Inspektor weterynaryjny
Wałcz
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor weterynaryjny do spraw kontroli wymogów wzajemnej zgodności
w Zespole ds. Zdrowia i Ochrony Zwierząt

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00; praca w siedzibie urzędu (praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej). Praca w terenie (wyjazdy samochodem służbowym).

Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku, wyposażone w sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. W budynku podjazd i winda, natomiast pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy tj. komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon. Dodatkowo pokój wyposażony w meble biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie kontroli spełnienia wymogów Wzajemnej Zgodności
  • współpraca z Agencją Restrekturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w/w zakresie
  • prowadzenie stosownej dokumentacji i postępowań administracyjno-egzekucyjnych w zakresie określonym wyżej oraz sporządzanie sprawozdawczości

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe weterynaryjne, zootechniczne, rolnicze - pokrewne
  • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii (dotyczy lekarzy weterynarii)
  • posiadanie prawa jazdy w kategorii B
  • znajomość KPA i zasad funkcjonowania Inspekcji Weterynaryjnej
  • znajomość aktualnych krajowych i unijnych przepisów weterynaryjnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka obcego (angielski, niemiecki lub francuski) na poziomie podstawowym
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających prawo wykonywania zawodu (w przypadku lekarzy weterynarii)
  • kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-29
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu
    Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54
    78-600 Wałcz

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej w siedzibie Inspekcji Weterynaryjnej w Wałczu bądź za pośrednictwem poczty, o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w sekretariacie PIW (Inspekcja Weterynaryjna w Wałczu czynna jest w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00).

WSZYSTKIE WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM ORAZ DATĄ. NALEŻY RÓWNIEŻ PODAĆ INFORMACJE, JAKIEGO NABORU DOKUMENTY APLIKACYJNE DOTYCZĄ (NUMER OGŁOSZENIA, STANOWISKO, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY).

Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu lub niebędące odpowiedzią na ogłoszenie o naborze (niezawierające oznaczenia jakiego naboru dotyczą) nie będą rozpatrywane i będą podlegały komisyjnemu zniszczeniu. Kandydaci uczestniczący w poszczególnych etapach prowadzonego naboru będą informowani o zasadach dokonywania oceny oraz o zaliczeniu tych etapów, a także o zasadach kwalifikacji do kolejnego etapu naboru.
Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani będą przechowywane przez okres 3
miesięcy od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego, następnie zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 67 258 23 16.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Inspektor weterynaryjny

Wałcz

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna