Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik ds. Obsługi Klienta do pracy przy naszym firmowym stanowisku (standzie) na lotnisku. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz działać sprawnie pod presją i chcesz reprezentować jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek taxi w Warszawie – ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Obowiązki
Głównym zadaniem Pracownika ds. Obsługi Klienta Standu Taxi jest odbieranie klientów ELE TAXI z hali przylotów warszawskiego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina, a następnie pomoc w doborze odpowiedniej taksówki.
Wymagania
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
komunikatywność
wysoka kultura osobista
znajomość obsługi pakietów Microsoft Office (głównie Word, Excel, Outlook)
znajomość topografii Warszawy będzie dodatkowym atutem
umiejętność współpracy z zespołem
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!