Stawiamy sobie za cel to, aby potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy natomiast Pracodawca pozyskał najlepszego pracownika.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia użytkowników / Helpdesk IT
Rybnik
Obowiązki
· Związywanie bieżących problemów użytkowników systemu Windows oraz Pakietu Office 2007 – 2016,
· Zdalne instalacje oraz aktualizacje programów,
· Należyte dbanie o bezpieczeństwo i procedury,
· Okresowe wykonywanie audytów,
· Zarządzenie serwerem plików oraz serwerem katalogowym (zarządzanie dostępem do zasobów),
· Weryfikacja Logów,
· Sprawdzanie poprawności wykonywania kopii zapasowych.
Wymagania
· Podstawowa znajomość konfiguracji sieci LAN / WAN,
· Znajomość Windows Server,
· Znajomość systemu Linux (Debian, CentOS),
· Znajomość systemów ERP (Comarch, Asseco, enova, raks, teta),
· Znajomość zagadnień księgowych oraz kadrowych,
· Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym czytać ze zrozumieniem komunikaty z systemów, oraz poszukiwania odpowiedzi w Internecie,
· Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata,
· Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania,
· Mile widziane osoby posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Oferujemy
· Pracę zdalną w zgranym zespole, prężnie rozwijającej się firmie,
· Niezbędne narzędzia do pracy,
· Umowę na okres próbny (3 miesiące) w niepełnym wymiarze godzin pracy (umowa zlecenie), następnie w okresie zasadniczym w pełnym wymiarze godzin pracy (umowa o dzieło).
Paweł Płaczkiewicz
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.