Volkswagen Application Support Analyst (L2)
Warszawa
/70/05/2022/MK
Twój zakres obowiązków
- Wsparcie techniczne i biznesowe dla użytkowników systemów w VWFS: szybkie rozwiązywanie problemów z aplikacjami, utrzymanie stabilności, dbanie o wydajność i wprowadzanie usprawnień
- Utrzymanie systemów, które zakończyły fazę rozwoju i są wykorzystywane w codziennej działalności firmy
- Instalowanie, aktualizowanie i wprowadzanie poprawek do aplikacji
- Ocena ryzyka zaistnienia i zakresu problemów produkcyjnych oraz terminowe eskalowanie do biznesu
- Zgłaszanie problemów odpowiednim zespołom technologicznym i biznesowym, przy jednoczesnym przestrzeganiu SLA
- Współpraca z Domenami Rozwoju Biznesu IT w obszarze migracji na środowiska Pre-Produkcyjne i Produkcyjne
- Współpraca z zespołami programistycznymi (zwykle dostawcy)
- Współpraca z zespołem Service Desk i Platforms & Infrastructure
- Budowanie i utrzymywanie wiedzy na temat aplikacji
- Analiza przyczyn problemów z aplikacjami
- Praca zgodnie z wewnętrznymi procesami IT (ITIL)
Nasze wymagania
- Co najmniej 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomość zagadnień dot. utrzymania aplikacji i infrastruktury finansowej
- Doświadczenie w instalowaniu, konfigurowaniu lub wspieraniu aplikacji biznesowych
- Znajomość narzędzi do śledzenia i raportowania problemów
- Znajomość najlepszych praktyk ITIL i COBIT
- Doświadczenie w środowisku międzynarodowym
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Orientacja na proces, dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej (dodatkowy atut)
Oferujemy
- Atrakcyjne benefity (m.in. prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, system kafeteryjny, praca hybrydowa)
- Szkolenia i możliwości rozwoju
- Praca w międzynarodowym zespole
- Lekcje angielskiego/niemieckiego online
- Praca hybrydowa
- Nowoczesna i wygodna powierzchnia biurowa w centrum miasta (Rondo ONZ)
- Umowę o pracę
Monika Kajdas
Antal Responsible Consultant