Ikona koszyka ofert

Twój koszyk ofert

Dodałeś 0 ofert pracy.

Praca Helpdesk

Dodano: 09.11.2021

HRK S.A. dla swojego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej poszukuje kandydata na stanowisko:

Helpdesk

Dzierżoniów
IJA/IJA/2021/299/4

Zadania:

  • Zarządzanie stacjami roboczymi, urządzeniami peryferyjnymi, utrzymanie ciągłości działania stanowisk komputerowych
  • Zamawianie sprzętu od dostawców, zarządzanie reklamacją sprzętu IT
  • Zarządzanie i pomoc użytkownikom w systemie ERP oraz udział przy wdrażaniu nowego systemu Microsoft Dynamics AX
  • Nadzorowanie, konserwacja urządzeń IT
  • Wsparcie użytkownika (HELPDESK), wsparcie produkcji w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania
  • Tworzenie i konfiguracja stanowisk pracy
  • Monitorowanie pracy urządzeń sieciowych
  • Usuwanie usterek i problemów sprzętowych (komputery PC, drukarki, telefony) i związanych z oprogramowaniem, szkolenie użytkowników zgodnie z potrzebami
  • Zapewnienie zdalnego wsparcia dla użytkowników

Wymagania:

  • Wykształcenie co najmniej średnie z zakresu IT lub w trakcie nauki
  • Doświadczenie w zawodowe na podobnym stanowisku min. 1 rok
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
  • Znajomość systemów operacyjnych MS Windows, Linux
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność pracy w zespole, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem
  • Punktualność, wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • praca w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole
  • miłą atmosfera w przyjaznym zespole
  • bardzo dobre warunki pracy

Aplikuj

 

Helpdesk
Dzierżoniów
HRK S.A