EasySend to polska firma branży Fin-Tech z ponad 12-letnim doświadczeniem. Aktualnie pracuje u nas około 40 osób (w Londynie i Gdańsku). Firma specjalizuje się w nowoczesnych przelewach międzynarodowych, obsługując zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Stawiamy na rozwój, nowe technologie oraz świetną atmosferę w pracy - według nas tylko takie połączenie gwarantuje zadowolenie klientów oraz przekłada się na końcowy sukces.
 
W EasySend każdy pracownik może ciągle doskonalić swoje umiejętności, przy okazji spędzając miło czas w grupie podobnych do siebie osób. To Ty decydujesz o kierunku swojego rozwoju, a my zapewniamy Ci odpowiednie wsparcie, szkolenia oraz proponujemy kolejne projekty. Nie jesteśmy sztywną korporacją - jeśli Tobie będzie zależeć, to nam również.
 
Oprócz świetnych warunków pracy możesz liczyć na szereg benefitów takich jak:

  • opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
  • kartę Multisport lub inne wybrane przez siebie vouchery
  • wyjazdy integracyjne i imprezy firmowe
  • wygodne i dobrze zlokalizowane biuro w Gdańsku
  • strefę relaksu z dartami i PS4 oraz dostępem do różnych rodzajów herbat i kaw
  • 2x w tygodniu dostawa świeżych owoców do biura (mamy też słodycze! ????)
  • darmowe zajęcia z j. angielskiego w trakcie pracy
 Jedno jest pewne - w EasySend na pewno nie będziesz się nudzić!

Jeśli lubisz pracę administracyjno-operacyjną, chętnie pomagasz innym i motywujesz ich do działania, a dobra organizacja pracy własnej, inicjatywa i podejście analityczne są Twoimi mocnymi stronami to mamy stanowisko właśnie dla Ciebie:

Account Manager
Gdańsk
AM/2018/GW

Co będziesz robić?

  • Współtworzyć i utrzymywać długoterminowe relacje z partnerami agencyjnymi.
  • Zarządzać i aktywnie wspierać sieć partnerów agencyjnych w Wielkiej Brytanii (uzupełnianie braków w dokumentach, rozliczanie wpłat, wystawianie faktur, rozwiązywanie problemów).
  • Nadzorować proces wdrożenia i aktywacji nowych punktów agencyjnych.
  • Monitorować, analizować i raportować aktywność całej sieci agencyjnej .
  • Szukać nowych sposobów i rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży w sieci agencyjnej – promocje, systemy motywujące czy wdrożenie nowych usług.
  • Koordynować proces zamknięcia nierentownych agencji.
  • Współpracować z dostawcami terminali płatniczych na każdym z podległych rynków.
  • Współpracować na bieżąco z Customer Service, Marketingiem i Business Developerami w celu  zapewnienia jak najlepszej obsługi partnerów w sieci agencyjnej
  • Wspierać innych Account Managerów przy obsłudze Klientów Biznesowych.

Czego oczekujemy?

  • Rocznego doświadczenia w zdalnej obsłudze Klienta Biznesowego lub sieci agencyjnej preferowane sektory: finanse, ubezpieczenia, consulting, usługi, e-commerce, płatności online
  • Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego (B2-C1)
  • Doświadczenia w pracy z klientami angielskojęzycznymi
  • Praktycznej znajomości Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Doskonałych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • Silnej motywacji na budowanie długotrwałych relacji
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Inicjatywy w poprawie jakości obsługi

Co oferujemy?

Możliwość rozwoju

  • Jesteśmy zespołem, w którym masz czas na rozwój własny i zdobywanie nowych umiejętności.
  • Masz dużo pomysłów i chętnie wychodzisz z inicjatywą? U nas będziesz mógł się realizować.
  • Otrzymasz pieniądze na swój rozwój.  Sfinansujemy Tobie wyjazd na szkolenie czy konferencję. 
  • Co tydzień w firmie odbywają się lekcje angielskiego, w których możesz uczestniczyć.
 

Dobrą atmosferę w pracy

  • Bardzo ważny jest dla nas pozytywny klimat w pracy i bezpośrednie relacje oparte na zaufaniu.
  • Lubisz pograć na konsoli lub w darty? My też! W strefie relaksu możesz z nich spokojnie korzystać.
  • Organizujemy 2 duże imprezy integracyjne w roku. All Inclusive!
  • Lubisz aktywny tryb życia? My też, dlatego w ostatnim Runmageddonie naszą firmę reprezentowało 10 osób. Może dołączysz do nas w kolejnym biegu?
 

Będziemy o Ciebie dbać

  • Atrakcyjne wynagrodzenie + systemy premiowe
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Dodatkowe 150 zł co miesiąc do wykorzystania na platformie Multikafeteria. Samodzielnie decydujesz czy wolisz MultiSport, bilety do kina czy vouchery do licznych sklepów.
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie? Masz to jak w banku.
  • W każdy poniedziałek i czwartek świeża dostawa różnych owoców.
  • Budżet na szkolenia, konferencje i kursy.


Aplikuj

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm."

Informujemy, że współadministratorem przekazywanych danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Żurawia 47, 00-630 Warszawa. który działa na mocy umowy z klientem publikującym ogłoszenie. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przechowywane na serwerze GoWork.pl dla klienta wyłącznie w celu dla których zostały przekazane. Wszelkie informacje odnośnie wniesienia sprzeciwu lub informacji o przetwarzaniu danych, posiadają Państwo w regulaminie Serwisu.

Account Manager

Gdańsk

EasySend Polska Sp. z o.o.