Drogomistrz
Wieluń
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Drogomistrz
w Obwodzie Utrzymania Drogi Ekspresowej w Złoczewie Rejon w Wieluniu Oddziału GDDKiA w Łodzi

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego,
- praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów w teren,
- pobyt w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych, pod ruchem i w hałasie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, a także nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Pracownikom oferujemy:
 stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte
i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
 dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
 trzynaste wynagrodzenie,
 możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
 skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
 pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
 dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
 możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzór i kontrola nad utrzymaniem standardów określonych w umowie „utrzymaj standard”,przygotowywanie raportów w zakresie realizacji utrzymania standardów,
  • dokonywanie objazdów dróg, zbieranie i aktualizowanie danych o drogach, ruchu i zdarzeniach na drogach, drogowych obiektach inżynierskich, obiektach znajdujących się w pasie drogowym i jego otoczeniu,
  • kontrola poprawności prowadzenia przez Wykonawcę dzienników, wykazów i innych dokumentów związanych z utrzymaniem oraz kontroluje zgodność z certyfikatami, aprobatami i deklaracjami materiałów dopuszczonych do wykonywania robót,
  • prowadzi czynności związane z ochroną pasa drogowego a w szczególności kontroluje odległość zabudowy, usytuowania urządzeń obcych i reklam, poruszania się pojazdów ponadnormatywnych, przestrzegania warunków umieszczania urządzeń obcych w psie drogowym,
  • przekazywanie i odbierania pasa drogowego dla wykonywania robót obcych i uczestniczenie w ich odbiorach,
  • prowadzenie nadzór nad robotami koniecznymi do wykonania na drodze nie objętymi realizacją usługi w ramach umowy „ utrzymaj standard”,
  • wykonuje zadania związane z zimowym utrzymaniem dróg,
  • współpraca z właściwymi służbami, w szczególności z Policją i Strażą Pożarną oraz organami administracji rządowej i samorządowej.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • umiejętność obsługi pakietu MS-Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość przepisów z zakresu: ustawy o drogach publicznych, prawa o ruchu drogowym, prawa budowlanego,
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji drogowej lub w utrzymaniu dróg lub 
<br>w przygotowaniu inwestycji drogowych lub w realizacji inwestycji drogowych,
<br>
<br>
  • wykształcenie: średnie lub wyższe drogowe lub budowlane,
  • uprawnienia do kierowania ruchem
  • znajomość przepisów z zakresu Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej i Gospodarki Morskiej
  • znajomość kodeksu postepowania administracyjnego.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia uprawnień do kierowania ruchem,

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-09-30
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Informacje o metodach naboru: - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym, - możliwość przeprowadzenia testu wiedzy, - rozmowa kwalifikacyjna.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres Aplikuj podając w tytule maila numer ogłoszenia. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane
w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 043 843-44-78 lub 0 600-884-197

Drogomistrz

Wieluń

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna