Jobs4Europe B.V.

De lutte

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 26 ocen.

Jobs4Europe B.V.
326

Opinie o Jobs4Europe B.V.

Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Jobs4Europe B.V.

Alicja

Rzeczywiście tak nie powinno być @Walter, ale być może dzieje się tak, że jedna osoba w księgowości ma za dużo pracy albo ktoś jest nowy i się uczy? Takie rzeczy też powinno się brać pod uwagę oceniając całą agencję Jobs4Europe B.V.

arek

wie ktoś może coś o pracy przez agencje na kompoście??ogólnie oferta na papierze szczególnie finansowo bardzo dobra,może ktoś coś o rzeczywistości??

Kac
@siwy 24.04.2018 23:30

Możesz więcej coś powiedzieć o tej pracy

Walter

Uwazajcie. Ta agencja oszukuje ludzi, wyplaty sa notorycznie zle liczone - zanizone dodatki, zapominaja wyplacic urlopowych godzin etc.. Warunki na domkach rozne, od dobrych po tragiczne z grzybem na scianach.

Walter
@Krolina 24.04.2018 23:20

Tak to prawda po telefonie robia korekty, ale czy to ze praktycznie co tydzien mialem zle liczona wyplate i musialem za kazdym razem upominac sie o swoje jest okej? A ile ludzi bylo takich co nie sprawdzaja tak dokladnie Solarisow i dali sie oszukac? Rozumiem kazdy sie moze pomylic, ale to ze sie praktycznie co tydzien sa bledy nie mozna nazwac pomylka a tylko oszustwem.

Tomasz

Agencja ma dobrą opinię jako pracodawca. Zaskoczony jestem niektórymi wpisami.

anonymous

Ja pracowałem w 3 agencjach w Holandii,Jobs4europe był 4.Zdecydowanie najgorszą. Co z tego,że koordynator jest w każda środę na domku??Każdy wie,że w ten dzień są,mało tego zawsze na danym domku prawie o tej samej godzinie.Ludzie sprzątaja domek ten jeden dzień reszta dni syf.Nie idzie dogadać się,aby wspólnie ogarnąć ten chlew bo rotację maja ogromną. Pracowałem 2 miesiace , w tym czasie na moim domku miałem co tydzień wymiane ludzi.Agencja płaci na czas to prawda,lecz pieniążki liche,więkoszość ludzi jak przekroczy 300 e netto tygodniówki to jest cała happy:}:} zakwaterowania dobre w domach szeregowych,lecz zapomnij o wyposażeniu. Koordynatorzy???Przemilczmy,Rick holenderek-pierwszy (usunięte przez administratora) marychy,za każdym razem oczy ledwo widoczne.Szczególne pozdrowionka dla koordynatorki Sylwii:}:}-zmień profesję,najlepiej wróć na sortownię smieci gdzie spędziłaś wiekszość życia,bo ta praca psychicznie przerosła Ciebie,dumna Pani Ogólnie Jobs4europe to siostrzyczka wiekszej agencji Timming.Jobs nic nie znaczy,podsumowując,chcesz pożyc pomieszkać na granicy holendersko-niemieckiej,bez kontaktu ze świateem,w alkoholowo-zielarskim raju to jest wspaniałe miejsce dla Ciebie. W skali od 1 do 10; daje 8,można sie pobawić pospać,bo na prace nie masz co liczyć:}:}dobre miejsce dla rozrywkowych ludzi. Polecam:}:}

koniu
@anonymous 13.03.2018 17:39

anonimowo kazdy jest mocny , co ty chcesz od tej dziewczyny ? Dala ci kosza ? A ja mam do niej pelen szacun. Z Rikiem nic nie mozna bylo zalatwic a ona zawsze odbiera telefon i stara sie pomoc jak moze. Nie zawsze moze ale przynajmniej sie stara. Jaki jestes do niej taka ona do ciebie. Mi duzo pomogla. Pani Sylwio tak trzymac niech sie pani nie da tej cholocie !

Kucyk Kłaka

Nie polecam pracy przez tą agencję na szklarni. 1. Podczas rekrutacji informują, iż znajomość języka angielskiego będzie jak najbardziej wystarczająca. Po przyjeździe okazuje się, że tak naprawdę wymagana jest znajomość niemieckiego. Osoba zarządzająca szklarnią, nie chce, nie potrafi, nie lubi mówić po angielsku. Posługuje się tylko niemieckim, co na dłuższą metę jest męczące, gdyż to ona przydziela zadania. Często zdarzają się nieporozumienia, bo ciężko jest zrozumieć polecania nie znając niemieckiego ;) Większość bierze się na domysł. 2. Oczywiście jak można się domyślić, w tej pracy nie szanują pracowników. Komentarze typu: "Polacy to głupki" są na porządku dziennym. Rotacja pracowników jest ogromna, rzadko kto wytrzymuje tam więcej niż kilka dni. Z dłuższym stażem powyżej roku, pracuje tam około 4 osób. 3. Sama praca do lekkich nie należy, aczkolwiek zła nie jest. 4. Pracodawca nie zapewnia zimnej wody na szklarni(do picia), a biorąc pod uwagę temperatury w maju/czerwcu w tym miejscu jest to sporym minusem. Jak można się domyślić jeśli nie ma wody do picia, to tym bardziej na rękawiczki, ubrania ochronne(dla pracowników pracujących na dworze) nie ma co liczyć. 5. Wypłata - za pracę od poniedziałku do soboty (sobota obowiązkowa) od 8-17 wypłata wynosi 320e(w to wliczone jest 8% wakacyjnego). Należy dodać, że jest to pierwsza agencja, która znam gdzie obniżono wypłatę pracownikom. Wcześniej było to 340e - fakt ten tłumaczyli wzrostem podatku... 6. Zakwaterowanie - są to domki 6- 8 osobowe. Warunki są do przeżycia, jak to mówią do wszystkiego idzie się przyzwyczaić. Do pracy dojeżdża się rowerami(około 8 minut), aczkolwiek czasem na początku zapomną dać rower i wtedy na piechotę. 7. Agencja nie reaguje na patologiczne zachowania - pijaństwo, bójki na domkach. Chyba, że za reakcję uznają pogadanki, które nic nie wnoszą ;) Reasumując, jeśli ktoś chce tam przyjechać na kilka tygodni, zna niemiecki i ma silną psychikę to da radę, reszcie odradzam ;)

Daniel

Szkoda, że tak rzadko piszecie. Miałem nadzieję na jakieś informacje.

morning rain

To moja pierwsza praca za granicą, więc nie mam porównania z innymi pośrednikami - jeśli chodzi o firmę: wpłaty zawsze na czas, kontakt z biurem dobry, zawsze oddzwaniają, w domkach są raz w tygodniu. Pracuję w szklarni Oo*****k, praca jest nawet w porządku, ale... atmosfera w miejscu pracy jest okropna, agencja rekrutuję osoby z językiem angielskim lub niemieckim, a na miejscu okazuje się, że szef nie mówi po angielsku i obraża się, gdy ktoś go nie rozumie... Jednak najgorsi są Polacy (niektórzy), pani, która pracuje tam, od lat donosi na innych Polaków, wyśmiewa się z nich, z każdą sprawą biegnie do szefa wykorzystując fakt, ze większość osób nie zna niemieckiego, z dumą wyjmuje zeszycik na kantynie, mówiąc, że teraz będzie selekcja - okaże się kto w jakim tempie pracuje i ile - jednym słowem kompromitacja... Praca za najniższą stawkę, chociaż wysiłek jest duży (w zależności od przydziału i miejsca na szklarni, w którym się pracuje, a to zmienia się jak w kalejdoskopie), wart znacznie większej stawki. Odradzam pracę w tym miejscu z całego serca.

Ja
@morning rain 07.03.2018 18:30

Czyżby chodziło o Anie bo wcale mnie to nie zdziwiło by

Administrator

Czy ktoś z Was aktualnie zatrudnionych w Jobs4Europe B.V. mógłby przedstawić konkretnie warunki zatrudnienia jakie mogą zostać zaproponowane nowemu pracownikowi?

Ja
@Administrator 05.02.2018 09:17

Zależy gdzie nowy pracownik ma trafić

Cezary

Do jakich branż potrzebuje firma ludzi? Widziałem ofertę dla pracowników produkcyjnych w Holandii

Pati

Pracowałam przez to biuro na magazynie perfum przez wakacje. Własnie wróciłam i jestem zadowolona. Na wiekówce do 21 lat nie płaci się za domek :-)

Rychu

Pracuję dla nich od pół roku i jest ok. Pracowałem już w kilku firmach w Holandii więc mam porównanie i tu nie jest źle. Kasa jest zawsze na czas, nie oszukują z godzinami i jak chcesz robić to ci robotę zawsze znajdą. Standard mieszkań jest podstawowy ale teraz je odnawiają więc chociaż coś robią. jak sie chce to zawsze się człowiek do czegoś przyczepi ale mówię wam byłem w gorszych firmach. A większość osób na chacie pracuje tam długo.

Alicja

@lukasz - a możesz opisać warunki zatrudnienia w Jobs4Europe B.V.? Jak wygląda kwestia wynagrodzenia? W sieci pojawiło się klika nowych ofert pracy - czy warto na nie aplikować? Te informacje będą cenne dla osób, które sa w trakcie poszukiwania pracy.

Wariacik

Się czepiacie Eweliny A piękną Dorotke byście na rękach nosili chyba największego farmazona tej firmy xD

Grazka

Super biuro, wypłaty co tydzien i to spore! (Jestem na wiekówce), święta płatne 200%, warunki w domkach do przeżycia

Lukasz
@xxx 07.09.2017 14:18

Bo agencja nic nie miala do powiedzenia tylko zaklad bo dobrze pracowalem i mialem co chcialem job4 nigdy nie robil mi problemu ale co z tego jak ze mna ludzie mieszkali i pracowali w innych zakladach to mieli ich wiesz gdzie pracowali po ,3 tyg i dowidzenia nie muwiac o mieszkaniach codzienne imprezy bo w weekend zapomnil o spaniu bo tam pija do rana i narkotyki to podstawa co chwile nowi ludzi wprowadzaja bo kogos zwolnili a na mieszkaniu rotacja . polowa pajeczyny na lokciach, lezki pod okiem .to ze placa na czas to jest jedyny plus jak nie masz zawodu to jestes dla nich nikim ,jednym z tysiecy co przepracowali 3 tyg

Kat234h

Jedzie ktoś na dniach do pralni na sortowanie rzeczy? :) Albo ktoś był i napisze mi cos o tym? :)

ALONZO

UWAGA ZNÓW POSZUKUJĄ OSÓB NA GÓRA 3,5 TYGODNIE - NAPEWNO NIE BĘDZIE PEŁNYCH GODZIN

kudłaty

Wypłaty co tydzień ok. Mieszkania są do zaakceptowania. Kontakt z biurem to masakra. Koordynatorka Ewelina, która na każde pytanie odpowiada że nie wie, moim zdaniem jest najgłupszą osobą w całej Holandii.

Rozsądny
@kudłaty 26.11.2016 10:45

To chyba nie doczekałeś pani prezes Sylwi Hahahah

Przemek

Nie polecam. Pierwszą zaplaconą tygodniówke dostalem po 2,5 tygodnia. -Bardzo dobrze pamietam.

Niemiec
@Przemek 31.10.2016 09:43

MASAKRA CZŁOWIEKU 2 tygodnie na numer SOFI czekasz... a ty nie polecasz ...Żal

buła

Odradzam. Wiele rzeczy można napisać, w tym momencie lepiej krótko powiedzieć. I że wyplacają to ok ,ale ze po jakimś czasie wydało się ze posrednik bierze 30% twojej pensji I dlatego szukają specjalistów. Jak to się mówi, MEDIAMARKT - nie dla idiotów

Nic

Specjalista jest tutaj potrzebny, jeśli ktoś lubi branżę niech wysyła CV

studentka

Pracowałam na produkcji za pośrednictwem firmy Jobs4Europe. Ze względu na młody wiek nie mogłam liczyć na dużą stawkę godzinową, chociaż i tak była ona wyższa niż w konkurencyjnych firmach (ok. 6,43€/h w wieku 18 lat). Mieszkania pracownicze mają standard bardzo średni, ale w przypadku jakiejś usterki czy problemu zawsze pojawiał się ktoś z biura z pomocą. Pensja wypłacana zawsze na czas, z tym nikt tam pracujący nie miał problemu. Koordynatorzy chętnie wypłacali także zaliczki, kiedy była taka potrzeba. Tutaj niestety wszelkie zalety się kończą. W mieszkaniu nie było Wi-Fi (choć prawda jest, że z reguły Internet jest), a samochód służbowy był przydzielany i odbierany wg niezrozumiałego systemu. Po trzech tygodniach rzetelnej pracy zakład pracy, w którym pracowałam ogłosił przestój i zwolnił kilkunastu pracowników z najkrótszym stażem pracy, w tym i mnie. Jobs4Europe nie udało się znaleźć mi już żadnej pracy ze względu na brak posad. Rozumiem wprawdzie, że to poza ich możliwościami, ale wciąż - można było nie sprowadzać ludzi z Polski pod przynętą dobrze płatnej pracy.

sonia667

Biuro tragedia. Kontakt z biurem tragedia. Warunki mieszkaniowe dobre po złe zależy gdzie się robi.

mm

wypłaty ok, co tydzień, mieszkania po 8-10 osób, warunki dość ubogie.

Zostaw opinię o Jobs4Europe B.V. - De lutte

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Jobs4Europe B.V.