Referent
Zambrów
Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent do spraw prowadzenia sekretariatu naczelnika urzędu skarbowego
w Wieloosobowym Stanowisku Sekretariatu w Urzędzie Skarbowym w Zambrowie

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
– praca administracyjno - biurowa z przewagą wysiłku umysłowego
– obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
– większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, praca wymaga sprawności obu rąk
– użytkowanie elektrycznych urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka)
– zadania wykonywane w siedzibie Urzędu
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
– stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku,
– stanowisko pracy wyposażone jest w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno - biurowych z obsługą komputera,
– oświetlenie sztuczne i naturalne,
– szerokość głównych drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
– siedziba urzędu jest budynkiem jednopiętrowym wyposażonym w windy osobowe,
– węzeł sanitarny jest przystosowany dla osób niesprawnych ruchowo i znajduje się na parterze budynku,
– budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach,
– stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
– przed budynkiem urzędu wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej ruchowo.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie sekretariatu Naczelnika Urzędu.
  • Przyjmowanie korespondencji zewnętrznej wpływającej do urzędu za pośrednictwem operatora pocztowego oraz w formie elektronicznej (SZD, ePuap), sprawdzanie korespondencji pod względem zgodności z właściwością mięjscową.
  • Dekretowanie korespondencji przychodzącej w zakresie niezastrzeżonym dla kierownictwa urzędu, rejestrowanie korespondencji w komputerowych systemach kancelaryjnych i przekazywanie jej do właściwych komórek organizacyjnych. Przygotowywanie wpływającej z poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu korespondencji do wysłania. Prowadzenie komputerowej rejestracji zwrotów przesyłek i potwierdzeń odbioru. VVszynanie postępowań reklamacyjnych w przypadku nieskutecznego doręczenia pisma nadanego przez urząd.
  • Współpraca z komórką kadrową Izby Administracji Skarbowej.
  • Organizowanie obiegu informacji i dokumentacji w zakresie spraw związanych z obsługą kadr, gospodarowania mieniem, eksploatacyjno-zaopatrzeniowych, obronnych, zarządzania kryzysowego, ochrony informacji prawnie chronionych, ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia, ochrony przeciwpożarowej, archiwizacji.
  • Sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu funkcjonowania stanowiska oraz prowadzenie wymaganych na stanowisku ewidencji i rejestrów.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego (ustawa Ordynacja podatkowa).
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej izby administracji skarbowej, urzędów skarbowych i urzędów celno- skarbowych.
  • Odporność na stres.
  • Komunikatywność, umiejetność przekazywania informacji, uprzejmość i wysoka kultura osobista.
  • Dobra znajomość obsługi komputera (WORD, EXCEL).
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • W jednostkach organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej może być zatrudniona albo pełnić służbę osoba, która nie pełniła służby zawodowej ani nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2186 z późn. zm.), ani nie była ich współpracownikiem.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • wykształcenie: wyższe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r. poz. 423) - dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-03
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-026 Białystok.
    Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko referenta w Urzędzie Skarbowym w Zambrowie - nr ogłoszenia 29013"

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacją seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Etapy, metody oraz techniki naboru:
- weryfikacja formalna ofert,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- sprawdzian praktyczny ze znajomości obsługi komputera,
- analiza ofert w zakresie spełniania wymagań dodatkowych, potwierdzonych stosownymi dokumentami.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - 3 016,88 zł miesięcznie.

Z dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego.
Dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Wszystkie składane oświadczenia, życiorys/CV i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
OFERTY NIESPEŁNIAJĄCE WYMAGAŃ FORMALNYCH ZOSTANĄ ODRZUCONE.

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, nr telefonu.

Kandydaci, których oferty zostały odrzucone zostaną poinformowani o tym fakcie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia drugiego etapu postępowania selekcyjnego - rozmowy kwalifikacyjnej.

Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku dostępne są na stronie BIP pod adresem:
http://www.podlaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-bialymstoku/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 869 60 23.

Referent

Zambrów

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna