Pracownik ds. Obsługi Klienta Standu ELE Taxi

Warszawa
Oferta wygasa za:22 dni
Tryb pracyStacjonarna
Rodzaj umowyUmowa o pracę, Umowa zlecenie
Tryb rekrutacjiRekrutacja stacjonarna
Wymiar etatuPełny etat, Część etatu, Dodatkowa
BranżaSprzedaż i Obsługa Klienta

Wstęp

  • Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik ds. Obsługi Klienta do pracy przy naszym firmowym stanowisku (standzie) na lotnisku. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz działać sprawnie pod presją i chcesz reprezentować jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek taxi w Warszawie – ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

Obowiązki

  • Głównym zadaniem Pracownika ds. Obsługi Klienta Standu Taxi jest odbieranie klientów ELE TAXI z hali przylotów warszawskiego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina, a następnie pomoc w doborze odpowiedniej taksówki.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista
  • znajomość obsługi pakietów Microsoft Office (głównie Word, Excel, Outlook)
  • znajomość topografii Warszawy będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność współpracy z zespołem
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie