Ikona koszyka ofert

Twój koszyk ofert

Dodałeś 0 ofert pracy.

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta E-Commerce

ikona Dodano: 19.04.2022

Twój zakres obowiązków

  • obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-mail i formularzy elektronicznych
  • obsługa posprzedażowa
  • doradztwo w zakresie doboru karmy dla zwierząt domowych
  • realizacja celów sprzedażowych
  • monitorowanie i korekta stanów magazynowych
  • budowanie długofalowych relacji z klientami

Nasze wymagania

  • znajomość angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie (B2)
  • orientacja na potrzeby klienta
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • wysoki poziom zaangażowania w zakresie pełnionych obowiązków
  • odpowiedzialność, samodzielność i proaktywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • praktyczna znajomość obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS Office

Mile widziane

  • doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych
  • wiedza na temat żywienia psów i kotów

To oferujemy

  • Przyjazną pracownikom rodzinną kulturę pracy, opartą na wzajemnym zaufaniu, szacunku i uczciwości
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • Możliwość ciągłego doskonalenia zawodowego oraz rozwój osobisty poprzez udział w systemie profesjonalnych szkoleń w ramach programu the food family Journey
  • Bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie NNW, premia świąteczna, premia urlopowa, bezpłatna nauka języków obcych, dofinansowanie nauki, codziennie świeże owoce i warzywa, paczki dla dzieci, Multisport, itp.)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • owoce
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • program emerytalny
  • firmowa biblioteka
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • dofinansowanie wypoczynku
  • paczki świąteczne

Josera Polska

Josera Polska jest częścią rodzinnej firmy ERBACHER the food family. Jesteśmy znani w ponad 60 krajach na całym świecie, jako specjaliści w kreowaniu, produkcji oraz dystrybucji najwyższej klasy produktów zapewniających zrównoważone żywienie ludzi i zwierząt. Za nami stoi 80 lat innowacji i sukcesów w budowaniu międzynarodowej marki JOSERA, będącej liderem w segmencie produktów premium. Odnosimy sukcesy na rynkach światowych, połączone z ciągłym i stabilnym rozwojem naszej działalności biznesowej. Jesteśmy pionierami we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, społecznej odpowiedzialności oraz dbamy o to, aby nasi klienci każdego dnia otrzymywali produkty i usługi spełniające najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości. Naszą misją jest zapewnienie, aby żywienie ludzi i zwierząt w przyszłości odbywało się w sposób zrównoważony. JOSERA to także nasi pracownicy - pełni pasji, myślący perspektywicznie, uwielbiający wspólnie rozwijać się oraz osiągać ambitne cele w rodzinnej atmosferze pracy - w duchu the food family!

Aplikuj

Klauzula informacyjna więcej
Specjalista ds. Obsługi Klienta E-Commerce
ikonaPoznań
Josera Polska Sp. z o.o.