Specjalista ds. obsługi Klienta
Mława

-Opis Firmy-

Centrum Obsługi Powypadkowej Codex  powstała w lutym 2008 roku jako kancelaria odszkodowawcza. Posiadamy 10-letnie doświadczenie w skutecznym dochodzeniu roszczeń powypadkowych i zadośćuczynień. Naszym największym atutem jest doświadczony zespół pracowników: doradców, radców prawnych, rzeczoznawców i lekarzy. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam rzetelnie oceniać rozmiar szkody i określić o jakie odszkodowanie możemy zawalczyć dla Klienta. Misją naszej firmy jest godne reprezentowanie Klientów i uzyskiwanie dla nich najwyższych odszkodowań. Aktualnie posiadamy  ponad 20 tyś przeprowadzonych postępowań.

Podstawowym zadaniem na tym stanowisku jest doradztwo oraz pomoc osobom poszkodowanym w wypadkach.

-Jeżeli-

  • masz silną osobowość, potrafisz rozmawiać z ludźmi, lubisz słuchać a także być słuchanym,
  • uwielbiasz poruszać się  w terenie a praca stacjonarna nigdy Cię nie kręciła,
  • jesteś wytrwały i zdeterminowany do osiągania celu,
  • posiadasz własny samochód, 
  • dla Ciebie szklanka jest zawsze do połowy pełna,

-Z naszej strony zapewniamy:-

  • przyjazną atmosferę, elastyczny czas pracy (pracujemy na efekt, nie na czas),
  • jasne zasady współpracy i właściwą komunikację,
  • ciekawy, nowatorski i bardzo motywujący system wynagradzania: dobry doradca zarabia u nas nawet od  5000 -10000 netto! Wybitni dużo więcej. Prowizję  płacimy  z góry (nie czekasz do zakończenia sprawy).
  • kartę paliwową i ryczałt za zużycie samochodu,
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (tablet, skaner, karta telefoniczna),
  • wszelkie zwroty kosztów, programy motywacyjne,
  • profesjonalne szkolenia wdrożeniowe oraz indywidualne wsparcie Trenera w terenie, który zadba o Twój rozwój osobisty, 
  • nieograniczony dostęp do platformy e-learningowej.

-A co najważniejsze!-

  • wyszukujemy dla Ciebie kontakty – jeżeli tyko chcesz, możesz także samodzielnie wyszukiwać
  • zapewniamy indywidualnego opiekuna-asystenta, który będzie Cię wspomagał w pracy         z Klientami,
  • dajemy wsparcie prawników podczas spotkań z Klientami-jeśli będzie taka potrzeba, 
  • zapewniamy wyłączność na wskazanym terenie pracy.

JEŚLI ZACHĘCILIŚMY CIĘ POWYŻSZYMI INFORMACJAMI I CHCIAŁBYŚ RAZEM Z NAMI SIĘ ROZWIJAĆ, PROSIMY, ABYŚ PRZESŁAŁ NAM SWOJE CV, A MY SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ I UMÓWIMY NA SPOTKANIE, PODCZAS KTÓREGO DOKŁADNIEJ POZNASZ FIRMĘ I WSZELKIE ZASADY WSPÓŁPRACY, BĘDZIESZ MIAŁ RÓWNIEŻ OKAZJĘ ZADAĆ NAM PYTANIA, NA KTÓRE JESTEŚMY ZOBOWIĄZANI ODPOWIEDZIEĆ, BO SZCZEROŚĆ  I OTWARTOŚĆ TO DLA NAS OGROMNA WARTOŚĆ, ZASTRZEGAMY SOBIE MOŻLIWOŚĆ ODPOWIEDZI TYLKO NA WYBRANE CV.

Nie odkładaj tego momentu na później
APLIKUJ
już teraz wysyłając CV!

Prosimy o dodanie w tytule aplikacji: PORTAL GoWork.pl - nazwa miejsca pracy.

Aplikuj

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922.)."

Informujemy, że procesorem przekazywanych danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Żurawia 47, 00-630 Warszawa. który działa na mocy umowy z klientem publikującym ogłoszenie. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przechowywane na serwerze GoWork.pl dla klienta wyłącznie w celu dla których zostały przekazane. Wszelkie informacje odnośnie wniesienia sprzeciwu lub informacji o przetwarzaniu danych, posiadają Państwo w regulaminie Serwisu.

Specjalista ds. obsługi Klienta

Mława

Centrum Obsługi Powypadkowej Codex Sp. zo.o.