Ekspert Customer Experience w Biurze Badań Doświadczeń Klientów

Warszawa
Oferta wygasa za:71 dzień
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • Współpracę z agencjami badawczymi
  • Prowadzenie projektów jakościowych związanych z doświadczeniami klientów
  • Opracowywanie ścieżek klienckich we współpracy z agencjami badawczymi
  • Sporządzanie raportów i analizowanie wyników ilościowych i jakościowych
  • Współpracę z klientem wewnętrznym banku
  • Podejmowanie działań usprawniających pracę własną i innych
  • Wspieranie innowacji i wdrażanie ich w praktykę

Wymagania

  • Masz ukończone studia wyższe
  • Masz doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru customer experience
  • Umiesz przygotować narzędzia badawcze (kwestionariusz rekrutacyjny i scenariusz wywiadu)
  • Umiesz sporządzać raporty i analizować wyniki jakościowe i operacyjne
  • Umiesz łączyć wyniki badania satysfakcji z wynikami z innych badań, np: tajemniczy klient na poziomie zbiorów danych
  • Zaangażowanie, dokładność i umiejętność organizacji pracy – to cechy, które opisują właśnie Ciebie
  • Potrafisz dostosować się do zmieniających się priorytetów
  • Odnajdujesz się w pracy przy kilku projektach jednocześnie
  • Dobrze znasz Excela
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu IDI lub FGI

Oferujemy

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Bank Pekao/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie