Inspektor
Sierpc
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sierpcu

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw postępowań administracyjnych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Sierpcu
PINB

Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu przy komputerze oraz czynności inspekcyjno-kontrolne poza siedzibą na terenie powiatu sierpeckiego (samochód służbowy).
Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia pomiarowe (dalmierz), aparat fotograficzny.
Praca związana z bezpośrednią obsługą interesantów.
Budynek nie jest wyposażony w windy.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie czynności inspekcyjno-kontrolnych budynków w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych
  • prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy Prawo budowlane
  • prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych
  • przygotowanie projektów decyzji, postanowień i pism
  • sporządzanie sprawozdawczości oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji
  • archiwizacja akt spraw, obsługa kancelaryjna

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość przepisów Prawo budowlane i ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe budowlane
  • uprawnienia budowlane
  • komunikatywność
  • odporność na stres

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia budowlane

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-14
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (24)275-91-34. Osoby dopuszczone do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie. Metody i techniki rekrutacji: etap 1 weryfikacja formalna dokumentów, etap 2 rozmowa kwalifikacyjna.

Inspektor

Sierpc

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna