Referent
Kartuzy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kartuzach

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent do spraw ds. administracyjno-księgowych
zespół ds. finansowo-księgowych

Warunki pracy

praca w siedzibie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ewidencjonowanie i przechowywanie akt osobowych oraz obowiązującej dokumentacji i ewidencji księgowej,
  • wystawianie fv, monitorowanie i egzekwowanie realizacji dochodów budżetowych,
  • prowadzenie kancelarii, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji,
  • przygotowywanie dokumentów i prowadzenie rejestru dochodów jednostki budżetowej, zaangażowania ,
  • rozliczanie i prowadzenie ewidencji środków trwałych , ewidencji ilościowo-wartościowej oraz ilosciowej majątku PIW,
  • rozliczanie wyjazdów służbowych,
  • ewidencja , sprawdzanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania,
  • przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątku,
  • wykonywanie innych zadań służbowych zleconych przez przełożonych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracja
  • prawo jazdy kat B
  • znajomość programów księgowych Symfonia
  • biegła obsługa komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: średnie
  • komunikatywność
  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-02-25
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    83-300 Kartuzy
    ul. Słoneczna 1
    z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej- Referent"

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
praca na zastępstwo

Referent

Kartuzy

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna