Księgowy
Chełm
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chełmie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Księgowy
w zespole ds finansowo- księgowym

Warunki pracy

-praca biurowa przy komputerze,
- obsługa urządzeń biurowych
Siedziba urzędu w budynku parterowym, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych - brak progów, podjazd umożliwiający wejście do inspektoratu, brak drzwi o odpowiedniej szerokości, toalety niedostosowane do potrzeb, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń dla każdego pracownika i deklaracji podatkowych do US - PIT,
  • - obsługa programu Płatnik - przesyłanie deklaracji do ZUS-u,
  • - wprowadzanie dokumentów księgowych do programu Fk-Polisoft,
  • - prowadzenie kasy dotyczacej wydatków bieżących zakładu, dochodów i sporządzanie raportów kasowych;
  • - przygotowywanie analiz dochodów i wydatków budżetowych na potrzeby sprawozdawczości i planowania jednostki;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • wykształcenie ekonomiczne
  • Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów finansowych
  • biegła znajomość obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-09-24
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Browarna 2
    22-100 Chełm

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Oświadczenia, list motywacyjny oraz życiorys muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem. W ciągu 1 miesiąca od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów ( po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone). Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do dalszych etapów naboru będą powiadamiani telefonicznie o ich terminie. Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie zawierającej dane nadawcy z dopiskiem "Oferta na stanowisko księgowego i nr ogłoszenia" , dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 82 565 50 58

Księgowy

Chełm

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna