunięte przez administratora) Firma zwalnia nawet doświadczone osoby ze stażem seniorskim, jakie ławki? Wszystkie są pełne, bo klienci rezygnują.
Nie mamy możliwości usuwania komentarzy, ponieważ nie posiadamy oficjalnego profilu na portalu Gowork. Tak jak napisaliśmy w komentarzu wyżej, jeżeli udział pracownika w projekcie dobiega końca, a na horyzoncie nie ma nowych projektów w danej technologii, to wówczas rozważamy różne rozwiązania. Niestety czasami zmuszeni jesteśmy rozwiązać współpracę nawet z bardziej doświadczonym pracownikiem. Nie jest natomiast prawdą, że klienci rezygnują ze współpracy. Może zmienić się zakres usług, co wynika ze zmieniających się potrzeb biznesowych klientów, podyktowanych obecną sytuacją na rynku, ale nie oznacza to, że nasze portfolio się kurczy.
W tych niełatwych czasach, firma stara się optymalizować koszty w sposób, który jak najmniej dotyka pracowników.
To raczej pytanie do adminów GoWork. SoftServe Poland nie posiada profilu na tym portalu, a na komentarze odpowiadamy tak, jak każdy inny użytkownik, bez możliwości kasowania, czy edycji. Dodatkowo, nie widzimy powodu, dla którego mielibyśmy usuwać opinie użytkowników. Wolimy porozmawiać i przedstawić nasze stanowisko. Pozdrawiamy.
SoftServe jest firmą międzynarodową i takie też są nasze interdyscyplinarne zespoły, które zasilają specjaliści różnych narodowości, w zależności od tego, jakiego zestawu umiejętności potrzebuje dany projekt. Posiadamy oddziały w 14 krajach, w tym właśnie w Rumunii, co oznacza, że zatrudniamy równolegle w różnych państwach, a każde z nich ma swoją własną strategię rozwoju. Taka struktura organizacji przekłada się na to, jak działają nasze zespoły. Nie zastępujemy pracowników z Polski osobami zatrudnionymi w innych krajach, a projekty nie są tworzone w oparciu o narodowość specjalistów, lecz ich umiejętności, dostępność i potrzeby biznesowe klientów.
Coraz gorzej w firmie. Ostatnio firma zrezygnowała z najlepszego benefitu który był proponowany pracownikom
Czuję się tu naprawdę dobrze :) I wreszcie mogę pracować z pełni zdalnie :)!
O, no to ładnie. I fajnie że jest wybór pomiędzy tymi systemami! A jak wygląda codzienna praca zdalna? Macie jakieś spotkania kontrolujące waszą pracę?
ja mam cztery razy w tygodniu 30min daily na ktorym omawiamy luzno swoje zadania, czasem wiecej pogadamy o zyciu niz pracy. plus jak cokolwiek trzeba przegadac czy skonsultowac to na biezaco
czyli prawie się integrujecie? właśnie ciekawa byłam jak połączyć pracę zdalną z takimi inicjatywami. tu jest opcja na jakąś większą integrację?
W SoftServe dokładamy wszelkich starań, by zapewnić elastyczne środowisko pracy, a każdy mógł pracować tak, jak mu najwygodniej: z domu, biura lub hybrydowo. Jednocześnie wiemy, jak ważne jest budowanie i utrzymanie ducha zespołu, dlatego w naszym kalendarzu na stałe zagościły takie wydarzenia jak śniadania w biurach,czy ruletka networkingowa online, w ramach których można poznać innych pracowników. Jak co roku, spotkamy się też na ogólnofirmowej imprezie z okazji urodzin firmy, na okoliczność której każdy z nas otrzymuje dodatkowy płatny dzień wolny.
Pracuję w SS 1.5 roku, ogólnie jest bardzo dobrze, w porównaniu do poprzednich pracodawców. Opinie z gowork nie do końca można brać na poważnie, bo głównie ludzie tu przychodzą ponarzekać, sprawdzałem mnóstwo firm i wszędzie praktycznie ocena 2/5. Z mojego doświadczenia to wygląda tak, byłem w dwóch projektach ale dla jednej firmy, więc można powiedzieć, że jestem w jednym cały czas. Pieniądze są dobre, podwyżki regularne i dość spore. po 1.5 roku od zatrudnienia, moje wynagrodzenie zwiększyło się o 62%, w tym były już 3 podwyżki, o żadną się nie musiałem prosić. Na ławce nie spędziłem nawet dnia, na start miałem ustawione dwie rekrutacje do projektów(dosłownie na start, bo pracując jeszcze w poprzedniej firmie, już miałem rekrutacje do projektów, więc zanim skończył mi się okres wypowiedzenia, to już miałem zaklepany projekt) Odnośnie tematu wojny na ukrainie, niektóre firmy dla których SS świadczy usługi(a na pewno ta dla której my pracujemy) nie zerwały współpracy z firmą i w ramach pomocy z góry przelały wynagrodzenie za dłuższy okres za współpracę. Jakoś tak to opisywał szefcio na ogólnym firmowym callu. Tak więc z racji wojny NIC się nie zmieniło, projekt jest dalej taki sam i podwyżki są też dalej takie same jak wcześniej. W ciągu tych 1.5 roku dostałem z 4 paczki z podarunkami typu, szaliki, powerbanki, torby, kubki itp. no dość dużo tego, rekordowo jak do tej pory. Ale odkąd wybuchła wojna to sam SS poinformował, że ograniczą te prezenciki żeby wspomóc ukrainę finansowo. z racji urodzin SS była też duża integracja, która była na wypasie zrobiona we Wrocławiu, tak więc za to duuuży plus. Praca na mackach pro z M1, za to też plus. Rotacja pracowników jest, ale niewielka tu gdzie jestem, większość osób z którymi pracuję siedzą tu 3-5 lat. Firma też oferuję fajne staże, łatwo można się dostać, a po 3 miesiącach zostaje się Juniorem, jedną osobę udało mi się wcisnąć na taki staż. Są dopłaty do multisportów, ubezpieczeń, pakiet luxmedowy rozszerzony, punkty mybenefits itp, klasycznie i wporządku. A co do minusów, to brak szkoleń WYMAGANYCH, trzeba samemu poprosic i wtedy się czeka na dofinansowanie i można działać, ale nie ma od górnie nakazu szkoleń, co dla jednych jest zaletą, a dla innych wadą. Nie mam motywacji żeby samemu robić jakieś certyfikaty, więc takie przymuszanie do certyfikowania w poprzedniej firmie było dla mnie lepsze. Wydaję mi się też, że firma nie zatrudnia juniorów, ale mogę się mylić. Na projekcie nie spotkałem ani jednego. Co do rekrutacji to była rozmowa z HR, jak zawsze o niczym, ciężko tego etapu nie przejść. Potem techniczna po polsku, bez live coding itp, 1on1 i to tyle, po tym już było zatrudnienie. Po zaakceptowaniu zatrudnienia były kolejne rozmowy, ale już do projektów, te po ang już ale krótkie i bez większej presji. Więc w mojej ocenie daje SoftServowi 4.7/5
U mnie na odwrót. Sam zaczynałem od stażu i ciągle wpychają na projekt juniorów :) Rozmowę zaś miałem po angielsku wstępną jak i techniczną. Też zaczynałem gdzieś półtora roku temu i moje wynagrodzenie wzrosło kilkukrotnie od tego czasu.
Czy faktycznie żeby przejść tą rozmowę po angielsku trzeba bardzo płynnie mówić? Jak oceniasz poziom trudności rozmowy?
Witam, Coś mi się wydaje że pan bigDataDev to tak naprawdę HR - ja tu pracuje rok i mam słabą pensję na B2B takze nie wiem jak dostałeś 62% wzrostu wyngarodzenia :D ale się uśmiałem. Z kim bym nie rozmawiał to podwyżki są SŁABE. Obiecali mi podwyżkę - to owszem dostałem - 5% z tytułu inflacji na B2B - to jest żenada. Bez zdawania certyfikatów i prznajmniej 5 refarali od PM-ów nie dostanie się tak z siebie podwyżki bo firmą ogląda każdą złotówkę 5 razy gdyż wspomagają Ukrainę w wojnie. Dużo klientów uciekło, dużo specjalistów tez ucieklo - brakuje DevOpsów i programistów i wynagrodzenia są przeciętne. Generalnie mogę polecić osobą które chcą tutaj zacząć i za 2 lata wyfrunąć gdzie indziej.
O podwyżkach w SoftServe decydują bezpośredni managerowie, dlatego w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z ich wysokością czy częstotliwością, zachęcamy do rozmowy z liderem. Na ich wysokość wpływają takie czynniki jak: ocena kompetencji, chęć rozwoju, wyniki i jakość wykonywanej pracy, jak również stosunek wynagrodzenia do aktualnych stawek rynkowych, wykazanych w raportach płacowych. Podwyżki w SoftServe nie mają natomiast bezpośrednio związku z takimi zmiennymi jak inflacja, sytuacja rynkowa, czy zmiany w podatkach. Firma angażuje się w pomoc Ukrainie przede wszystkim poprzez oferowanie wsparcia pracownikom i ich rodzinom, którzy pozostali na miejscu, jak również tym, którzy zdecydowali się na relokacje do Polski. Nasza działania spotkały się z uznaniem ze strony klientów, którzy nie tylko nie zrezygnowali z naszych usług, ale deklarują swoje wsparcie oraz dalszą chęć współpracy. Firma wciąż się rozwija i w związku z tym poszukujemy nowych członków zespołu.
Czy w Soft Serve Poland Sp. z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SoftServe Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy SoftServe Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 50.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SoftServe Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 10 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy SoftServe Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w SoftServe Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.