Ikona koszyka ofert

Twój koszyk ofert

Dodałeś 0 ofert pracy.

Praca Project Manager Centrum Handlowo-Rozrywkowe

Dodano: 24.10.2021
subscribe
Powiadom mnie o podobnej ofercie

Rekrutujemy dla

Naszym klientem jest duże, nowoczesne i prężnie rozwijające się centrum logistyczne o powierzchni 100.000 m2 w Kijowie obsługujące sieć marketów budowlanych + 3 fulfilment centres do obsługi kanału online. Wspomagając jego rozbudowę struktur organizacyjnych poszukujemy kompetentnych, charyzmatycznych i doświadczonych Kandydatów zainteresowanych objęciem stanowiska:

PROJECT MANAGER

CENTRUM HANDLOWO – ROZRYWKOWE

Miejsce pracy: Kijów

ISTOTA STANOWISKA: Niniejsza oferta kierowana jest do osób, które oczekują pełnej wyzwań pracy w międzynarodowym środowisku w ramach struktur prężnej i nowoczesnej organizacji.

Twój zakres obowiązków

  • Zdefiniowanie koncepcji rozwoju centrum handlowo-rozrywkowego w oparciu o cele biznesowe, cele rozwoju marki na rynku, Zadania do pracy z Architektami, Pośrednikami, Partnerami i Najemcami projektu
  • Opracowanie i wdrożenie biznes planu najmu centrum handlowo-rozrywkowego w celu jak najefektywniejszego jego wykorzystania
  • Wyszukiwanie i selekcja potencjalnych Najemców zgodnie z koncepcją centrum handlowo-rozrywkowego (tworzenie i stałe utrzymanie bazy najemców)
  • Stworzenie wysokiej jakości puli Najemców z uwzględnieniem segmentacji i synergii
  • Opracowanie propozycji rozwoju centrów handlowo-rozrywkowych oraz dodatkowe komercyjne wykorzystanie powierzchni centrów handlowo-rozrywkowych w celu zwiększenia rentowności
  • Rozwój ofert handlowych i prezentacji dla potencjalnych najemców
  • Sporządzanie rentrolli (zrozumienie ważonej stawki czynszu)
  • Udział w koordynowaniu szczegółów technicznych wynajmowanych lokali, kwestii cenowych, strategii najmu lokali centrum handlowo-rozrywkowego, a także zagadnień marketingowych i reklamowych centrum handlowo-rozrywkowego z Kierownikiem Projektu i Kierownikiem centrum handlowego i centrum rozrywki;
  • Geomarketing miasta, śledzenie działań bezpośrednich konkurentów (stawki czynszów w podobnych centrach handlowo-rozrywkowych i konkurencji itp.).
  • Organizacja prac w celu pozyskania najemców, negocjacje (korespondencja) z potencjalnymi Najemcami w sprawie najmu centrów handlowo-rozrywkowych, ocena atrakcyjności Najemców, wypracowanie warunków najmu i użytkowania wynajmowanego lokalu
  • Przygotowanie planów zmian (zrozumienie zagospodarowania przestrzennego i koncepcji)
  • Zawarcie umów i praca z brokerami zewnętrznymi na świadczenie usług najmu lokali centrum handlowo-rozrywkowego (wspólne negocjacje, pokazy powierzchni, zawieranie umów)
  • Terminowe przygotowywanie raportów z wyników negocjacji z najemcami oraz etapów zaawansowania negocjacji
  • Zawarcie umów najmu (wszystkie etapy – korekta, zatwierdzenie, złożenie wniosku o obsługę prawną, podpisanie);
  • Kontrola prac remontowych związanych z rozpoczęciem działalności handlowej Najemców (w tym kontrola wypełniania Warunków umownych przez Najemców, kontrolowanie dyscypliny finansowej, zapewnienie terminowego otrzymywania płatności od Najemców, zarządzanie należnościami itd.)
  • Koordynacja prac obsługi centrum handlowo-rozrywkowego w celu zapewnienia najemcom odpowiednich usług (reklama, sprzątanie, ochrona)
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych z umów najmu (przychody i wydatki związane z Najemcami)
  • Kontrola obiegu dokumentów i umów z Najemcami

Wymagania pracodawcy

  • W zakresie wykształcenia: wyższe (preferowane o kierunku Ekonomia, Marketing, Zarządzanie, Zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi będzie dodatkowym atutem)
  • W zakresie doświadczenia: minimum 5 – letnie potwierdzone sukcesem doświadczenie zawodowe na rynku nieruchomości handlowych (głównie centra handlowo-rozrywkowe o powierzchni 30 000 m2) Doświadczenie w opracowaniu koncepcji centrum handlowo-rozrywkowego, sporządzaniu czynszów, zrozumieniu ważonej stawki czynszu. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • W zakresie znajomości wiedzy i predyspozycji: znajomość europejskiego rynku nieruchomości handlowych, znajomość rynku detalicznego i planów rozwojowych liczących się „graczy” na rynku, znajomość podstaw geomarketingu, zasad pozycjonowania centrów handlowo-rozrywkowych, znajomość prawnych i finansowych aspektów zawierania umów najmu (istotne warunki umowy najmu, zasady naliczania i indeksacji AP) Poszukiwana osoba powinna się odznaczać umiejętnością pracy z dokumentacją projektową i budowlaną (czytanie i rozumienie planów pięter, wykonywanie prac zagospodarowania przestrzennego itp.) umiejętnością prowadzenia skomplikowanych negocjacji, doskonałą umiejętnością prezentacji i umiejętnością podpisywania umów z Najemcami.
  • W zakresie znajomości języków obcych: bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem.
  • W zakresie IT: znajomość MS Office PC, praca w programie AutoCAD jest mile widziana
  • W zakresie cech osobowości: do procesu rekrutacyjnego zapraszamy osoby o wysokich umiejętnościach interpersonalnych cechujące się komunikatywnością, elastycznością poznawczą, kreatywnością, wysoką motywacją osiągnięć, dobrą organizacją pracy, umiejętnością wyznaczania priorytetów i zarządzania zadaniami, zaangażowaniem, innowacyjnością, odpowiedzialnością, obiektywizmem oraz sumiennością. Osób nastawionych na cel i ekonomiczną efektywność prowadzonych działań. Szukamy ludzi ze zdolnościami przywódczymi dla których motywowanie, nadzorowanie, kontrolowanie i wspieranie jest naturalną umiejętnością.
  • Dodatkowo: Prawo jazdy kat.B, dyspozycyjność i gotowość do relokacji

Pracodawca oferuje

  • Pracę w rozwojowym i stabilnym środowisku
  • Pracę w oparciu o stałą umowę o pracę lub umowę B2B według preferencji Kandydata
  • Atrakcyjne wynagrodzenie liczone w EUR
  • Wsparcie merytoryczne i organizacyjne
  • Narzędzia niezbędne do pracy w tym samochód lub samochód z kierowcą
  • Mieszkanie lub ekwiwalent w wynagrodzeniu na wynajem mieszkania
  • Zapewnione wyżywienie
  • Prywatna opieka medyczna
  • Szeroką możliwość rozwoju zawodowego

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • elastyczny czas pracy
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • służbowy samochód do użytku prywatnego
  • komputer do użytku prywatnego
  • bony żywieniowe
  • mieszkanie służbowe
  • dofinansowanie do prywatnej edukacji dzieci
  • pakiet relokacyjny

Del Piero Sp. z o.o.

Del Piero Sp. z o.o. działające na rynku usług doradztwa personalnego od 1998 roku zapewni wszystkim kandydatom pełną dyskrecję przestrzegając zasad etycznych branży oraz ogólnoprzyjętej kultury biznesowej. Firma posiada wpis w rejestrze podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 943. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Dodatkowe informacje

Jeśli spełniasz powyższe wymagania i pragniesz zmienić coś w swoim życiu zawodowym - aplikuj! Poznać ciekawą ofertę zawsze warto!!! Zapewniamy 100 % dyskrecję !!!

Osoba prowadząca projekt: Joanna Huptyś

Menadżer Projektów Rekrutacyjnych i Badania Potencjału / Psycholog

Aplikuj

Informujemy, że administratorem danych jest Del Piero Sp. z o.o. z siedzibą w Katowice, ul. ul. Warszawska 46/M6 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.

Podobne oferty pracy

Pokaż więcej
Project Manager Centrum Handlowo-Rozrywkowe
Kraków
Del Piero Sp. z o.o.