Klient portalu GoWork.pl


Koordynator ds. administracji
Warszawa

OPIS STANOWISKA

  • Organizacja pracy administracji szkoły policealnej (zarządzanie zespołem, motywowanie, monitorowanie realizacji wyznaczonych zadań)

  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych – nadzór nad rekrutacją słuchaczy do szkół policealnych

  • Wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych

  • Nadzór nad Systemem Informacji Oświatowej (raportowanie)

  • Wdrażanie standardów obsługi klienta przyjętych w firmie

  • Prowadzenie lokalnych działań marketingowych

  • Raportowanie wyników realizacji zleconych zadań

WYMAGANIA

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

  • Wysoka orientacja na realizację wyznaczonych celów

  • Otwartość na zmiany i wyzwania

  • Znajomość programów MS Office

  • Doświadczenie w branży edukacyjnej jest mile widziane

OFERUJEMY

  • Stabilne zatrudnienie 

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Dynamiczne, pełne wyzwań środowisko pracy

  • Możliwość rozwoju zawodowego (poprzez udział w licznych szkoleniach)


Aplikuj

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922.)."