Twój zakres obowiązków
- koordynowanie i nadzorowanie procesów produkcyjnych w zakresie realizacji projektów,
- komunikacja ze spółkami montażowymi i sprzedażowymi,
- ustalanie terminów dostaw oraz ich modyfikacja,
- wyjaśnianie specyficznych wymogów dla poszczególnych projektów,
- ścisła współpraca z centralnym działem planowania, a także z działami lokalnymi w zakładzie produkcyjnym,
- rozwój i wdrożenie wskaźników monitorujących realizację projektów i terminowość dostaw,
- współpraca z działem LEAN w zakresie wdrażania działań optymalizacyjnych w celu zapewnienia stabilności procesów w zakładzie produkcyjnym.
Nasze wymagania
- ukończone studia na kierunku technicznym lub ekonomicznym,
- silnie rozwinięta umiejętność komunikacji, przekazywania informacji oraz asertywność,
- zdolność analitycznego myślenia i rozumienia kompleksowych zagadnień, jak również umiejętność wdrażania pragmatycznych rozwiązań,
- dobra znajomość obsługi systemów MS-Office i ER,
- odporność i wysoka samomotywacja,
- dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.
Mile widziane
- doświadczenie zawodowe w planowaniu produkcji i kierowaniu produkcją,
- znajomość BI.
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- program emerytalny
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie wypoczynku
- paczki świąteczne
- dofinansowanie dojazdów do pracy
- program rekomendacji pracowników
- pikniki rodzinne
GOLDBECK ELEMENTY POLSKA Sp. z o.o.
Wyróżnikiem rynkowym GOLDBECK jest budowanie przy wykorzystaniu systemowych elementów budowlanych, które wdrożyliśmy perfekcyjnie. Koncepcja, budowa i wsparcie w późniejszej eksploatacji hal, budynków biurowych i parkingów stanowią nasze kluczowe kompetencje. Dzięki nim nasi klienci otrzymują gotowe rozwiązania „pod klucz” z jednej ręki.