Stanowisko ds. rozliczeń - Świecie

Świecie
Oferta wygasa za:56 dni
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.

Wymagania

Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie

Mile widziane:
• wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo)
• minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

Wymagania dodatkowe:
znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego
• znajomość zasad postępowania egzekucyjnego w administracji
• umiejętność obsługi pakietu MS Office


Jeśli jesteś osobą:
• komunikatywną
• potrafiącą współpracować
• zorientowaną na jakość
• nastawioną na rozwój
• posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów.

Zachęcamy do składania dokumentów


Wymagane dokumenty:
CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat
• skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe


Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ('Aplikuj')

Dodatkowe informacje:
poszukujemy 1 pracownika
• umowa na czas zastępstwa
• oferty niekompletne, wysłane po terminie nie będą rozpatrywane
• skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne
• proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną

Oferujemy

• zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego
• bogaty pakiet świadczeń socjalnych


Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy,
• sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:
• spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
• polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
• budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
• stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
• przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy oraz pochylnia,
• drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
• w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się
miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie