Inspektor
Kępno
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kępnie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
W ZESPOLE DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH

Warunki pracy

• praca od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.00 do 15.00
• praca biurowa w siedzibie urzędu
• wyjazdy służbowe, szkolenia
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
• występują bariery architektoniczne: brak podjazdów do budynku, brak windy, brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wdrażanie i administracja funkcjonujących systemów informatycznych, programów i baz danych, w tym PŁATNIK, e-PUAP, bankowość elektroniczna, programów księgowo-płacowych, systemu obsługi budżetu państwa TREZOR i innych,
  • inwentaryzacja sprzętu informatycznego i sieci komputerowej,
  • instalacja oprogramowania systemowego i narzędziowego na stanowiskach komputerowych,
  • administrowanie i nadzorowanie sieci teleinformatycznej, komputerów, serwerów i centrali telefonicznej i alarmowej,
  • konserwacja sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  • zarządzenie infrastrukturą teleinformatyczną,
  • przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym rachunków oraz dokumentów źródłowych wystawionych przez osoby i lekarzy wyznaczonych do czynności urzędowych w zakresie chorób zakaźnych zwierząt,
  • sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań i planów finansowych z podziałem na poszczególne choroby zakaźne,
  • sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym opłat wystawionych przez lekarzy wyznaczonych do czynności urzędowych oraz pracowników inspektoratu za czynności nadzoru weterynaryjnego,
  • przygotowywanie i sporządzanie wymaganych dokumentów w tym w ramach obiegu i kontroli dokumentów, informacji oraz sprawozdań do jednostek nadrzędnych,
  • prowadzenie gospodarki magazynowej Inspektoratu,
  • prowadzenie procedur zamówień publicznych w tym ujmowanie zakupów w klasyfikacji CPV,
  • wprowadzanie i sporządzanie w Systemie Rejestracji Pomocy Publicznej wymaganych informacji oraz sprawozdań,
  • przewodniczenie stałej komisji likwidacyjnej Środków Trwałych PIW w Kępnie,
  • prowadzenie archiwum Inspektoratu,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz Głównego księgowego.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów z zakresu Inspekcji Weterynaryjnej, KPA,
  • obsługa programów komputerowych, znajomość systemów informatycznych, programów i baz danych, w tym PŁATNIK, e-PUAP, bankowość elektroniczna, programów księgowo-płacowych, systemu obsługi budżetu państwa TREZOR i innych,
  • biegła obsługa komputera,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: praca na stanowisku informatyka,
  • znajomość przepisów i procedur w zakresie zamówień publicznych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność, rzetelność odporność na stres,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • efektywność pracy, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, profesjonalizm.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-12-16
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Planowane zatrudnienie od 02 stycznia 2020r.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Dokumenty złożone nie będą zwracane.
Osoby zakwalifikowane do dalszego etatu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoby niezakwalifikowane nie będą informowane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.

Inspektor

Kępno

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna