Konsultant w dziale BDC

Warszawa
Oferta wygasa za:41 dzień
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżasprzedaż i obsługa klienta

Twój zakres obowiązków

  • telefoniczna obsługa Klienta – połączenia wychodzące a także przychodzące
  • wprowadzanie danych do systemu CRM wraz z raportowaniem wyników
  • budowanie relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy
  • kontrola nad realizacją bieżących zadań tj. umawianie klientów na wizyty serwisowe
  • aktywna sprzedaż usług i produktów
  • utrzymywanie standardów jakościowych obsługi klienta
  • współpraca i wsparcie działu handlowego oraz działów technicznych

Nasze wymagania

  • znajomość obsługi programów MS Office oraz systemów DMS, platform Call Center
  • zorientowanie na potrzeby klienta, entuzjazm i zaangażowanie
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • miły głos, dobra dykcja
  • umiejętność budowania relacji z klientem
  • doświadczenie w pracy w działach Call Center lub obsługi Klienta będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • dodatkową premię za realizację celi i aktywną sprzedaż
  • umowę o prace już po drugim miesiącu pracy
  • przejrzystą ścieżkę awansu w naszym Call Center
  • bazę wewnętrznych klientów
  • niezbędne narzędzia pracy
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

  • Masz dość presji dużego Call Center? Nie chcesz już być tylko trybikiem w Korpo? Ta oferta jest dla ciebie!
Klauzula informacyjna

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie