Inspektor weterynaryjny
Międzyrzecz
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Międzyrzeczu

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor weterynaryjny
w Zespole zdrowia i ochrony zwierząt

Warunki pracy

- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30,
- praca w siedzibie i poza siedzibą urzędu - teren powiatu międzyrzeckiego, wyjazdy służbowe,
- prowadzenie pojazdu służbowego do 3,5 t.,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na pierwszym piętrze,
- budynek biurowy nie posiadający wind, podjazdów, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzór nad podmiotami prowadzącymi działalność w zakresie transportu zwierząt i pośrednictwa,
  • nadzór nad fermami drobiu,
  • nadzór nad gospodarstwami utrzymującymi bydło i konie,
  • nadzór nad przestrzeganiem praw zwierząt domowych, w tym nadzór nad schroniskami dla zwierząt,
  • kontrole bioasekuracji drobiu i świń,
  • nadzór nad przemieszczaniem zwierząt

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe weterynaryjne, zootechniczne lub rolnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania zawodu lekarza weterynarii lub zootechnika lub rolnika
  • umiejętność obsługi komputera,
  • prawo jazdy kat. B,
  • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii w przypadku posiadania wykształcenia wyższego weterynaryjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomosć Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Egzekucyjnego,
  • umiejętność stosowania prawa weterynaryjnego i jego interpretacji,
  • umiejętność pracy w zespole

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentu - prawo jazdy,
  • Kopie dokumnetu lub oświadczenie potwierdzające prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-25
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nabór na stanowisko Inspektora weterynaryjnego w Zespole ds. zdrowi i ochrony zwierząt.

Inspektor weterynaryjny

Międzyrzecz

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna