(usunięte przez administratora)
Proszę nie cenzurować prawdy niech ludzie wiedzą jaka jest prawda. Jawne (usunięte przez administratora) i matactwo!!
Internet jest bardzo słaby, od godziny 13 do 23 praktycznie nie da sie z niego korzystać, ciągle wyrzuca internet, czasem nie ma go po kilka godzin, jednym slowem - tragedia.
Jak wyglada rekrutacja do firmy, szef wymaga czegoś konkretnego? Mąż szuka pracy na stanowisku montera, pracował juz przy zakladaniu internetu czy dekoderów :)
Współczuję właścicielowi takiego pracownika jakiego ma w sklepie nad pocztą. Jest tak chamski i niekompetentny , ze nigdy tam nie wrócimy na zakupy. Żenada podejścia do klienta
Czy to dobra firma na początek pracy po studiach?
Dzwoniłem do was nie raz mówiono mi że to wina rutera mieliście naprawić nadal czekam
Akurat to forum dla pracowników więc sądzę, że klienci źle skierowali swoje uwagi.
Ogolnie internet jest do (usunięte przez administratora) w grach po 800 pingu kiedy nawet pada, Nie reagują na zgłoszenia, nie odbierają telefonów nie polecam serdecznie
Nie polecam bo na faktury czekam od listopada
@Hiro Za to jest dobry pracodawca a forum jest dla pracowników a nie dla klientów.
To jest najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem.
Mam pytanie czy instalatorzy mają określone godziny pracy? Czy jest również opcja pracy na telefon zależnie od potrzeb i awarii u klientów?
Ja mam internet od kilku lat i miałem awarię tylko raz 2 lata temu, po burzy spalił się jakiś zasilacz ale chłopaki przyjechali i zrobili na drugi dzień. Więc dziwne macie historie z tą firmą bo ja osobiście nie mogę nic złego powiedziec.
Czy poszukują może kogoś do biura lub księgowości?
Ktoś tu pisze że czekał parę dni na usunięcie awarii ja czekałem kilka miesięcy w końcu woleli rozwiązać umowę z pomocą odpowiednich urzędów kontakt bezczelny nawet przy rozwiązaniu nie umieli się przyznać do ich winy zarzucając mi celowe wyłączanie prądu śmieszne
Nie potrzebnie wykupili usługę internet z firmy z Tuchowa , ponieważ organizacja firmy i wizyt u klientów odbywa się z opóźnieniem , a także bardzo chamskie zachowanie wobec klientów. Widać że szef firmy nie potrafi ogarnąć spraw firmy . Firma nie liczy się z klientami . Internet również nie jest jakoś powalający, szkoda że firma bawi się w taką usługę. Zamiast bawić się w osoby które potrafią coś zrobić porządnie , co ma skutek wręcz odwrotny , powinni iść kopać rowy.
Szczerze powiem Firma bardzo nie rzetelna , nie potrafią się wywiązać z najprostszych zadań. Firma nie potrafi również wystawić faktur za abonament. Jeżeli nie potrafią prowadzić działalności to nie powinni się za coś takiego brać. Jestem usatysfakcjonowana tym że zrezygnowałam z ich usług.
Nic co było zawarte w umowie się nie zgadza. Mam dość korzystania z ich wadliwej sieci. Przechodzę do innej firmy.
Rozmawiałeś na temat Twoich odczuć bezpośrednio z firmą Omeganet Michał Sopala? Skoro występują jakieś problemy techniczne, to myślę, że najlepiej by było zgłosić ten fakt bezpośrednio przedstawicielowi tej firmy. Czy zgłaszałeś tę sprawę?
szczerze mówiąc jestem chetny załozyc im sprawe w sądzie, niech sie zgłaszają chetni
oszusci, nie nie pasuje do umowy.zgłaszałem gwarancje , mimo ze w umowie pisze ze mają czas od 4 do max 48 godz na usuniecie usterki w (usunięte przez administratora) wszystko mają. czekam na łaskawego serwisanta od 10 dni. nie polecam .