Inspektor
Kępno
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kępnie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw administracyjno-finansowych
w Zespole ds. Administracyjno-Finansowych

Warunki pracy

• praca od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00
• praca biurowa w siedzibie urzędu
• wyjazdy służbowe, szkolenia
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
• występują bariery architektoniczne: brak podjazdów do budynku, brak windy, brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rachunkowości i bieżącej księgowości Inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • obsługa systemów i programów komputerowych w zakresie spraw finansowo-księgowych
  • prowadzenie i obsługa programu w zakresie modułu środki trwałe
  • obsługa programu w zakresie modułu kadrowo-płacowego
  • rozliczanie lekarzy weterynarii i innych osób wyznaczonych do wykonywania czynności weterynaryjnych oraz sporządzanie sprawozdań, zestawień i raportów z tego zakresu
  • sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych i finansowych
  • uzgadnianie salda z dłużnikami (potwierdzenie salda)
  • kontrolowanie wpłat należności, naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat na konto i wysyłanie upomnień do zapłaty dłużnikom
  • prowadzenie dokumentacji związanej z: zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, badań lekarskich, urlopów pracowników oraz ewidencji czasu pracy
  • naliczanie wynagrodzeń, ustalanie podstaw do emerytury i renty, nagród jubileuszowych i innych świadczeń
  • prowadzenie rozliczeń składek ZUS i podatku dochodowego
  • sporządzanie obowiązujących sprawozdań
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
  • uzgadnianie kont - przygotowywanie jednostki do przeprowadzania półrocznej i rocznej inwentaryzacji kont księgowych
  • wykonywanie czynności związanych z inwentaryzacją w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii
  • realizacja innych zadań merytorycznych zleconych przez przełożonych
  • prowadzenie ewidencji zakupów i rozchodów materiałów biurowych
  • prowadzenie i obsługa sekretariatu PIW w Kępnie w zastępstwie
  • prowadzenie spraw Zamówień Publicznych jednostki w zastępstwie
  • wypisywanie i rozliczanie poleceń, delegacji służbowych oraz ryczałtów samochodowych w zastępstwie
  • obsługa systemu bankowego, TREZOR oraz przekazywanie sprawozdań budżetowych w systemach w zastępstwie
  • sporządzanie sprawozdań bieżących i GUS

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, służby cywilnej, prawa pracy i systemów ubezpieczeń społecznych, podatków
  • Obsługa programu PŁATNIK
  • Biegła obsługa komputera (MS Office)
  • obsługa programów w zakresie finansów i księgowości, kadr i płac, majątku trwałego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność
  • znajomość przepisów z zakresu Inspekcji Weterynaryjnej

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kserokopie świadectw pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-10
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Dokumenty złożone nie będą zwracane.
Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoby niezakwalifikowane nie będą informowane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.

Inspektor

Kępno

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna