
Poszukujemy osoby na stanowisko
Pracownik w Zespole Lokali Użytkowych
Wrocław
Obowiązki
- prowadzenie spraw związanych z najmem lokali użytkowych,
- sporządzanie umów najmu, aneksów do umów najmu (wraz z wprowadzeniem do systemu ewidencji umów), porozumień, wypowiedzeń i prowadzenie spraw w tym zakresie,
- podejmowanie działań wynikających ze zgłoszeń w sprawach dotyczących eksploatacji,
- analiza formalno-prawna nieruchomości [ewidencja gruntów i budynków w ZGKiM, KW, MPZP, decyzje podziałowe],
- regulowanie stanów prawnych nieruchomości,
- przeprowadzanie wizji lokalnych i wywiadów środowiskowych na zarządzanym zasobie,
- bieżące wystawianie i potwierdzanie należności dla lokali użytkowych, drukowanie dokumentów księgowych i powiadamianie klientów,
- realizowanie procedur przewidzianych dla oddawania nieruchomości gminnych w najem/dzierżawę/użyczenie,
- udzielanie wyjaśnień i bieżących konsultacji oraz przygotowywanie pism w zakresie prowadzonych spraw.
Wymagania
- wykształcenie kierunkowe, preferowane kierunki: zarządzanie nieruchomościami, geodezja, gospodarka nieruchomościami, administracja,
- minimum 2-letni staż pracy u zarządcy nieruchomości, w firmie deweloperskiej lub w firmie inwestycyjnej, kancelarii notarialnej itp.,
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu zarządzania nieruchomościami,
- doświadczenie w pracy na aktach prawnych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym także Excel,
- zdolności analityczne i umiejętność współpracy w działaniu,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- własny samochód z możliwością wykorzystywania na potrzeby zadań służbowych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie,
- szkolenia zawodowe i kursy,
- możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,
- świadczenia z ZFŚS.
Pracodawca monitoruje brak konfliktu interesów pomiędzy zatrudnieniem w Spółce a prowadzoną działalnością, inną formą wykonywanej pracy bądź świadczenia usług w trakcie trwania stosunku pracy.