Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta
Łódź

Obowiązki:
- Wsparcie techniczne działu handlowego.
- Wizyty u Klientów, szkolenia, doradztwo.
- Opracowywanie techniczne zapytań, dobór narzędzi ściernych.
- Wdrażanie nowych wyrobów, pomoc w opracowywaniu materiałów reklamowych.
- Udział w targach i wystawach branżowych.

Wymagania:
- Wykształcenie kierunkowe- mechaniczne lub pokrewne.
- Znajomość języka niemieckiego- warunek konieczny.
- Gotowość do odbywania podróży służbowych w kraju i za granicą.
- Prawo jazdy kat. B.
- Wiedza dotycząca narzędzi ściernych oraz doświadczenie w przemyśle będą dodatkowymi atutami.

Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie i umowę o pracę.
- Wynagrodzenie podstawowe + premia.
- Liczne szkolenia produktowe i techniczne.
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz pracę w międzynarodowym środowisku.


Aplikuj

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922.)."

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia."

Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta

Łódź

JOBS.PL S.A.