Project manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Zarządzanie projektami digitalowymi w całym cyklu życia, od przygotowywania briefingu do prezentacji raportów;
Koordynacja działań i priorytetów zespołów biorących udział w realizacji projektów;
Przygotowywanie harmonogramów realizacji projektów, ustalanie zasobów i deadline’ów;
Monitorowanie założonych wskaźników, weryfikacja efektywności prowadzonych działań, rezultatów prac, budżetu i kluczowych aspektów projektów;
Nadzór nad terminowym i prawidłowym dostarczaniem materiałów do kampanii, ich obiegiem oraz archiwizacją;
Proponowanie działań korygujących, usprawniających realizację projektów
Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami, informowanie o przebiegu działań i dbanie o płynny przepływ informacji;
Zarządzanie współpracą z zewnętrznymi podwykonawcami;
Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz sprawozdań dla Klientów;
Udział w spotkaniach z Klientami.
Oczekujemy:
Minimum 3-letniego doświadczenia w pracy z Klientami w agencji digital;
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy zespołowej;
Umiejętność pracy pod presją czasu, elastyczne podejście do zmian;
Zorientowanie na szczegóły i zdolność do podejmowania szybkich decyzji, ustalanie priorytetów
Umiejętność analitycznego myślenia oraz operowania liczbami; umiejętności sprawnego zarządzania kilkoma projektami jednocześnie;
Umiejętności obsługi aplikacji pakietu MS365 (Word, excel , PowerPoint, Teams)
Oferujemy:
Samodzielna współpraca w rozwijającej się agencji digitalowej specjalizującej się w nowych formach komunikacji oraz synergii mediów;
Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności;
Indywidualna ścieżka rozwoju uwzględniająca Twoje predyspozycje i preferencje;
Prywatną opiekę medyczną LuxMed;
Kartę medicover Sport;
Zatrudnienie w oparciu o współpracę B2B/zlecenie dla studentów.
Zarządzanie projektami digitalowymi w całym cyklu życia, od przygotowywania briefingu do prezentacji raportów;
Koordynacja działań i priorytetów zespołów biorących udział w realizacji projektów;
Przygotowywanie harmonogramów realizacji projektów, ustalanie zasobów i deadline’ów;
Monitorowanie założonych wskaźników, weryfikacja efektywności prowadzonych działań, rezultatów prac, budżetu i kluczowych aspektów projektów;
Nadzór nad terminowym i prawidłowym dostarczaniem materiałów do kampanii, ich obiegiem oraz archiwizacją;
Proponowanie działań korygujących, usprawniających realizację projektów
Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami, informowanie o przebiegu działań i dbanie o płynny przepływ informacji;
Zarządzanie współpracą z zewnętrznymi podwykonawcami;
Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz sprawozdań dla Klientów;
Udział w spotkaniach z Klientami.
Oczekujemy:
Minimum 3-letniego doświadczenia w pracy z Klientami w agencji digital;
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy zespołowej;
Umiejętność pracy pod presją czasu, elastyczne podejście do zmian;
Zorientowanie na szczegóły i zdolność do podejmowania szybkich decyzji, ustalanie priorytetów
Umiejętność analitycznego myślenia oraz operowania liczbami; umiejętności sprawnego zarządzania kilkoma projektami jednocześnie;
Umiejętności obsługi aplikacji pakietu MS365 (Word, excel , PowerPoint, Teams)
Oferujemy:
Samodzielna współpraca w rozwijającej się agencji digitalowej specjalizującej się w nowych formach komunikacji oraz synergii mediów;
Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności;
Indywidualna ścieżka rozwoju uwzględniająca Twoje predyspozycje i preferencje;
Prywatną opiekę medyczną LuxMed;
Kartę medicover Sport;
Zatrudnienie w oparciu o współpracę B2B/zlecenie dla studentów.