Największa polska sieć salonów optycznych, zatrudni DORADCĘ KLIENTA do salonów znajdujących się na terenie całej Polski.

Doradca klienta

Wałcz

Wymagania:

- Orientacji na klienta

- Komunikatywności

- Inicjatywy

- Doświadczenia w branży handlowej

- Gotowości do podjęcia nauki

- Gotowości do przystąpienia do szkoleń

- Doświadczenie w branży optycznej będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

 - Wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe

- Atrakcyjne wynagrodzenie i motywujący system premiowania

- Możliwość podjęcia nauki w Polskim Instytucie Kształcenia Optyków

- Stypendia naukowe i refundacje kosztów nauki

- Możliwość awansu wewnętrznego

- Możliwość zmiany miejsca zamieszkania z dofinansowaniem na czynsz

- Dodatkowe benefity – pakiet opieki medycznej, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie  

Aplikuj

 

W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922"

Marta

Nie polecam. Niskie zarobki. Wysokie oczekiwania.

Zadowolona

Ja pracuję od roku i na początku było ciężko. Miałam duże wsparcie w kierowniku salonu i teraz czuję, że jestem doceniana. Wszystko zależy od podejścia i chęci nauki. POZDRAWIAM!

Olaf

Dlaczego usuwane są merytoryczne komentarze? Rzetelna krytyka to nic złego. 70 salonów to nie to samo co obiecywanych w ciągu dwóch lat od powstania firmy 200. Praca za godziwe pieniądze to nic złego. Dlaczego pracownicy nie mogą zarabiać dobrze? Po co chwalić się, że zarobki nie są najniższe w branży? Skupmy się na faktach nie misji firmy.