Inspektor weterynaryjny
Turek
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Turku

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor weterynaryjny do spraw zdrowia i ochrony zwierząt
w Zespole do spraw zdrowia i ochrony zwierząt

Warunki pracy

- Praca biurowa w siedzibie Urzędu od poniedziałku do piątku (7:00 -15:00)
- praca w terenie (powiat turecki) - prowadzenie kontroli
- Wyjazdy służbowe (szkolenia, narady, konferencje)
- Narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzór nad badaniami monitoringowymi chorób zakaźnych
  • sporządzanie harmonogramów chorób zakaźnych zwierząt i kontrola ich realizacji
  • przeprowadzanie dochodzeń epizootycznych oraz czynności związanych ze zwalczaniem ogniska choroby zakaźnej
  • kontrola weterynaryjna przy wywozie i przywozie zwierząt w handlu i obrocie
  • kontrola dobrostanu zwierząt gospodarskich, identyfikacja i rejestracja zwierząt, wymogi cross-compliance
  • kontrola podmiotów nadzorowanych
  • sporządzanie sprawozdań z przeprowadzanych badań i kontroli, obsługa weterynaryjnych systemów informatycznych
  • bieżąca analiza informacji w zakresie ochrony zdrowia zwierząt, zwalczania chorób zakaźnych zwierząt oraz ochrony zwierząt w świetle obowiązujących przepisów prawa krajowego, unijnego, instrukcji i wytycznych
  • bieżące załatwianie spraw wyjaśniających , odwoławczych i organizacyjnych z zakresu ochrony zdrowia zwierząt, zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
  • wystawianie świadectw weterynaryjnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Posiadanie prawa jazdy kat.B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość prawa weterynaryjnego i procedur postępowania administracyjnego
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office Exel)

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopia prawa jazdy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-30
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie (nie będą rozpatrywane) decyduje data wpływu oferty do urzędu. Kandydaci zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Po zakończeniu naboru oferty osób nie zatrudnionych zostaną zniszczone.

Adres strony Urzędu: www.piwturek.pl

Inspektor weterynaryjny

Turek

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna