Specjalista Administracyjno-Ekonomiczny do Sekcji Techniczno-Administracyjnej

Warszawa
Umowa o pracę6 000-6 600 złbrutto / mies.
Oferta wygasa za:4 dni
Tryb pracyStacjonarna
Rodzaj umowyUmowa o pracę
Tryb rekrutacjiRekrutacja stacjonarna
Wymiar etatuPełny etat

Twój zakres obowiązków

  • organizacja prac sekcji techniczno-administracyjnej w Oddziale INiG-PIB w Warszawie,
  • kompleksowa obsługa sekretariatu, w tym głównie prowadzenie spraw administracyjno-biurowych związanych z właściwym funkcjonowaniem Oddziału,
  • prowadzenie, ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z jego bieżącą działalnością,
  • organizacja właściwej obsługi obiegu korespondencji,
  • obsługa poczty wychodzącej/przychodzącej oraz przesyłek kurierskich,
  • obsługa spraw związanych z bieżącą konserwacją i remontami nieruchomości, instalacji oraz urządzeń,
  • prowadzenie dokumentacji samochodów służbowych,
  • ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych,
  • obsługa spraw finansowych Oddziału, sporządzanie raportów i zestawień finansowych, wystawianie dokumentów księgowych,
  • prowadzenie kasy i obsługa kont bankowych,
  • prowadzenie dokumentacji magazynowej,
  • obsługa zaopatrzenia komórek organizacyjnych Oddziału zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem oraz realizacja procesów zakupowych,
  • pomoc w opracowywaniu planów inwestycyjnych Oddziału,
  • obsługa umów najmu i współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ich zakresie,
  • komunikacja z urzędami w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw Oddziału.

Nasze wymagania

  • wykształcenie minimum średnie; preferowane wyższe ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne,
  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych,
  • a w przypadku wykształcenia średniego minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych,
  • doświadczenie w zakresie obsługi spraw zaopatrzenia, magazynu, obiegu korespondencji, transportu, sprawozdawczości,
  • znajomość zagadnień administracji,
  • znajomość podstawowych zasad rachunkowości i obsługi programów księgowych,
  • umiejętność sporządzania zapytań ofertowych oraz rozliczania zamówień,
  • znajomość programów pakietu Microsoft Office oraz obsługi urządzeń biurowych,
  • zdolność do samodzielnego planowania i realizacji prac,
  • sumienność i rzetelność,
  • terminowość i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej.
  • znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • znajomość przepisów i doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania obiektami, prowadzenia inwestycji i remontów.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS.

Benefity

Ubezpieczenie na życie
Dofinansowanie biletów do kina, teatru
Inicjatywy dobroczynne
Karta sportowa
Dodatkowe świadczenia socjalne
Dofinansowanie wakacji dzeci
Paczki świąteczne
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie wypoczynku
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Czas składania ofert:

  • Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 11.05.2025 r. na adres e-mail: [email protected]. Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.
Klauzula informacyjna
Umowa o pracę6 000-6 600 złbrutto / mies.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie