Praca w fedexie to jakas paranoja i koszmar dla ludzi ktorzy ida tam pracowac agencja progres lodz oraz inne agencje ktore wysylaja tam ludzi do pracy tak naprawde nie wiedza te agencje gdzie ich wysylaja i jeszce oszukujac ludzi mowiac ze praca jest lekka i przyjemna gdzie tym czasem sa narazajaco lamane przepisy bhp kierownicy mowa o panu pseudonim Arbuz ktory spokojnie przyglada sie temu jak ludzie mdleja dostaja ciezkimi przedmiotami nawet ni reaguje na to . Jesli chodzi o brygadzistow wymieniam tu pana Rafala i Wojtka ktorzy wchodza nie powiem gdzie panu arbuzowi aby miec premie gdzie ludzia sie odbiera lub im nie daje premi wszystko mowia nawet gdy czlowiek przeciwstawi sie im gdzie pozniej wyrzucaja taka osobe .Jesli chodzi o zasady bhp ludzie tam przychodza czasem pijani a tym bardziej wnoszone sa narkotyki jak i przewozone w paczkach gdzie maja dostep na rynek polski a policja mogla by tez cos w tym kiierunku zrobic jesli chopdzi o przepisyczesto lamane sa gdyz zastawione sa wrota ewakuacyjne eresami paczki kdzie czlowiek musi sie z nimi zmierzuc waza nawet do 100kg i co z robic w tej sprawie ludzie nie bojcie sie jak ja mowic prawde jesli chcecie byc w takich firmach traktowani z szacunkiem i jednczcie sie bo zblizajace wybory nic nie dadza dopuki my sami nie zrozumiemy co jest dla nas dobre
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.