Archiwista
Olsztyn
Komenda Miejska Policji w Olsztynie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Zespół Ochrony Informacji Niejawnych

Warunki pracy

praca administracyjno – biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy- 8 godzin,naturalne i sztuczne oświetlenie,wymuszona pozycja ciała,praca na wysokości do 3 m.,
dźwiganie wg norm bhp (12 kg p. stała/ 20 kg p. dorywcza),bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów, stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze,brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie do składnicy akt oraz ewidencjonowanie akt wytworzonych w komendzie
  • sprawdzanie kategorii archiwalnych akt, sprawdzenia spisów zdawczo-odbiorczych, protokołów brakowań itd.
  • udostępnianie i wypożyczanie akt
  • udzielanie merytorycznej pomocy w procesie archiwizacji akt

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • biegła umiejętność obsługi komputera
  • znajomość przepisów w zakresie archiwizacji
  • umiejętność pracy zespołowej
  • dyspozycyjność
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • wykształcenie: wyższe archiwizacja
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie na stanowisko pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Olsztynie
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-27
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu
- oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane,
- oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie,
oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:
http://bip.olsztyn.kmp.policja.gov.pl/306/rekrutacja/29785,Oswiadczenie.html oraz
http://bip.olsztyn.kmp.policja.gov.pl/306/rekrutacja/29787,Klauzula-informacyjna-dla-kandydatow.html
- złożone dokumenty nie będą zwracane,
- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej określonych w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji;
- zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa;
- wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2250 zł+ dodatek za wysługę lat
- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata
- dodatkowe informacje: tel. 089 522-33-38

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Archiwista

Olsztyn

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna