Specjalista ds. jakości obsługi klienta - j.niemiecki
Katowice
7-12-50366

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży outsourcingu usług poszukujemy osoby posługującej się biegle jezykiem niemeickim, zainteresowanej kontyunuowaniem kariery zawodowej na stanowisku Specjalisty ds. jakości w dziale obsługi klienta.

Zakres obowiązków:

- przeprowadzanie audytów jakości obsługi klienta (rozmowy telefoniczne, mail)

- monitorowanie przestrzegania wewnętrznych standardów i procedur

- współpraca z działem szkoleniowym przy tworzeniu programów treningowych dla pracowników

- sugerowanie zmian i usprawnień w obszarze obsługi klienta niemieckojęzycznego

- przygotowywanie raportów, zestawień i analiz

 

 

Wymagania:

- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego

- komunikatywna znajomość j.angielskiego

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

- wysokie kompetencje interpersonalne

- proaktywność i zorientowanie na rezultat

 

 

Oferujemy:

- praca dla firmy będącej liderem na rynku w swojej branży

- bogaty pakiet benefitów - karta multisport, prywatna opieka medyczna, dopłaty do kursów językowych, bonus roczny

- stabilność zatrudnienia - firma stawia na osoby, które chcą się z nią związać na dłuższy okres

 

 

Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.

W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.

 

Aplikuj

Specjalista ds. jakości obsługi klienta - j.niemiecki

Katowice

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.