Lider / Liderka zespołu sprzedażowego

Warszawa
Oferta wygasa za:1 dzień
Tryb pracyzdalna
Rodzaj umowyumowa zlecenie, kontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie zespołem około dziesięciu Konsultantów Sprzedaży
  • pozyskiwanie leadów
  • bieżąca opieka i organizacja pracy zespołu
  • motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
  • wdrażanie i wspieranie nowych Konsultantów Sprzedaży
  • realizacja wyników w poszczególnych projektach
  • weryfikowanie i ocena jakości pracy zespołu
  • udzielanie informacji zwrotnej Konsultantom Sprzedaży na temat jakości i efektywności pracy
  • raportowanie do managera projektu

Nasze wymagania

  • doświadczenie na stanowisku kierowniczym w Call Center
  • otwartość i pozytywne nastawienie, odwaga do podejmowania nowych wyzwań, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • zaangażowanie w powierzone zadania i obowiązki
  • samodzielność - to dla nas bardzo ważne, chcemy ufać sobie nawzajem a nie ciągle „kontrolować”, zależy nam aby się dzielić i wspierać - ale też oczekujemy zaangażowania
  • jesteś osobą zorganizowaną, terminową i dokładną w realizacji zadań
  • dostępność 8h dziennie od poniedziałku do piątku
  • postawą i nastawieniem budujesz bardzo pozytywną atmosferę w zespole
  • nie straszny Tobie ani Excel, ani rozmowa przez telefon, a sytuacje stresujące rozwiązujesz z uśmiechem i pewnością siebie

To oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja za wyniki sprzedażowe
  • przyjazną atmosferę w naprawdę zgranym i dynamicznie rozwijającym się zespole
  • wsparcie przy wdrożeniu na stanowisko TL
  • możliwość szkolenia się i zdobywania doświadczeń z wielu obszarów sprzedaży i technologii
  • możliwość kreowania i rozwijania wraz z zarządem nowych projektów
  • benefity w postaci kart sportowych i medycznych
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie