Twój zakres obowiązków
- Realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie działu sprzedaży i zakupu
- Przygotowanie oraz rejestrowanie dokumentów
- Zarządzanie obiegiem dokumentów i ich archiwizacja
- Nadzorowanie i przeprowadzanie codziennych rozliczeń transakcji
- Wsparcie działu rozliczeń w sprawach cyklicznych płatności, rozliczeń i dokumentacji
- Kontakt z wybranymi Klientami
- Realizacja powierzonych spraw administracyjno- biurowych
Nasze wymagania
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, rzetelność i systematyczność
- Umiejętność działania w środowisku wymagającym radzenia sobie z wieloma priorytetami w tym samym czasie
- Otwarte usposobienie, zaangażowanie i wysoka kultura osobista
- Wykształcenie minimum średnie
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy biurowej
To oferujemy
- Zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
- Premię od osiągniętych wyników
- Różnorodność zadań
- Przyjazną atmosferę pracy
O nas
Zakład Zaopatrzenia „Tech-Mat” Sp. z o.o. to Firma rodzinna z ponad 30-letnią tradycją w dystrybucji surowców dla sektora cukierniczo-piekarskiego oraz lodziarskiego i gastronomicznego.