For more details please visit www.collabera.pl

Technical Support Engineer (Kraków, 3302126)
Kraków
Reference number: SE/ jobs.pl

RESPONSIBILITES :

  • As a Technical Support Specialist focused on open-source support,
  • you'll enable growth of the latest and most popular cloud oriented technologies by using your excellent technical and customer service skills.
  • In your daily work, you will become part of an open source community and provide support to other community members on forums such as Stack Overflow, Sever Fault or GitHub.
  • In this role, you will troubleshoot, reproduce and debug a wide range of technical issues, respond to product related questions and help to resolve concerns of the community. You will have a chance to support products like Kubernetes, Istio and TensorFlow on bare metal as well as on major cloud platforms.
  • Among your many attributes, you should have strong customer centric communication skills and an excellent understanding of Cloud computing and web technologies.
  • This is an excellent opportunity to use your technical expertise and communications skills at the same time. In this team, you will get the chance to become a global Kubernetes expert, which is the technology that will become fundamental in any DevOps position in the next years.

REQUIREMENTS :

  • Experience in systems engineering (Linux) .
  • Experience in troubleshooting Linux systems .
  • Experience with one or more scripting languages .
  • Previous experience in support role .
  • Excellent communication in English .
  • Bachelor's degree with preference in a technical or science major such as Engineering .
  • Computer Science, Math or equivalent work experience in IT .
  • Customer focus and good troubleshooting skills .
NICE TO HAVE :
  • Good understanding of virtualization and containers (theoretical knowledge is enough) .
  • Basic understanding of Container orchestration and Cloud Computing (theoretical knowledge in enough) .
  • Good understanding of networking .
COOL TO HAVE :
  • Hands-on experience with GCP or other major cloud platform .
  • Hands-on experience with Docker .
  • Hands-on experience with Kubernetes .

We offer:

  • Possibility to be involved in an international project (Canada, China, Hong Kong, Mexico, USA, Switzerland, Germany, Sweden, United Kingdom, Russia, Belarus, Ukraine, Hungary, etc.).
  • Language classes (English and Polish).
  • Vast opportunities for self-development: online courses and library, experience exchange with colleagues around the world, partial grant of certification.
  • Possibility to relocate for short and long-term projects.
  • Benefit package (health care, multisport, lunch tickets, petrol vouchers and shopping vouchers, etc.).
  • Fruits on a weekly basis .


Aplikuj

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia."

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

Technical Support Engineer (Kraków, 3302126)

Kraków

JOBS.PL S.A.