Mirth Consulting

Adres: al. Ludomira Różyckiego 1C lok. 122, 51-608 Wrocław

NIP: 1182042050 REGON: 360058532

Mirth Consulting
4 266 502 5 1

Opinie o Mirth Consulting

Filtruj opinie po kryteriach:

Olax3333
 Opinia

Mam pytanie! Zamierzam zatrudnić się w firmie, czy to prawda że są problemy z pieniążkami czy tylko sporadyczne opinie niezadowolonych byłych pracowników? Opinie trochę mnie przerażają, ale miła pani w słuchawce i stawka przyciąga ;)?

Pomocna?
TakNie
Mirth
 Opinia
@Olax3333 07.06.2019 12:33

Chyba najlepiej będzie przekonać się samemu ;) pozdrawiamy Mirth

Pomocna?
TakNie1
Olax3333
 Opinia
@Mirth 07.06.2019 14:14

To proszę mi tylko powiedzieć? Skąd biorą się takie opinie o państwa firmie? :(

Pomocna?
TakNie
Mirth
 Opinia
@Olax3333 07.06.2019 17:05

Proszę Pani, ludzie są różni i mają różne opinie. Jeśli się Pani dobrze wczyta w komentarze to dojdzie Pani do tego, że kilka postów pod rząd jest napisane przez te same osoby. Niestety żyjemy w takich czasach, że w necie raczej pisze się źle o kimś, niż dobrze. Jednakże z 500 komentarzy mamy ocenę 4/5 i proszę mi wierzyć że takiego wyniku nie da się nabić z jednego adresu ip - ergo na każdego pozytywa zasłużyliśmy. Czasami zdarzają się nam kilkudniowe opóźnienia z powodu np. problemów z rozliczeniem godzin u klienta. Nie wszyscy wysyłają nam karty w terminie, czasem mamy zatory płatnicze, co nie zmienia faktu że każdy z naszych pracowników otrzymuje 3-4 przelewy w miesiącu. Często zdarza się, że Ci co najbardziej na nas narzekają nie mieli po prostu wcześniej żadnych doświadczeń z pracą. W momencie, gdy zdarzy się coś, co takiej osobie nie pasuje (bo nie ma porównania z żadną inną pracą) smaruje nam z góry na dół po kilka postów jak to jest u nas źle. Przerobiliśmy już kilkanaście takich osób, których praca w Mirth była pierwszą pracą - najpierw nas bluzgali, rezygnowali z pracy, żeby po 2-3 miesiącach z powrotem do nas wrócić gdy okazało się, że u nas jednak nie jest tak źle. Dlatego proszę samemu się przekonać. Staramy się, żeby nikt nie był zawiedziony. pozdrawiamy Mirth

Pomocna?
TakNie
Tala
 Opinia

A mnie się dobrze z nimi pracuje. sprawdziłam już chyba wszystkie agencje we Wrocławiu i w żadnej nie płacili tak szybko za pracę jak w Mirth. Stawka też jest ok. Polecam

Pomocna?
Tak5Nie1
fafa
 Opinia
@Tala 29.05.2019 10:01

Ja też mam raczej pozytywne skojarzenia z nimi. Martynika jest ok, smsem można wszystko załatwić, pozamieniać się na zmiany itd. Kasa mogłaby być większa, ale to jak wszędzie.

Pomocna?
Tak2Nie
MC
 Opinia
@Tala 29.05.2019 10:01

Dziękujemy za pozytywny komentarz :) pozdrawiamy Mirth

Pomocna?
TakNie
Magdax
 Opinia

Pracowałam rok temu na wykladaniu towaru,byłam zadowolona. Fajna opcja dla studenciaka który potrzebuje trochę dorobic :)

Pomocna?
Tak2Nie2
MC
 Opinia
@Magdax 05.06.2019 16:22

Dziękujemy za pozytywny komentarz :) pozdrawiamy Mirth

Pomocna?
TakNie2
Olax3333
 Opinia
@Magdax 05.06.2019 16:22

Można napisać do pani priw? mam kilka pytań na temat tej firmy a nie chciałam na forum:)

Pomocna?
TakNie1
andrzej lipiński
 Opinia

Zapraszają na spotkanie, rezerwuję, jadę tam a na spotkaniu dowiaduję się, że stanowisko o którym była mowa przez telefon jest już zarezerwowane. Więcej, wszystkie stanowiska są zarezerwowane. Dodam, że chodziło o stanowisko kierownicze. Firma chcąc wyjść jakoś z twarzą z sytuacji - delikatnie, nieśmiało proponuję stanowisko fizyczne... Tego samego dnia widzę, że ogłoszenie zostało zaktualizowane i jest nadal aktualne... Uważam to za zwykłe oszustwo i marnowanie swojego własnego czasu. Jeśli klient nie jest szanowany na starcie to na pewno nie jest szanowany też w trakcie współpracy. Jeśli zapraszacie na spotkanie to można poinformować, że stanowisko jest zajęte albo zwyczajnie się nie nadaję. Oszczędzi to czasu i Wam i Waszym Klientom. Nie polecam.

Pomocna?
Tak2Nie
MC
 Opinia
@andrzej lipiński 03.06.2019 18:59

Panie Andrzeju - zły adres. Pana doświadczenia opisane w poście raczej nie dotyczą naszej firmy, tylko firmy z Krakowa której podejmujemy jedno z biur.

Pomocna?
TakNie
Hej
 Opinia

Kiedy ustalany jest grafik?

Pomocna?
TakNie
MC
 Opinia
@Hej 31.05.2019 14:20

W każdym tygodniu w środę lub w czwartek na następny tydzień. Pozdrawiam MC

Pomocna?
TakNie
Damiano
 Opinia

Polecam firmę :) Szybka decyzja o zatrudnieniu, grafik ustalamy przez telefon albo fb, dobra stawka i szybkie wypłaty. Biuro mają blisko mojego akademika, łatwo tam dojechać.

Pomocna?
Tak4Nie
Ellaa
 Opinia
@Damiano 14.01.2019 07:30

Mnie też dobrze się z nimi pracuje

Pomocna?
Tak4Nie
MC
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Damiano 14.01.2019 07:30

Dzięki ;) Pozdrawiam MC

Pomocna?
TakNie
Niezadowolony
Nazwa działu: Marketing
 Opinia

Nie polecam tej firmy. Jeżeli ktoś chcę na własną rękę pracować za darmo to proszę bardzo. Spóźniają się z wypłatami, udawają, że płacą komuś ubezpieczenie a tak to go nie ma. Nie wystawiają żadnych prawidłowych zaświadczeń które pracownik rząda. Jest to wielka kpina co dzieje się z tą firmą..

Pomocna?
Tak1Nie1
MC
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Niezadowolony 05.04.2019 18:47

Szanowny Panie, nikt u nas nie pracuje za darmo. Jeśli do tej pory nie otrzymał Pan wynagrodzenia, tzn. że jakieś Pana obowiązki nie zostały dopełnione. Albo nie otrzymaliśmy Pana karty zlecenia, albo brakuje czegoś w umowie. Proszę o dokładne zapoznanie się z nią. Co do ubezpieczenia - nie wiem, skąd informacja, że nie zgłaszamy pracowników do ubezpieczeń. Normalne jest, że ktoś, kto zaczyna pracę i udaje się w pierwszym tygodniu/miesiącu do lekarza widnieje jako osoba nie ubezpieczona. Składki ubezpieczeniowe za pracownika wysyła się zgodnie z przepisami ZUS miesiąc po wypłacie wynagrodzenia. Jeśli są problemy u lekarza - wystarczy okazać umowę albo napisać oświadczenie. Tak dzieje się u każdego pracodawcy. System monitorowania ubezpieczeń jest po prostu wadliwy. Co do zaświadczeń... najczęściej o te zaświadczenia zgłaszają się osoby, które po jednym dniu zrezygnowały z pracy, a potem chcą z powrotem zarejestrować się jako bezrobotni w pośredniaku. Cóż - jeśli ktoś nas ma w nosie to niech nie oczekuje priorytetowego traktowania. Wydaje mi się, że też tak jest w Pana przypadku.

Pomocna?
Tak6Nie2
MC
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@MC 06.04.2019 12:29

Jeszcze jeden komentarz do ubezpieczeń - proszę zwrócić uwagę na to, że deklarując w umowie to, że jest Pan studentem powoduje, że nie zgłaszamy Pana do ubezpieczeń zdrowotnych. Dzięki temu ma Pan wyższą stawkę. Jeśli chce Pan być zgłoszony do ubezpieczeń społecznych, proszę się zgłosić do swojego koordynatora z taką informacją, ale proszę się wtedy liczyć z niższym wynagrodzeniem.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Niezadowolony
Nazwa działu: Marketing
 Opinia
@Niezadowolony 05.04.2019 18:47

No niestety się witać nie będę bo to nie dobry dzień. Proszę nie pisać głupot bo pieniędzy nadal brak i ubezpieczenia. Wszystko jest dobrze wypełnione.. Proszę mi powiedzieć, dlaczego tak Pan okłamuje innych i oszukuje na ludziach. Niw polecam tej firmy i proszę nie zgłaszajcie się do nich. Brak odzewu i brak pomocy z ich strony. Jest to wielka firma kogucik!!!

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
CoZaSzef
 Opinia
@MC 06.04.2019 12:29

Czy w przypadku, gdy rozpoczynam pracę na podstawie umowy o pracę od 01.06.2017 roku, a pierwsze wynagrodzenie otrzymam dopiero w lipcu. Od kiedy właściwie mam prawo do opieki zdrowotnej z NFZ?  Odp: Pracownik może korzystać ze świadczeń opieki zdrowotnej z NFZ od 01.06. 2017 r. Pod warunkiem oczywiście, że pracodawca dokonał odpowiedniego zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego, gdyż od tego dnia pracownik podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu zdrowotnemu.  Bez znaczenia pozostaje fakt,  w którym momencie pracodawca opłaci  za niego składkę na ubezpieczenie zdrowotne liczy się data zgłoszenia pracownika do obowiązkowe ubezpieczenia zdrowotnego. Cyt: pod warunkiem ze paracodawca zglosil pracownika do ubezpieczenia zdrowotnego.

Pomocna?
Tak1Nie
MC
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@CoZaSzef 17.05.2019 12:03

Proszę Pana/Pani - tak, jest to prawda. W przypadku podpisania umowy o pracę lub umowy zlecenia z odprowadzaną składką zdrowotną ubezpieczenie jest aktywne od dnia podpisania umowy. Problemem jest ewidencjonowanie ubezpieczeń przez E-Wuś, czyli program z którego korzystają przychodnie w celu sprawdzenia czy dana osoba podlega ubezpieczeniu. Wielokrotnie już zgłaszały się do nas osoby, które miały z nami podpisaną umowę a nie widniały w E-Wusiu. W tym przypadku należy napisać u lekarza oświadczenie o podleganiu ubezpieczeniu zdrowotnego wskazując Mirth jako zgłaszającego. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak1Nie
Wykładacz
 Opinia

Pracuję w Leclerc we Wrocławiu za pośrednictwem Mirtha i bardzo polecam. Kontakt z Panią (usunięte przez administratora)zawsze szybki i skuteczny, wypłaty zawsze na czas. Od kilku tygodni jest jakiś problem po stronie Leclerc i wypłaty nie mogą trafić wcześniej, co niestety troszkę mnie smuci.

Pomocna?
Tak8Nie2
Niezadowolony
Nazwa działu: Marketing
 Opinia
@Wykładacz 10.04.2019 17:13

Nie ma to jak sobie wypisywać dobre komentarze. (usunięte przez administratora)Ani szef ani koordynatorka nie jest fear ani nie są profesjonalni w tym co robią. Czekać ponad miesiąc na tygodniówki .. no szacun ! Ja do tej pory jak inni nie dostali jeszcze pieniędzy. A z tego co wiem to Eleclerc nie ma błędów z ich strony.

Pomocna?
Tak6Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Niezadowolony 12.04.2019 10:50

Pan Agato, proszę już dać spokój z tymi komentarzami. Napisała Pani już ich 5. Przepraszamy, że nie spełniliśmy Pani wymagań. Pozdrawiam MC

Pomocna?
Tak1Nie3
Niezadowolony
Nazwa działu: Marketing
 Opinia
@MC 12.04.2019 10:57

Niech Pan strzela z tymi imionami bo praktycznie ja się nie przedstawiłem. Widocznie macie więcej osób na sumieniu. Swoje przeprosiny wiecie gdzie możecie sadzić. Firma oszukuje ludzi i taka jest racja. Proszę wszystkim oznajmić kiedy będą wypłaty?

Pomocna?
Tak5Nie
Wykładacz
 Opinia
@Niezadowolony 12.04.2019 11:16

Ja dostałem info że dzisiaj będą ;)

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Niezadowolony
Nazwa działu: Marketing
 Opinia
@Wykładacz 12.04.2019 12:55

A raczej ich nie ma. Dużo mówią a mało robią. Zapewniają, że będą ale i tak ich nie ma.

Pomocna?
TakNie
Wykładacz
 Opinia
@Niezadowolony 12.04.2019 17:41

Spokojnie, mam mBank i już mam na koncie ;) Pozdrawiam ;)

Pomocna?
Tak2Nie
Niezadowolony
Nazwa działu: Marketing
 Opinia
@Wykładacz 12.04.2019 22:22

A od kiedy pracujesz?

Pomocna?
TakNie
Wykładacz
 Opinia
@Niezadowolony 12.04.2019 23:23

Od lutego ;)

Pomocna?
Tak1Nie
oszukana
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Wykładacz 10.04.2019 17:13

teraz kierownik pojechal na dlugi weekend za pieniadze ktore mial wyplacic jak tygodniowki robi w jajo ludzi

Pomocna?
Tak1Nie1
Oszukana2
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@oszukana 24.04.2019 12:56

Nie tylko Ty (usunięte przez administratora)...kompletna cisza

Pomocna?
TakNie
MC
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Oszukana2 24.04.2019 16:49

Oczywiście, że jestem na urlopie ;) Leżę na zielonej trawce w Parku Szczytnickim i patrzę w okno biura, czy wypłaty za okres przedświąteczny dobrze się same liczą. Impreza na maksa. Ludzie kochani....

Pomocna?
Tak1Nie
omo
 Opinia

Mam takie pytanie,pracuję w firmie Mirth Consulting od ponad tygodnia,mój pierwszy dzien w pracy był 1 marca w piątek,sobote i niedziele miałem wolne natomiast zdjęcie karty wysłałem 4 marca w poniedziałek,dziś jest 10 marca niedziela a na koncie jeszcze nic nie ma,czyli wynagrodzenie za 1 marca będzie jutro na koncie czy w innym terminie,jak to jest z tymi tygodniówkami,tak tylko pytam z ciekawości :)

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
omo
 Opinia
@omo 10.03.2019 18:38

Już jest wszystko ok :) wszystko się zgadza :) polecam firmę Mirth Consulting :)dobra praca i miła atmosfera :)

Pomocna?
TakNie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Niezadowolony
Nazwa działu: Marketing
 Opinia
@omo 10.03.2019 18:38

U nich jest problem płacenia z tygodniowej wypłaty. U nas w sklepie to parę osób nadal pieniędzy nie dostało za marcowe dni.. a mamy kwiecień.

Pomocna?
TakNie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Niezadowolony 05.04.2019 18:51

Tak proszę Pana. Kiedy pisał Pan komentarz był 05.04. Gdyby był Maj, a nie dostałby Pan za marzec - no to fakt, byłoby opóźnienie ;) Czy aby na pewno dobrze zrozumiał Pan sposób wypłacania wynagrodzeń w naszej firmie?

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ola
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Czy w katowicach sa jakies ofert y na wykladanie towaru i mozna mniej niz 8h

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Anonim
 Opinia
@Ola 02.04.2019 20:09

Jest praca w Katowicach a jeśli chodzi o godziny to sama ukladasz grafik, ile chcesz być i w jakie dni. Polecam :)

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
s
 Opinia

witam mam pytanie czy był ktoś w pracy w Prichsenstadt w Bawari na zbiorze szparagów i mógł by mi coś na szybko opowiedzieć o pracy tam ?

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Crazyhack
Nazwa działu: Produkcja
 Opinia
@s 27.03.2019 02:18

Ja się wybieram....też nie wiem jak tam jest

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Mg
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Praca w tej firmie to jakiś los, nigdy nie wiesz czy ciebie wpuszczą na zmianę czy nie, żadnej komunikacji. PIT dostałem 2 razy i obydwa byli z błędem.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MN
 Opinia
@Mg 23.03.2019 07:26

Też dostałem pita z błędem. I to wysłany na niepoprawny adres email składający sie z mojego imienia i nazwiska. Nie dziwie sie, że listy nie dochodzą skoro w picie mam inne nazwisko, w adresie email wpisali inne i w obydwóch przypadkach błędnie.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Szanowni Państwo, ostatnio dużo emocji budzi temat pitów-11. Prawdopodobnie dlatego, że większość osób pracujących w naszej Agencji oczekuje na zwrot podatku w związku z kwotą wolną. Chciałbym poinformować, że wszystkie deklaracje podatkowe zostały zgłoszone, opłacone oraz wysłane do Was w terminie. Za 2018 rok wystawiliśmy ponad 2000 pitów-11 z czego około 500 wróciło do nas w związku z nie odebraniem ich z poczty przez adresata. Jest to prawdopodobnie związane z tym, że adres na który została wysłana przesyłka jest nieaktualny, albo tym, że niestety poczta polska działa jak działa. W zeszłym roku standardem było zostawianie awiza w skrzynce bez sprawdzenia, czy adresat jest w domu. W tym roku już nawet nie zostawia się awiza ;) My ze swojej strony wywiązaliśmy się z obowiązku wystawienia i wysłania dokumentu. To, że nie dotarł albo został zwrócony - cóż... to już nie nasza sprawa. Wszystkie osoby, które zgłaszają brak pitu otrzymają go w wersji elektronicznej na maila. Proszę jednak o trochę cierpliwości. Pozdrawiam Michał

Pomocna?
Tak9Nie5

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Dawid Januchowski
 Opinia

Nie polecam firmy, do teraz nie dostałem PITu pocztą. Napisałem 3 maile z zapytaniem o duplikat bądź wersję elektroniczną, jednak dostałem jedynie 1 odpowiedź, która nie odnosiła się do zadanych pytań. Telefonicznie również nie udało mi się skontaktować.

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
1233
 Opinia

To co z tymi pitami? Może jest opcja wysyłki na maila?

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@1233 13.03.2019 04:51

Wszystkie pity zostały wysłane poczta na wskazany na umowie adres korespondencyjny. Co trzeci wysłany PIT wrócił do nas z powodu nie podjęcia w terminie lub blednie podanego adresu. Pani/Pana wiadomość nie przybliża nas do rozwiązania Pana/Pani problemu z powodu braku imienia i nazwiska. Proszę o kontakt z biurem. Pozdrawiam MC

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
1233
 Opinia
@MC 13.03.2019 07:14

W zeszłym roku pit dotarł bez problemu, a nic od tego czasus sie nie zmieniło. Chyba był spóźniony, ale nie jestem pewien. Jeśli wrócił do was pit to tylko z powodu waszego błędu które sie czasem zdarzają i można sie do nich przyznać.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@1233 13.03.2019 16:27

Nadal nie przybliża się Pan do rozwiązania swojego problemu.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
1233
 Opinia
@MC 13.03.2019 18:03

To państwa problem. Ja mam czas, a karę dostaniecie wy ;)

Pomocna?
Tak3Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Anonim
 Opinia

Coraz lepiej się z nimi współpracuje. Można się dogadać jak ludzie. Wynagrodzenie też jest odpowiednie. Pozdrawiam (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak3Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
PAtrycja
 Opinia

Nadal nie mam pit-a, nie bede latać po poczcie pytać , jakby był wysłany przyniosłaby go listonoszka, albo zostawiła awizo, miesiąc temu też prosiłam o wyrejestrowanie z ZUS skoro nie pracuje dla was juz ponad 2 miesiące, niestety ZUS nadal wisi. Kiedy PIT?? CZy dopiero kara z US obudzi i usprawni działanie tego ....??

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@PAtrycja 06.03.2019 11:37

Pani Patrycjo, (usunięte przez administratora) Wywiązaliśmy się z obowiązku jego przygotowania i wysłania pocztą. Jeśli nie chce Pani "latać po poczcie", to proszę tego nie robić. Po raz 151 proszę o: sprawdzenie, jaki adres został podany jako korespondencyjny na umowie, bo na taki wysłaliśmy dokumenty. Jeśli ma Pani problem z pójściem na pocztę, to my już nic więcej nie poradzimy. Chyba rzadko korzysta Pani z jej usług, skoro taka wpadka Panią dziwi. pozdrawiam MC

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
 Opinia
@PAtrycja 06.03.2019 11:37

Co do wyrejestrowania - jeśli rezygnuje Pani z pracy, to Pani OBOWIĄZKIEM jest napisanie wypowiedzenia, bo bez tego nie możemy Pani wyrejestrować. Gdybyśmy to zrobili bez wypowiedzenia, to zaraz by się Pani piekliła, że NIE JEST Pani zgłoszona pomimo ważnej umowy. Proszę się trochę zastanowić, zanim cokolwiek Pani napisze.

Pomocna?
TakNie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Patrycja
 Opinia
@MC 06.03.2019 12:35

Nie, oczekuję, że dojdzie pocztą jak inne. Z nikim nie ma problemu inne pity juz dawno dotarły i tylko ten zaginął?? Adres został podany ten pod którym mieszkam i pod który przychodzi poczta. Trudno może jednak upomnienie z US pomoże uporządkować ten bajzel.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Patrycja 06.03.2019 13:19

Wie Pani co, ja już chyba nie umiem Pani z sensem odpowiedzieć.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Patrycja
 Opinia
@MC 06.03.2019 12:42

Niech mnie Pan nie rozmiesza, to Pan mmie zwolnił nawet mnie o tym nie informując tylko wysyłając info do Auchan, Pan był moim pracodawcą i skoro tak postąpił i cytuję " umowę można wypowiedzieć ustnie i to zrobiliśmy " To chyba nie powinno być problemu z wyrejestrowaniem.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Patrycja 06.03.2019 13:43

Tak, ma pani rację.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Marcin
Nazwa działu: Finanse
 Opinia

Czy pity zostały wysłane? Byłem w US i okazuje się, że inni pracodawcy dostarczyli im PIT'y, a od firmy MIRTH brak czegokolwiek. Nawet na stronie podatki.gov.pl gdzie można się rozliczyć nie ma wpisanego PITu. Proszę o kontakt!

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
 Opinia
@Marcin 28.02.2019 18:40

Prosze sprawdzic jaki adres podal pan na umowie- na taki zostal wyslany pit. Prosze udac sie na właściwą pocztę. Powinien pan otrzymać list conajmniej tydzien temu. Co do pana wizycie w us- na pewno byl pan we wlasciwym?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
 Opinia

Nie no, wyplaty w firmie tygodniowek o msc wczesniej niz w innych agencjach - to jest niewyplacalnosc! Zerknij sobie na konto, o ile pracowałeś w zeszłym tyg. Już powinieneś mieć kasę. Popytaj kolegów pracujących w innych firmach ile dostają, kiedy i czy w ogóle bo to też się zdarza. To Ty nas naciagasz - na nasz czas, na niezadowolenie klienta i na ciagle pilnowanie, czy przypadkiem nie olales nas i nie przyszedles do pracy bez poinformowania. Kary dostaja ci, ktorzy nie przychodza 3, 4 i 10 raz bez poinformowania. Co cie dziwi? W kazdej innej firmie po takich wyskokach odrazu by ci podziekowali. Masz opcje ustalania grafiku z tygodnia na tydzień. Czasami z dnia na dzień. Nie przechodzenie do pracy w takim systemie organizacji pracy oznacza ewidentne olewanie które będzie tępione. Pozdrawiam MC

Pomocna?
Tak17Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
ja
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Człowiek przychodzi do pracy na zmianę, którą dostał w sms-ie, po czym okazuje się, że nie ma go na liście i odsyłają go z kwitkiem do domu. Może warto w końcu uporządkować ten bałagan i zacząć szanować swoich pracowników? Non stop takie sytuacje, a szef agencji oczywiście ma to w nosie

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
 Opinia
@ja 21.02.2019 17:50

Szanowny Panie, Ogarniamy jak się da. Listy na które was wpisujemy są przez nas aktualizowane na bieżąco. Niestety nie zawsze jest tak w firmach do które was wysyłamy. Za takie sytuacje wypłacamy rekompensaty. Pozdrawiam MC

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
nn
 Opinia

Mirth to (usunięte przez administratora) naciągacze na każdym człowieku żerują nie polecam ich same są kary u nich i nie są wypłacalni

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
jowi
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

A czy informacje o dochodach zostały przekazane do urzędów skarbowych? Bo w systemie tego nie mam, a od innych pracodawców mam normalnie wszystko...

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@jowi 18.02.2019 00:10

Tak, ze wszystkiego się wywiazujemy.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Kama
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@jowi 18.02.2019 00:10

Dziwne, mojego rozliczenia w urzędzie skarbowym też brak a czas minął 31.01.2019.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Kama 18.02.2019 08:38

Na to już nie mamy wpływu. Z naszej strony wszystko zostało wysłane i opłacone. Czas na wysłanie pitów mamy do 28.02 i zostanie on dotrzymany. Pracownicy i zleceniobiorcy czas na rozliczenie w us mają do 30.04. Przed tym terminem nie będziecie mieli zwrotów, bo o to pewnie chodzi.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
jowi
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@MC 18.02.2019 09:46

A dlaczego nie będziemy mieli przed tym terminem zwrotów? Przecież rozliczając się teraz, można mieć zwrot do 45 dni

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Byly pracownik
 Opinia

PIT’y zostaly wyslane?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
 Opinia
@Byly pracownik 13.02.2019 23:56

Jesteśmy w trakcie.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Katrin
 Opinia

Nie mogę związać się z Panem Mychałem. Nie odpowiada na sms i telefoniczne dzwonki. Można jakoś rozwiązać ten problem?

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MC
 Opinia
@Katrin 15.01.2019 14:02

Cóż, ze mną nie jest tak łatwo się związać. Cenię sobie swoją niezależność i wolność ;) Ale gdyby coś się zmieniło to dam znać :D

Pomocna?
Tak5Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ktos
 Opinia

W zeszlym tygodniu podobno mieli wysylac PIT. Poltora tygodnia i nadal listu nie ma. Czyzby zapomnieli wyslac lub zwyklym niezarejestrowanym listem wyslali? :)

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
czerwona
 Opinia

Praca przez tę agencję to jakiś żart. Człowiek czeka cały tydzień, żeby iść do pracy na marne 5 albo 8 godzin. A jak prosisz o więcej, to albo nie ma wolnych zmian, albo nie odpisują na sms-y. Co to za praca, jak człowiek nie może zarobić nawet na tygodniowe zakupy. Absurd

Pomocna?
Tak4Nie
MC
 Opinia
@czerwona 26.01.2019 00:58

Szanowna Pani, Nie do końca jest to zależne od nas. Od początku roku mamy niestety niewiele zamówień- min. z powodu większej ilości niedziel niehandlowych. Niestety jest tak wszędzie. Staramy się równomiernie przydzielać zmiany każdej z osób, którą mamy w bazie pracowników. Niebawem sytuacja powinna się zmienić. Pozdrawiam MC

Pomocna?
Tak2Nie
Liwka
 Opinia

Pracowałam w auchanie w Płocku. Pan Michał jest w porządku wszystko konkretnie i szybka praca. Stawka była fajna i dostałamszybko. Szkoda, że nie ma teraz zmian

Pomocna?
TakNie
as
 Opinia

Również polecam :)

Pomocna?
Tak2Nie
jaGodowaGalaretka
 Opinia

Moja opinia ? Jest baaaardzo zła. Na rozmowie o pracę jest wszystko w porządku, wszystko jest wyjaśniane i określane, ale... I tu się zaczyna . Gdy Przychodzi się do pracy po wcześniejszym ustaleniu grafiku, wychodzi, że nie jesteś wpisany do niego. Przez co nie wpuszczają Cie do pracy, próbujesz się dodzwonić do koordynatora ale oczywiście usłyszysz tylko ciszę w słuchawce, bo nikt nie odbierze. Gdy przychodzi okres wypłaty jest to samo. Można pisać, dzwonić i nic cisza. Rozumiem , że każdy ma dużo pracy i, ze ciężko, ale po co mówić komuś, że wypłata bedzie danego dnia do danej godziny, skoro się tego nie dotrzyma? Nie lepiej poinformować wszystkich " Słuchajcie nie dostaliśmy kasy, wypłatę dostaniecie np do końca tygodnia" i nie byłoby tyle telefonów do Was, ani pretensji, bo każdy by wiedział, że dostanie wypłate jak beda pieniadze. Trochę pomyślunku nikomu by nie zaszkodziło, naprawdę! A jeżeli już macie tyle roboty, ze nie dajecie rady to zatrudnijcie kogoś kto to ogarnie. W regulaminie, który dostajemy na rozmowie są opisane kary, jeśli nie zgłosimy 48h wcześniej , ze nie bedziemy mogli być w pracy to dostajemy kare pieniężną. I tu mam pytanie czy mam sobie chorobę zaplanować 2 dni wcześniej? Jesteśmy tylko ludzmi tak? Człowiek może zachorować z dnia na dzień i bez żadnego upomnienia dostaję ją od razu. Najgorszy jest w tym wszystkim brak kontaktu. Bo gdy jest coś ważnego, pilnego czy ktoś ma jakieś pytanie to oczywiście nie dostanie odpowiedzi. Na smsy nikt nie raczy odpisać, na mila to chyba nikt w ogóle nie zagląda, a gdy się próbuje zadzwonic to albo ktoś nie odbiera, albo odrzuca. A później jest dużo niepotrzebnej złości z obu stron. Wymagacie od pracowników szacunku, ale sami go nie okazujecie. Czy nie powinno to działać w obie strony? Jesli nie odpisujecie na wiadomosci to jest ok ale jesli już ktoś nie odpisze wam to zaczyna sie problem. Nie dziwię się, że tyle osób odradza współpracę , że jest tyle negatywnych opinii na różnych forach, po swoich doświadczeniach też dołączam do tej grupy. Przykro mi z tego powodu. Dzięki za nie do końca udaną współpracę, to jest moja opinia, moje zdanie na dany temat. Życzę wszystkim czytającym aby w nowym roku coś się zmieniło na lepsze i aby wasze współprace były bardziej udane.

Pomocna?
Tak9Nie
MC

Zweryfikowany użytkownik

 Rekomendacja
@jaGodowaGalaretka 27.12.2018 12:58

Ale ma Pani pecha. Owszem, zdarza się że osoba którą kierujemy do pracy zostaje odesłana do domu przez market, ale czy przypadkiem nie dostała Pani za to rekompensaty w wysokości połowy dniówki od nas? Nie wierzę, że przez okres zatrudnienia nie udało się Pani z nikim skontaktować. Chyba, że należy Pani do grupy osób, którym można 5 razy coś powtarzać, a następnego dnia znowu dzwoni się z tym samym pytaniem. Po którejś próbie owszem - nie odbieramy, bo to nie ma sensu. Maksymalne opóźnienie w wypłacie to tydzień i informujemy o tym na spotkaniach. Choroby - nie wierzę, że dostała Pani karę za jednorazowe nie przyjście. Prawdopodobnie należy Pani do grupy osób, które "chorują" co tydzień przez 3 dni. Więc chyba nie ma się co dziwić. SMS - zawsze odpowiemy. Chyba że jest to po raz setny to samo pytanie. Albo po raz pięćdziesiąty chciała Pani zmienić grafik na następny tydzień. Założę się o Pani miesięczną wypłatę, że jeszcze Pani do nas wróci. pozdrawiam Michał

Pomocna?
Tak30Nie1
MC
 Opinia
@jaGodowaGalaretka 27.12.2018 12:58

Strzelam, że to Pani Kinga z Katowic :) Serdeczne pozdrowienia.

Pomocna?
TakNie
Chwila Prawdy
 Opinia
@jaGodowaGalaretka 27.12.2018 12:58

Z kontaktem faktycznie u nich ciężko co do kasy to nie wiem ale ludzie mi mówili o miesięcznych opóźnieniach. Myśle ze Mirth powinien odbierać tel i odpisywać na SMSy i płacić w terminie wtedy by było ok. Niestety tak nie jest. Prawdę mówiąc dooooooooooppppppppyyyyyyyyy nie urywa ale są gorsze agencje, których nazw nie chce mi się tu podawać bo wydalam kał na nie. Dlatego (usunięte przez administratora) nie (usunięte przez administratora) ale warunki znośne.

Pomocna?
Tak2Nie
MC
 Opinia
@Chwila Prawdy 29.12.2018 13:31

Miesięczne opóźnienia mają te osoby, które nie potrafią dopilnować swoich spraw, o czym było tu już pisane kilkanaście razy.

Pomocna?
Tak2Nie
Chwila Prawdy
 Opinia
@MC 29.12.2018 14:03

Nie wnikam ale fakt faktem jeśli takich osób jest sporo (a jest sporo), które deklarują że czekają na kasę (ostatniego tyg grudnia twierdziły,że nie mają za listopad) to ja to odbieram jako coś nie tak. Pewne jest to że Mirth płaci (z opinii zasłyszanych). Ciężko mi taką agencje polecić ale też nie ma nie wiadomo czego. Tyle w temacie. I taka jest moja opinia.

Pomocna?
Tak1Nie
MC
 Opinia
@Chwila Prawdy 10.01.2019 01:02

To może zamiast na ogólnopolskim forum powtarzać niesprawdzone, patykiem na piasku pisane głupoty lepiej nie pisać nic?

Pomocna?
Tak1Nie1
anabel
 Opinia

do którego dostane pit ?

Pomocna?
TakNie
MC
 Opinia
@anabel 02.01.2019 13:42

Do 28 lutego, tak jak u każdego pracodawcy :)

Pomocna?
TakNie
anabel
 Opinia
@MC 02.01.2019 13:45

dziękuję za odpowiedź

Pomocna?
TakNie
Ja
 Opinia
@MC 02.01.2019 13:45

Tak jakby... w tym roku trzeba do końca stycznia ????????????

Pomocna?
TakNie

Zostaw opinię o Mirth Consulting - Wrocław

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej