Twój zakres obowiązków
- Rozmowy telefoniczne na każdym etapie windykacji – polubownym, sądowym oraz egzekucyjnym
- Doradztwo w zakresie możliwości spłaty zadłużenia, proponowanie dogodnych form spłaty
- Monitorowanie wpłat należnych zaległości
- Nasz zespół wypracowuje target na poziomie min. 100% (średnia półroczna) – wynik realizujemy grupowo, co przekłada się na wypłatę premii
- Ponegocjuj i dołącz do nas!
Podział czasu pracy
Telefoniczna obsługa klientów - 90%
Monitorowanie wpłat należnych zaległości - 5%
Raportowanie do przełożonego - 5%
Nasze wymagania
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta – w branży windykacyjnej będzie dodatkowym atutem
- Lubisz kontakt z ludźmi, a prowadzenie negocjacji to Twój atut
- W pracy stawiasz na współpracę, szukasz miejsca gdzie pracują fajne osoby, które tworzą świetną atmosferę
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę
- Wynagrodzenie dwuskładnikowe: pensja + premia + bonusy
- Możliwość pracy zdalnej/hybrydowej po okresie próbnym
- Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku (7-15, 11-19)
- Brak korporacyjnego szyku
- Kameralny zespół doświadczonych osób, gotowych by Cię wdrożyć
- Wewnętrzne programy rozwojowe
- Dla zmotoryzowanych bezpłatny parking
- Dla dojeżdżających komunikacją podmiejską dojazd bez korków: 15 min pociągiem z Dworca Głównego PKP lub autobus, który odjeżdża z samego centrum Wrocławia
Benefity
- wewnętrzne programy rozwojowe
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- strefa relaksu
- program rekomendacji pracowników