W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Reklamacji (Gliwice)
Gliwice

 


Oferujemy

  • Praca w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
  • Stabilność zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji
  • Prywatną opiekę medyczną współfinansowaną przez firmę
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Dobrą atmosferę pracy


Nasze wymagania:

  • Wykształcenie średnie (preferowane wyższe logistyczne)
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość Prawa Przewozowego mile widziana
  • Dobra organizacja pracy
  • Samodzielność, asertywność i umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu  
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Konsekwencja w działaniu - doprowadzanie spraw do końca
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Dobra znajomość języka angielskiego


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów firmy poprzez przyjmowanie i sprawną realizację reklamacji  dotyczących obsługiwanych zleceń
  • Weryfikacja dokumentacji transportowej i ustalenie sprawcy
  • Przygotowanie analiz dotyczących rozpatrywanych reklamacji dla klientów, podwykonawców
  • Rejestrację sprawy i korespondencji w systemie
  • Dbanie o terminowość rozpatrywania reklamacji
  • Przygotowanie analiz dotyczących

Aplikuj

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm."

Specjalista ds. Reklamacji (Gliwice)

Gliwice

Rhenus Logistics S.A.