Twój zakres obowiązków
- koordynowanie procesów sprzedażowych we współpracy z kierownikiem działu
- dokumentowanie realizacji działań sprzedażowych i wprowadzanie danych do systemów informatycznych
- sporządzanie raportów i zestawień
- udział w przygotowywaniu ofert, dokumentów i prezentacji na potrzeby działu
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji w dziale i we współpracy z innymi zespołami w firmie
- koordynacja obiegu dokumentów handlowych i księgowych
Nasze wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- praktyczna znajomość MS Office, szczególnie Excel
- komunikatywność, otwartość i optymizm w działaniu
- samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań
To oferujemy
- pozytywną atmosferę pracy i otwartą komunikację w firmie
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju
- mieszany system świadczenia pracy (biuro i praca zdalna)
- wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i doświadczenia
- pakiet socjalny (opiekę medyczną, kartę MultiSport, ubezpieczenie grupowe)
Benefity
- Multisport
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
ZAPRASZAMY!
Prześlij swoje CV.
Informacje o firmie: www.raks.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zapewniamy dyskrecję Kandydatom.
Raks Sp. z o.o.
Pomagamy Klientom – dzięki wiedzy oraz doświadczeniu zdobytemu przez blisko 30 lat produkcji i sprzedaży oprogramowania do zarządzania firmą.
Stawiamy na dobrą atmosferę – osiąganie celów biznesowych i finansowych staje się dużo łatwiejsze w zespole zbudowanym na życzliwości i wzajemnym wsparciu.
Dbamy o wartości – o tym jak działamy i kim jesteśmy, decydują reprezentowane przez nas wartości, z wiedzą, zaangażowaniem, orientacją na klienta i współpracą na czele.
Zapewniamy bezpieczeństwo – przyjazną atmosferę i warunki do samorealizacji dla naszych pracowników opieramy o stabilność i pewność zatrudnienia.