tutajpolecam.pl Kamil Zalewski

Maków Mazowiecki

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 14 ocen.

Opinie o tutajpolecam.pl Kamil Zalewski

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie tutajpolecam.pl Kamil Zalewski

Andrzej

polecam również u mnie tez zrobili 140 mb w jeden dzień wszystko ok jestem zadowolony bo nie musiałem siedzieć i ich pilnować inna firma mojej siostrze robiła 130 mb i zajeło in to 3 dni u mnie dzien wiec mam teraz 2 dni wolnego bo nie wieżyłem że w dzien to zrobią

ania

polecam u mnie w nadarzynie zrobili szybko tanio sprawnie

Kazik

u mnie możesz zobaczyć zrobili mi ogrodzenie w ełku luX polecam choć przegrałem zakład że zrobią 120 m w jeden dzień pozdrawiam Kazik

Arek

firma super zrobili mi ogrodzenie w styczniu na jakies 10 firm tylko im sie chciało zrobic w zime uratowaliscie mi [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] przed inwestorem :)

Aśka
@Arek 09.02.2017 18:01
firma super zrobili mi ogrodzenie w styczniu na jakies 10 firm tylko im sie chciało zrobic w zime uratowaliscie mi [usunięte pr...

gdzie mogę obejrzeć to ogrodzenie?

ania

lux firma fajne chłopaki

Paweł

Witam z tą firmą współpracuje od ponad roku materiał bardzo dobrej jakości i w bardzo dobrej cenie

jerzy

www.ogrodzenia-brygada99.pl to ich strona ??? robią dobrze bo mam od nich ofertę i jest bardzo atrakcyjna

Asia
@jerzy 04.11.2016 10:30
www.ogrodzenia-brygada99.pl to ich strona ??? robią dobrze bo mam od nich ofertę i jest bardzo atrakcyjna...

Tak ich strona firma bardzo porządna mają sprzęt niwelatory wiertnice wszystko robią bardzo dobrze i szybko polecam

walenty

co wy piszecie jak ta firma luks jest byłem dogadany z 3 wykonawcami i jako jedyni wykonali mi zlecenie

piotrek

luks firma co tydzień kasa nie ma problemów z kasą wogóle tylko strasznie dużo pracy ale zarobki lux

bartek

wykonali dla mojej gminy w jabłonnej boisko jestem z nich bardzo zadowolony

Areo

Zapraszam do Wołomina zobaczyć jak zrobili mi ogrodzenie i do tego tanio robią wszystkim pokolej jak u mnie zrobili i każdy zadowolony

ASZ
@Areo 23.02.2016 09:39
Zapraszam do Wołomina zobaczyć jak zrobili mi ogrodzenie i do tego tanio robią wszystkim pokolej jak u mnie zrobili i każdy zad...

Witam. A gdzie dokładnie w Wołominie można zobaczyć ich prace i zamienić kilka słów nt. temat?

Pawel

Bardzo solidna firma wykonali mi ogrodzenie i wykonali wykończenie poddasza w domu mają bardzo dobre ceny

Ania
@Pawel 14.10.2015 13:55
Bardzo solidna firma wykonali mi ogrodzenie i wykonali wykończenie poddasza w domu mają bardzo dobre ceny...

Juz nic nie robią tylko ogrodzenia dwa tygodnie czekałam ale warto inni wykonawcy mnie olewali umawiali się i nikogo nie byli

Zostaw opinię o tutajpolecam.pl Kamil Zalewski - Maków Mazowiecki

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie tutajpolecam.pl Kamil Zalewski