
Firma Ekoenergetyka – Polska S.A. jest jedynym, całkowicie polskim, producentem infrastruktury szybkiego ładowania wysokiej mocy dla samochodów i autobusów elektrycznych. Jesteśmy firmą technologiczną, a nasze innowacyjne projekty B+R rozwijają elektromobilność w skali globalnej. Unikalne know-how tworzone przez naszych pracowników pozwala nam zmieniać oblicze komunikacji wprowadzając zeroemisyjny transport do miast na całym świecie. Byliśmy prekursorami rynku emobility, a teraz dzięki zdobytemu doświadczeniu - osiągamy technologiczne przywództwo w światowym megatrendzie jakim jest E-MOBILITY :)
Chcesz być częścią eRewolucji? Zapraszamy do rekrutacji na stanowisko:
Kierownik Działu Analiz i Strategii Biznesu
Warszawa
Profil Kandydata:
- min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku;
- doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru analityki biznesowej (mile widziane doświadczenie w branży sprzedaży, finansowej, bankowości lub ubezpieczeniach);
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
- znajomość i zainteresowanie branżą e-mobility;
- wysokie zdolności analityczne;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu;
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i samodzielność w działaniu;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- komunikatywność oraz umiejętność prezentowania danych;
- gotowość do wyjazdów służbowych.
Opis stanowiska:
- stworzenie od podstaw oraz zarządzanie zespołem Działu Analiz w tym między innymi: rekrutacja i szkolenie zespołu badawczego;
- tworzenie budżetu działu oraz nadzór nad jego realizacją;
- tworzenie planów i strategii dla Działu Analiz;
- koordynacja pracy zespołu, w tym nadzór nad prowadzonymi projektami, przydzielanie zadań poszczególnym pracownikom oraz weryfikacja prawidłowości wykonania;
- udział w realizowanych projektach badawczo – rozwojowych, w tym pozyskiwanie danych i przeprowadzanie analiz rynku elektromobilności w Polsce i za granicą;
- analiza statystyczna danych rynkowych (m.in. statystyk sprzedażowych);
- interpretacja wyników badań oraz prezentowanie wyników w postaci zbiorczych analiz, raportów, prezentacji i sprawozdań dla Zarządu organizacji;
- analiza finansowa, produktowa oraz na potrzeby Spółki w zakresie wdrażanych rozwiązań;
- współtworzenie strategii produktowej, cenowej i strategii dystrybucji;
- opracowywanie oraz aktualizacja bazy danych produktowych, jak również tworzenie platformy wiedzy z tym związanej;
- wdrażanie nowych technologii i rozwiązań z zakresu analiz i big data;
- stała współpraca z interesariuszem wewnętrznym jak i klientem zewnętrznym.