Lepsza Praca (certyfikat 13858) to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie – głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego.
Dla naszego klienta, poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko:

Specjalista ds. handlowo-administracyjnych

Poznań

Obowiązki

- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
- nadzór nad dokumentami firmowymi
- budowanie wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami
- organizowanie udziału spółki w targach wraz z przygotowaniem stosownej dokumentacji
- przygotowywanie projektów wizytówek i prospektów oraz organizacja ich wydruku
- wybór oraz zakup materiałów promocyjnych
- tłumaczenie tekstów oraz zlecanie tłumaczeń firmom zewnętrznym
- prace organizacyjne związane z prawidłowym funkcjonowaniem biura

Wymagania

- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego
- bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- wyższe wykształcenie

Oferujemy

- zarobki w wysokości 5360 brutto + premię roczną wg uznania Zarządu
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie


Aplikuj

 

Osoby zainteresowane, proszone są o wysłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Specjalista ds. handlowo-administracyjnych

Poznań

Lepsza Praca