Referent
Mińsk Mazowiecki
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Mińsku Mazowieckim

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent do spraw do spraw kadrowo-księgowych
w zespole ds. finansowo-księgowo-administracyjnych

Warunki pracy

- praca przy komputerze
- praca w budynku parterowym z podjazdem dla osób niepełnosprawnych ruchowo
- bariery architektoniczne (kontrole w miejscach nieprzystosowanych dla osób niepełnosprawnych)
- toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
- brak oznaczeń dla osób niewidomych
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie akt osobowych pracowników
  • prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników w komputerowym programie Płace, Kadry
  • obsługa decyzji personalnych
  • sporządzanie dokumentacji dotyczącej wartościowania stanowisk
  • prowadzenie spraw z tytułu świadczeń z ubezpieczenia społecznego pracowników Inspektoratu oraz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia
  • realizacja obowiązków sprawozdawczych
  • nadzór nad składnicą akt
  • przygotowanie akt do archiwum z zakresu prowadzonego stanowiska – zgodnie z obowiązującymi przepisami

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie ekonomiczne w zakresie finansów i rachunkowości
  • znajomość przepisów z zakresu: prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, rachunkowości, finansów publicznych
  • znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych
  • znajomość obsługi programu MS Office
  • umiejętność obsługi komputera
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: brak
  • znajomość przepisów o Inspekcji Weterynaryjnej i Służbie Cywilnej
  • znajomość obsługi platformy e-PUAP
  • umiejętność pracy własnej i w zespole
  • samodzielność, bezkonfliktowość, komunikatywność, obowiązkowość, dyspozycyjność
  • dobra organizacja pracy
  • wykonywanie zadań pod presją czasu

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-06-24
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Oferty nadesłane po terminie (decyduje data wpływu do Inspektoratu) nie będą rozpatrywane.
Oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Dokumenty nieodebrane do 3 miesięcy od upływu terminu ich składania zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 25 758 20 59.

Referent

Mińsk Mazowiecki

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna