Ikona koszyka ofert

Twój koszyk ofert

Dodałeś 0 ofert pracy.

Praca Specjalista ds. obsługi klienta w j. polskim i ukraińskim

ikona Dodano: 05.06.2022

Twój zakres obowiązków

  • odpisywanie na korespondencję e-mail i chat
  • obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących
  • sprawdzanie zamówień klientów i pomoc w doborze produktów
  • udzielanie informacji nt. aktualnych akcji sprzedażowych

Nasze wymagania

  • znajomość j. polskiego i ukraińskiego na poziomie C1 w mowie i piśmie
  • bezbłędne pisanie na klawiaturze
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • mile widziane doświadczenie w pracy w call center / telemarketingu lub obsłudze klienta, ale niekonieczne

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia + Zus
  • stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa 24 zł brutto)
  • profesjonalne szkolenia wstępne w ramach godzin pracy
  • bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym
  • atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe: MULTISPORT, ubezpieczenie zdrowotne LUXMED i grupowe PZU,
  • godziny pracy: 8-22 (2 zmiany: 8-15 i 15-22)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • firmowa drużyna sportowa
  • firmowa biblioteka
  • brak dress code’u
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 4 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1000 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Aplikuj

Klauzula informacyjna więcej
Specjalista ds. obsługi klienta w j. polskim i ukraińskim
ikonaŁódź
Voice Contact Center Sp. z o.o.