
Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Dla naszego Klienta, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych podjęciem współpracy na stanowisku:
Head Technical Content Operations - media industry (m/k)
Warszawa
Stanowisko to wymaga umiejętności rozwiązywania problemów, proaktywnego podejścia do realizacji zadań i ciągłego poszukiwania ulepszeń w istniejących przepływach pracy, a także wdrażania nowych. Osoba na tym stanowisku będzie ściśle współpracować z Head of Broadcast, podlegać bezpośrednio CTO i zarządzać wszystkimi aspektami technicznymi w środowisku operacji związanych z treścią.
Obowiązki obejmują zarządzanie codziennymi zadaniami związanymi z operacjami technicznymi i operacjami dotyczącymi treści, takimi jak przyjmowanie, lokalizacja i dostarczanie treści, a także nadzorowanie logistyki, potrzeb technicznych i operacyjnych w zakresie wszystkich kwestii związanych z treścią.
Zakres obowiązków:
- Nadzorowanie operacji związanymi z treścią, przy współpracy z zespołami Traffic, Studio i Localization, w celu dotrzymania wszystkich terminów operacji związanych z treścią, współpraca i rozwijanie relacji z zespołami operacyjnymi,
- Systematyzowanie przepływu pracy, wspieranie zespołów w utrzymaniu równowagi obciążenia pracą oraz zapewnienie skutecznych i wydajnych procesów i procedur. Ustanowienie nowych procesów operacyjnych w zakresie treści w celu wsparcia potrzeb biznesowych i stałego wzrostu zapotrzebowania na treści,
- Planowanie i monitorowanie pracy działów Traffic, Localisation, Studio. Weryfikowanie treści pod kątem standardów technicznych - zapewnienie najlepszego możliwego produktu na antenie. Zapewnienie, że dostawcy zewnętrzni spełniają wszystkie ustalone standardy,
- Tworzenie skutecznych systemów komunikacji z innymi zespołami, takimi jak działy OnAir promo production, Programming, Licensing, Broadcast, Content Sales,
- Ocena potrzeb programowych w zakresie usług linearnych i nielinearnych oraz wszelkich projektów specjalnych wymaganych przez kierownictwo lub inne działy,
- Usprawnianie przepływu informacji, tworzenie synergii i minimalizowanie błędów.
Oczekiwania:
- Ponad 5- lat doświadczenia w operacjach związanych z międzynarodowymi treściami telewizyjnymi, produkcją telewizyjną lub emisją programów,
- Doświadczenie w zarządzaniu dużą grupą ludzi i umiejętność kierowania wieloma projektami jednocześnie,
- Dogłębna znajomość europejskich i międzynarodowych specyfikacji i formatów materiałów wideo, audio i napisów,
- Doświadczenie w produkcji treści i przetwarzaniu treści poprodukcyjnych,
- Wiedza na temat technicznych operacji telewizyjnych i produkcji treści,
- Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu budżetem, szukanie rozwiązań mających na uwadze efektywność kosztową,
- Biegła znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Umiejętność logicznego myślenia, orientacji na szczegóły, radzenia sobie w sytuacjach stresowych i w przypadku napiętych terminów
- Rozległa wiedza z zakresu Microsoft 365 i Google Workspace, znajomość funkcjonalności sprzętu produkcyjnego i nadawczego, w tym serwerów playout, pamięci masowych SAN/NAS, oprogramowania do transkodowania, FFmpeg, Adobe CC, systemów zarządzania zasobami medialnymi, systemów AutoQC.
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznej międzynarodowej organizacji,
- Stały rozwój zawodowy i osobisty,
- Dogodną formę współpracy,
- Opieka medyczna, karta Benefit.