Twój zakres obowiązków
- odpisywanie na korespondencję e-mail i chat
- obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących
- sprawdzanie zamówień klientów i pomoc w doborze produktów
- udzielanie informacji nt. aktualnych akcji sprzedażowych
Nasze wymagania
- znajomość j. polskiego i ukraińskiego na poziomie C1 w mowie i piśmie
- bezbłędne pisanie na klawiaturze
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- mile widziane doświadczenie w pracy w call center / telemarketingu lub obsłudze klienta, ale niekonieczne
To oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia + Zus
- stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa 24 zł brutto)
- profesjonalne szkolenia wstępne w ramach godzin pracy
- bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym
- atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe: MULTISPORT, ubezpieczenie zdrowotne LUXMED i grupowe PZU,
- godziny pracy: 8-22 (2 zmiany: 8-15 i 15-22)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- firmowa drużyna sportowa
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.
Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 4 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1000 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.