Starszy specjalista
Łódź
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista do spraw weryfikacji wniosków i umów wieloletnich
w Biurze Kadr, Płac i Budżetu

Warunki pracy

Czynniki szczególne: Stres związany z terminowością i złożonością wykonywanych zadań. Wykonywanie zadań obarczonych ryzykiem wystąpienia błędów skutkujących narażeniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Zmieniające się uwarunkowania prawne powodujące konieczność permanentnego uzupełniania wiedzy.
Kontakty zewnętrzne:
kilka razy w roku: kontakty telefoniczne lub bezpośrednie z firmami lub osobami fizycznymi zawierającymi umowy z Urzędem w celu wyjaśnienia bieżących problemów i wątpliwości.
Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestrowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego wieloletnich, ich weryfikacja w zakresie możliwości zabezpieczenia środków finansowych dotyczących wydatków realizowanych w ramach planu finansowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi,
  • rejestrowanie umów wieloletnich, ich weryfikacja formalno – rachunkowa oraz sprawdzanie możliwości zabezpieczenia środków finansowych niezbędnych na ich realizację w zakresie wydatków realizowanych w ramach planu finansowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi,
  • sporządzanie analiz pod kątem możliwości zabezpieczenia środków finansowych na realizację zadań na podstawie złożonych przez wydziały merytoryczne wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,
  • weryfikacja formalno – rachunkowa planów zamówień publicznych i ich aktualizacji,
  • współpraca z komórką do spraw zamówień publicznych w zakresie kompletności sporządzanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu prawidłowego dokumentowania wstępnego zabezpieczenia środków finansowych na realizację zadań,
  • sporządzanie i księgowanie wewnętrznych dowodów księgowych dotyczących zaangażowania wydatków budżetowych wynikających z zawartych umów oraz innych zdarzeń gospodarczych według potrzeb,
  • sprawowanie kontroli nad poprawnością nadawania numerów w rejestrze wniosków,
  • udzielenie zamówienia publicznego oraz w rejestrze umów celem zachowania prawidłowej chronologii wpływających dokumentów,
  • uzgadnianie zapisów analitycznych i syntetycznych na kontach oraz analiza kartotek wydatków.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego praca/staż w obszarze finansowo-księgowym
  • biegła znajomość klasyfikacji budżetowej oraz przepisów z zakresu rachunkowości i zasad rachunkowości budżetowej
  • umiejętność obsługi komputera w tym w szczególności edytorów tekstu oraz arkuszy kalkulacyjnych, a także programów z zakresu obsługi finansowo-księgowej
  • umiejętność myślenia analitycznego
  • umiejętność redagowania pism
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub zamówień publicznych
  • znajomość zasad konstruowania umów

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-18
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: http://www.lodzkie.eu/page/86,praca-w-urzedzie.html
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 2 800,00 zł do 3 400,00 + dodatek stażowy
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2018, poz.1559 )
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy- po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty ogłoszenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-52

Starszy specjalista

Łódź

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna