Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Rumuńska 9A-G/6, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Zakres obowiązków: * obsługa klienta * prezentacja i ekspozycja towarów * doradztwo w zakresie asortymentu sklepu * przyjmowanie dostaw * dbanie o porządek
Rodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 28,1 PLN
Opis wynagrodzenia: zł brutto za godzinę
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 16.09.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: podstawowe
Uprawnienia: książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do jej wyrobienia, mile widziana umiejetność obsługi kasy fiskalnej
Pracodawca
Nazwa: Patrycja Romacka
Adres: Rumuńska 9A-G/6, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv